Ik neig naar wel, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef aloa het volgende:![]()
-1,37
![]()
![]()
Wat een score... is het een nieuw record of dat niet ?.
Ik zal 'm eens doorrekenen met de huidige puntenverdeling.quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef aloa het volgende:
Deze kan ik vinden van Kepler
-0,99Wel met iets andere puntenverdeling.
-1,10quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik zal 'm eens doorrekenen met de huidige puntenverdeling.
Kijk aanquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
-1,10
Jij scoort 4 bonuspunten, hij destijds 3.
1 2 3 4 5 6 7 | Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Windsnelheid (m/s): Windrichting (graden): Luchtdruk (hPa): |
Vergeet die hele voorspelling gewoon...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm ik moet de punten van oud & nieuw nog verdelen.
Zal ik het maar gewoon verdelen zoals het zou gaan wanneer er 20 mensen zouden meedoen (het maximum waar ik rekening mee had gehouden)?
Nr. 20 t/m 46 krijgen dan geen punten.
Dat gaat 'automatisch' nou ja ik moet je toevoegen aan de lijst als ik zie dat je een nieuwe deelnemer bent (speciale voorspellingen zoals in FEE uitgezonderd). Blijkbaar ben ik dat vergeten of je had je pm inbox uitstaan destijds, één van de twee. Ik heb je toegevoegd aan de lijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef Timm-E het volgende:
Hoe kan ik me trouwens aanmelden voor de herinnerings-PM?
Is het al duidelijk hoe je het gaat doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm ik moet de punten van oud & nieuw nog verdelen.
Zal ik het maar gewoon verdelen zoals het zou gaan wanneer er 20 mensen zouden meedoen (het maximum waar ik rekening mee had gehouden)?
Nr. 20 t/m 46 krijgen dan geen punten.
Ik heb al een suggestie gedaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |