Dit is weer zo'n ubertypische reactie van een vrouw in een topic als dit. De TS is ten eerste nogal klein (1,74m is niet zo groot als man) waardoor al veel vrouwen afvallen, want een kleinere man vinden ze allemaal absoluut niet kunnen. Daarnaast is hij ook nog eens te dik. Hij heeft gewoon een kans van 0 bij minstens 90% van de nederlandse vrouwen. One-liners als "Op ieder potje past een dekseltje" gaan hem echt niet helpen of hem beter laten voelen.quote:
Dat snap ik ook wel, het was ook anders bedoeld.quote:Op zondag 7 december 2008 13:36 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n ubertypische reactie van een vrouw in een topic als dit. De TS is ten eerste nogal klein (1,74m is niet zo groot als man) waardoor al veel vrouwen afvallen, want een kleinere man vinden ze allemaal absoluut niet kunnen. Daarnaast is hij ook nog eens te dik. Hij heeft gewoon een kans van 0 bij minstens 90% van de nederlandse vrouwen. One-liners als "Op ieder potje past een dekseltje" gaan hem echt niet helpen of hem beter laten voelen.
Ik moest even een seconde nadenken maar daarna schoot ik heel hard in de lachquote:Op zondag 7 december 2008 13:36 schreef Re het volgende:
Of je richt je pijlen () op de verkeerde vrouwen
Bedankt voor de complimenten. Zoals ik zei, ik ben niet stom, ik kan heel goed met talen (spreek 4 vloeiend en nog eens drie een beetje). Ik heb een heel open instelling tegenover andere mensen. Mijn vrienden weten, dat ik voor ze door het vuur ga. Ik kan goed luisteren en ben idd een zachtaardig type (maar geen watje).quote:Op zondag 7 december 2008 13:36 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n ubertypische reactie van een vrouw in een topic als dit. De TS is ten eerste nogal klein (1,74m is niet zo groot als man) waardoor al veel vrouwen afvallen, want een kleinere man vinden ze allemaal absoluut niet kunnen. Daarnaast is hij ook nog eens te dik. Hij heeft gewoon een kans van 0 bij minstens 90% van de nederlandse vrouwen. One-liners als "Op ieder potje past een dekseltje" gaan hem echt niet helpen of hem beter laten voelen.
Ik zou liever vandaag dan morgen een hond nemen. Eerlijk. Ik hou van deze beesten. Zij geven er niet om, hoe je er uit ziet, of wat je voor een status hebt. Ik ben thuis met een Rottweiler opgegroeid. Ik ben er echt dol op.quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem een hond. Kun je mee lopen op het strand, twee vliegen in één klap, want die hond moet er iedere dag op uit, dus goed voor je BMI en je hebt om reden om lekkere wieven die ook op het strand lopen met hun hond aan te spreken.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je dankzij je hoge BMI nooit een relatie zal hebben, maar je verliest er ws wel een hoop ontmoet-mogelijkheden mee. Want als je als vrouw de kroeg/club in stapt ben je zelden op zoek naar een relatie, maar wel naar een avondje rondsnollen en misschien wat casual sex. En daarvoor is doug nou niet echt het ideale type. Maar evengoed zou je ondanks je dikheid wel op andere manieren vrouwen moeten kunnen ontmoeten, dus ik denk niet dat dat het is.
BTW heb ik een wok mét deksel. Past perfect.
Die vinden je paspoort en creditcard inderdaad een stuk leukerquote:Op zondag 7 december 2008 14:14 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Ga eens naar Thailand....daar zijn genoeg leuke en lieve dames te vinden die niet vinden dat uiterlijk het belangrijkste is
Precies. En andere mensen die op een foto minder leuk lijken, zijn in het echt soms heel leuk omdat ze wel iets hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou je echt in het echt moeten zien om te zien wat er "mis" is. Soms zien mensen er op foto's heel leuk uit maar zijn ze in gedrag zo naar, ik noem maar wat, altijd overal iets negatiefs inzien dat ze daardoor echt verschrikkelijk zijn..
Het is een misvatting dat vrouwen zitten te wachten op een man met praatjes.quote:Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef PSEArcher het volgende:
Als ik een keer gescoord had, dan zou ik er geen behoefte aan hebben om te gaan eten. Lucht en liefde, meer zou niet nodig zijn om op te draaien... maar ja, van lucht alleen gaat het ook niet goedkomen. Nee, dat even ter zijde: het is mijn manier om met tegenslag en frustratie om te gaan. Wat is de jouwe?
En zoals ik zei, ik was ook vroeger toen ik nog dun was niet bepaald iemand waar de vrouwen in de rij voor gingen staan. Veel te schuw, een heleboel respect voor de dames die mij mijn ouders ingedramd hebben. Het ging zelfs zo ver dat ik niet durfte een vrouw überhaupt aan te raken. En daarbij nog, dat veel dames mij echt niet goed behandelt hebben. Mij belachelijk maken voor publiek, gebruik van me maken om hun eigen vooruitgang te bevorderen ezv. Alles al mee gemaakt. En nog geen een keer een relatie waar gewoon alles mooi en leuk was. Altijd alleen maar gedoe en problemen. Geen wonder dat een vriend van mij ooit zei: Mate, you're totally screwed up.
Gelukkig heeft mij dan deze vriend van mij dan een keer bijgepraat en wordt mijn instelling stukken beter. Maar ik ben nog steeds schuchter en geen type die meteen met een grote klep op een vrouw afstapt die hij leuk vindt. Maar ik vindt tenminste weer woorden als wij toch een keer in gesprek raken. En ik heb niet meer een hele plas op de grond van het zweten.
Ik heb wel een accent, niet heel erg, volgens mijn collegas op werk. De meeste mensen verdenken mij voor'n Limburger...quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
TS misschien moet je op dit forum een leuke vrouw proberen te vinden. Sommigen Fokkers zijn zelfs met elkaar getrouwd.
Ik zelf heb ook weinig geluk in de liefde. Vrouwen willen niet eens aanraken met een ten foot pole.
Heb je een accent? Misschien denken sommigen dames dat jij een Pool bent door je accent. Poolse mannen zijn niet echt populair onder de vrouwen.
Ja, dat waren nog tijden... "zucht"quote:Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef honda1990 het volgende:
Woon je in Renesse? Zeeland is nou niet de meest geschikte plek om een (leuke) vrouw te zoeken heb ik het idee![]()
Oh wacht nu komen er verhalen over jongens die in de zomer van 96 op het strand van Renesse....
Dat is inderdaad een feit, relatief veel trekken weg richting randstad, en van wat er blijft wonen zijn er behoorlijk veel die op jonge leeftijd gaan trouwen omdat de kerk zegt dat het moet. Nee geen vooroordeel, ik ben een van die wegtrekkersquote:Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef honda1990 het volgende:
Woon je in Renesse? Zeeland is nou niet de meest geschikte plek om een (leuke) vrouw te zoeken heb ik het idee![]()
Bioscoop in Goes... Is wel gezellig!, je kunt op zaterdag avond met 5 man gewoon heel de zaal voor je eigen alleen hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef PSEArcher het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog tijden... "zucht"![]()
Nee, even serieus, ik woon in Bruinisse, andere kant van Schouwen-Duiveland. Ik weet dat het niet de meest geschikte plek is maar ik heb om een aantal redenen momenteel geen andere optie.
En vorige vrijdag waren wij nog in Goes even op een biertje naar de bioscoop. Nou er liepen daar maar heel weinig dames rond waar ik van zou zeggen: nee, interesseerd me helemaal niet.
quote:Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef Lemmeb het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn inderdaad extreem moeilijk, tenzij je perfect in hun luxe, verwende leventje past (lees: genoeg geld hebt om hun exorbitante hobby's te bekostigen, over een eigen huis en auto beschikt, leuk meelult over allerhande debili- en homofiliteiten zoals stompzinnige teeveeprogramma's als de Lama's, slechte bands als Kane, musicals, kleding e.d, waar vrouwen zich nu eenmaal voornamelijk voor interesseren, over uitstekende kook- en schoonmaakkunsten beschikt en er ook nog eens bijzonder goed uitziet).
Gelukkig kun je met leugens en bedrog nog een hoop bij de goedgelovige Nederlandse dames bereiken, in elk geval tot in het bed. Maar in jouw geval is het hopeloos, aangezien je klein en dik bent en je over je uiterlijk nu eenmaal niet kunt liegen.
Dat is nog ergerquote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef PSEArcher het volgende:
[..]
Ik heb wel een accent, niet heel erg, volgens mijn collegas op werk. De meeste mensen verdenken mij voor'n Limburger...
*kuch* bullshit*kuch*quote:Op zondag 7 december 2008 13:38 schreef PSEArcher het volgende:
En mijn BMI ken ik zelf ook wel, dank je. Maar ja, mijn werk is nu eens zittend, stressend en laat weinig ruimte over voor sport. (In het weekend een beetje.) Of voor gezonde voeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |