Zooooveeel beter is NEC ook weer nietquote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
NEC blijft ook maar doorgaan.
Been is een eikel, maar wel een klasse trainer
Zijn ze al mee bezig.quote:Op zondag 7 december 2008 15:09 schreef TimDeVries het volgende:
Beter verneukt Feyenoord het even niet tegen De Graafschap. ADO kan nu misschien juist uitlopen op die boeren.
Willem II, tegen Groningen. Eerste 3 kansen leverden 3 goals op.quote:Op zondag 7 december 2008 15:12 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap loopt op 100%: 1 kans, 1 doelpunt.
Doet geen ploeg ze na
Liever dat dan dat je van dat hersenloze geblaat tussendoor hoortquote:Op zondag 7 december 2008 15:11 schreef Prosac het volgende:
Man, net als in Volendam hebben ze in de Kuip nu de microfoons bij het kidsvak gezet.
Nog net voor de rust?quote:Op zondag 7 december 2008 15:13 schreef Rots het volgende:
De gelijkmaker bij Feyenoord zit eraan te komen.
Daar zongen ze dit bij de uittrappen van Verhoeven heaur.quote:Op zondag 7 december 2008 15:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je van dat hersenloze geblaat tussendoor hoort'heeeeeuujjjj jodddduuuuhhhhhhhhh heeeujjjjj'
Ik trek die lieve hoge kinderstemmetjes slecht. Net of ik in een subtropisch zwemparadijs loop ofzo. Irritantquote:Op zondag 7 december 2008 15:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je van dat hersenloze geblaat tussendoor hoort'heeeeeuujjjj jodddduuuuhhhhhhhhh heeeujjjjj'
quote:Op zondag 7 december 2008 15:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch wel ingecalculeerd dit voor Feyenoord lijkt me, dit soort ploegen zijn gewoon een maatje te groot voor Feyenoord.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 7 december 2008 15:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik trek die lieve hoge kinderstemmetjes slecht. Net of ik in een subtropisch zwemparadijs loop ofzo. Irritant
En mijn vriendin is juf op een basisschool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |