1 2 3 4 5 6 7 | Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Windsnelheid (m/s): Windrichting (graden): Luchtdruk (hPa): |
Ik ook net niet...quote:
Zeker, nu nog een #1quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef Timm-E het volgende:
Denk dat ik de smaak inmiddels heb te pakken, vierde week op rij op het podium. Maar laat ik dat snel afkloppen...
ohhh... wat stomquote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef INViCTuS het volgende:
Onderstaande zin moet je nog ff de data aanpassen voor het winterseizoen ipv herfst
Degene die de meeste punten behaalt in het seizoen krijgt een plaatsje in onze Hall Of Fame. Voor wat betreft het winterseizoen lopen de voorspellingen van zondag 7 september t/m zondag 30 november 2008.
De Bilt is kaputquote:Lelystad zwaar bewolkt 2.7 80 O 3 14800 1003.2
De Bilt
Eindhoven half bewolkt 4.3 68 O 3 18000 1001.5
Duurde wat langer, want ik loop nog wat te stoeien met het een paar dagen geleden geïnstalleerde Vista en Office 2007quote:Op maandag 15 december 2008 21:54 schreef INViCTuS het volgende:
Dan zien we um zo wel verschijnen denk ik....
1 2 3 4 5 6 7 | Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Windsnelheid (m/s): Windrichting (graden): Luchtdruk (hPa): |
ik bedoel de groene vlakjes, wie de beste score had per onderdeelquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Echt?En... ben jij de enige?
snap ikquote:Op maandag 15 december 2008 22:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel de groene vlakjes, wie de beste score had per onderdeel
Bedankt, je bent zelf ook koning dan hehquote:Op maandag 15 december 2008 23:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Zo beter? (Ctrl+F5)
Het vloekt wel een beetje maar ja de klant is koning he![]()
Ach we hebben gegokt en verlorenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Dit was namelijk wel echt een barslechte voorspelling...
true true, maar misschien was de wens wel de vader van de gedachte en hoopte ik/we iets teveel dat het zou gaan winteren...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ach we hebben gegokt en verloren![]()
Beter een keer laatste en een keer eerste, dan twee keer in de middenmoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |