Sorry voor me late reactie, oud en nieuw héquote:Op woensdag 31 december 2008 19:00 schreef acidd91 het volgende:
waar woon je, om alles evt in werking te zien?
Genoteerd maar nog wel te laag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:40 schreef z80 het volgende:
voorzichtig een bod van 75,- Euro
Genoteerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef _Dizzy_ het volgende:
100 euro geboden
Misschien interesse:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef WalkingDisaster het volgende:
Evt ook te ruil voor Nokia N82 ?
mmm klinkt op zich goed. Wacht nog wel even op de foto'squote:Op zondag 11 januari 2009 11:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
Foto's kan ik voor je maken.
Telefoon is inderdaad sim en logo vrij
incl.
Oplader
2GB microSD
Headset (bedraad)
doos +boekjes (denk ik)
Uh, meer zit er niet bij dacht ik
Nope geen toetsenbord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hierbij een foto van de N82, bij gebrek aan een camera maar eentje via de spiegel
Zal even kijken of ik betere voor je kan vinden, voorkant (om display heen) is net nieuw, zaten krasjes op, dus maar even vervangen
Even voor de duidelijkheid, heeft dit toestel nou wel of geen toetsenbord?
[ afbeelding ]
Is wel even wennen, maar gaat prima. Zijn anders wel extra applicatie om het nog te verbeterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
ok.. Hoe gaat dat met smse? Of is dat haast niet te doen? Ik sms nogal veel.. Vandaar.
Ga ik even over nadenken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ok, nog interesse in mijn N82?
Tomtom werkt daar ook op
Bedanktquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef z80 het volgende:
je raakt hem niet kwijt voor dat bedrag.
ik geef je er 100,- Euro voor.
Inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef BYM het volgende:
Reuze jammer, want hij is z'ngeld meer dan waard!
Afgelopen anderhalf jaar heb ik met exact ditzelfde toestel ruim 60.000 km genavigeerd door Nederland voor mijn werk en hij bracht me iedere keer overal, plus dat je je foon bij je hebt, reuze handig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |