Welkom in Nederland

Land waar de meeste vrouwen meer noten op hun zang hebben, dan er in een boek bladmuziek zitten. Je situatie is deels herkenbaar idd. En het probleem, voor zover het een probleem is, dat de poel waaruit ze kunnen vissen enorm groot is. Er is een grote hoeveelheid vrijgezel manvolk beschikbaar, zeker op relatie sites. Kijk maar naar de statistieken, vrouw 32, gewoon uiterlijk vandaag aangemeld : 400 bezoeken, 43 flirts.
Eerlijk gezegd, als ik een vrouw zou zijn, zou ik daar ook kieskeurig van worden, niet dat het netjes is, maar als je weet dat er voldoende snoep in je jaszak zit, eet je toch ook eerst de lekkerste er van tussen?
Daar komt bij dat de Nederlandse vrouw, niet direct een man nodig heeft. En wacht voor het feministische huisvrouwenklusjescollectief me vermoord, de vrouw hier is zelfstandig en sterk door jaren pro-aktieve mannen discriminatie. Al sinds de jaren 80 worden ze voor getrokken, vacature beschikbaar en de tekst "Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een vrouw" Niets mis mee, sterker nog ik prefeer zelfs een sterke extraverte vrouw boven een introverte ja schudder. Alleen die sterke vrouwen weten dat ze sterk zijn en dus picky.. En we zijn hier zo ver ge-emancipeert en open over sex, dat er voor sex ook niet perse een relatie noodzakelijk is. Avondje stappen in de gemiddelde 30+ hunkerbunker, en je hebt gegarandeerd een onenight stand te pakken. Leuk voor een avond, mischien twee. En in het gunstigste geval heb je er een batsmakkertje bij, maar als dat niet is wat je zoekt.. Tja... dan wordt het net als de andere mannen op relatie sites, vissen met een handgranaat en hopen dat er wat blijft drijven. En af en toe eens lachen als er weer een vlindertje74 met 3 kinderen van 4 vaders, lachebekkie82 met de uiterlijke eigenschappen van knut de ijsbeer, naar je profiel flirt
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.