quote:Op zondag 7 december 2008 @ 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Heb gister een half uur Little Big Planet staan spelen in de Fame, stond echt te schreeuwen tegen dat ding want ik was vergeten dat ik midden in een winkel stond.
Wanneer kom je eens bij ons LBP spelen?quote:Op zondag 7 december 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Heb gister een half uur Little Big Planet staan spelen in de Fame, stond echt te schreeuwen tegen dat ding want ik was vergeten dat ik midden in een winkel stond.
Ik kan Hime wel een romantisch weekendje weg cadeau doen, zodat jij kan komen oppassen?quote:Op zondag 7 december 2008 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie hem ook. Jammer dat hij niet een paar maandjes eerder uitkwam
.
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer kom...quote:Op zondag 7 december 2008 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan Hime wel een romantisch weekendje weg cadeau doen, zodat jij kan komen oppassen?
Na drie jaar zijn wij wel klaar met de romantische weekendjes?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef MissMSX het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer kom...
Dat was kortquote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na drie jaar zijn wij wel klaar met de romantische weekendjes?
quote:
Als jij het nodig vindt mij weg te sturen zodat CL op je kan passen...quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na drie jaar zijn wij wel klaar met de romantische weekendjes?
Niet op Airquote:Op zondag 7 december 2008 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij het nodig vindt mij weg te sturen zodat CL op je kan passen...
Wat jij nog niet weet is dat je een romantisch weekend bij mij gaat krijgenquote:Op zondag 7 december 2008 18:02 schreef MissMSX het volgende:
Lol ik las dat je een man wilde, ik dacht toen zo vanquote:Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil echt een wii man
Ik ga er een voor kerst vragen
wii man, is dat een soort He-man?quote:Op zondag 7 december 2008 @ 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil echt een wii man
Ik ga er een voor kerst vragen
Jij denkt dat ik thuis blijf als ik jou een romantisch weekendje weg cadeau doen? Dan mis ik dat jij het hele weekend loopt te zwijmelen omdat ik zo iets liefs doe... Ik zit vast aan het cadeau zeg maar...quote:Op zondag 7 december 2008 18:02 schreef MissMSX het volgende:
Kijk... dat verandert de zaakquote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat jij nog niet weet is dat je een romantisch weekend bij mij gaat krijgen
In dat geval trek ik mijn aanbod inquote:Op zondag 7 december 2008 18:07 schreef AirwiN het volgende:
Jij denkt dat ik thuis blijf als ik jou een romantisch weekendje weg cadeau doen? Dan mis ik dat jij het hele weekend loopt te zwijmelen omdat ik zo iets liefs doe... Ik zit vast aan het cadeau zeg maar...
En de poezels dan?quote:
Owh joy...quote:Op zondag 7 december 2008 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik thuis blijf als ik jou een romantisch weekendje weg cadeau doen? Dan mis ik dat jij het hele weekend loopt te zwijmelen omdat ik zo iets liefs doe... Ik zit vast aan het cadeau zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |