abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 13:12:38 #1
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63822130
Beste Mede-Forumgebruikers,

Even kort voorstellen: mijn naam is Leo, ik ben 29 en kom uit Oostenrijk / Tirol. Ik woon en werk sinds iets meer dan twee jaar in Nederland. (Alvast sorry voor mijn fouten.)

Feit: het wil me niet en niet lukken met de dames. Hoezo? Voor mij blijken ze nogal kieskeurig te zijn. (Dat is hun recht, begrijp me niet verkeerd)

Mij kun jij je een beetje voorstellen als die vent van "King of Queens", Kevin James. Een stuk te dik (ca. 100 kg) en een stuk te klein (1,74 m) om van de meerderheid van vrouwen interessant gevonden te worden. Maar wel lief en ook niet echt stom (niet meer dan de rest van de mensheid).

Maar ondanks mijn gewicht beweeg ik graag (hou van klimmen en boogschieten) ben graag buiten en doe dingen. Ik probeer echt een actief leven te leiden. Ik ben geen couch-potatoe. Ik ben verzorgd, maar niet TE.

Als ik ergens met de weinige kennissen een kroeg of discotheek binnenstap en ik zie een meid, die ik leuk vindt, dan kijken ze me meestal een keer van boven naar beneden aan, trekken een zure smoel en haasten zich, iemand anders aan te kijken. Niet leuk. Wel duidelijk.

En er zijn genoeg mooie dames in Nederland. Veel meer dan bij ons. Ze zijn verzorgder, gemiddeld een heel stuk inteliigenter, zelfstandig en ze weten wat ze willen. Alles eigenschappen die wel iedereen in een vrouw zoekt.

Lexa, Parship, Speed-Dating en wat niet nog alles heb ik ook geprobeerd: werkt niet. De enige reacties die ik daar krijg zijn van zulke trieste gevallen:
45 jarige amsterdamse met rond de 139 kg blijkbaar uit de Jordaan, een echt onverzorgde type.
een 48 jarige Roemeense, die meteen zegt, ze wil met me trouwen.
een 26 jarige Russische meid, bloedmooi en slim maar helaas zijn het oplichters
Een 27 jarige meid, die zwaar mongoloide is. (Met alle respect maar ik zoek een relatie, geen zorgplaats.)
Een 32 jarige moeder van 5 kinderen van drie verschillende mannen.

Alle meiden die ik leuk vondt hebben op mijn berichten nooit gereageerd.

Er is momenteel nog geen een dame waar ik van zou zeggen: "Wow, ja, met haar zou ik graag een keer een poging willen wagen." Niks. Leeg. Empty. Nada. Geen enkele dame die mij hartkloppingen veroorzaakt. Ik heb absoluut geen zin mijn dagen als een van de eenzame oude mannen te beeindigen waar kleine kinderen bang voor zijn. En ik merk nu al hoe kil en bitter ik wordt door al die afwijzingen.

Op een relatie na (en achteraf bleek, dat het een echt gestoord wijf was, zit nu in behandeling), kon ik niemand voor mij winnen. Van mijn 15e tot ongeveer mijn 22e ben ik op een aantal meiden verliefd gevallen (zo'n 20 stuks) allemaal hebben ze me afgewezen of gebruik van me gemaakt en dan afgewezen. Of de beroemde zin: "Laten we toch vrienden zijn" (Waar hebben ze dit in vredesnaam vandaan?)

Liever meldt ik me morgen als huursoldaat voor Irak of Afghanistan, dan nog een keer door een vrouw zo gekwetst te worden. Een kogel doet minder pijn en het is sneller voorbij.

Ik sta voor alle andere advies open. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
“The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.”
  zondag 7 december 2008 @ 13:24:31 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_63822388
Euh... je woont sinds 2 jaar in Nederland en hebt daarvoor ook nooit echt een relatie gehad. Dan ligt het sowieso niet aan de Nederlandse vrouwen, maar eerder aan alle vrouwen. Puur statistisch gezien lijkt me de kans dat het aan jou ligt groter. Lees "The Game" eens of wat dingen van David DeAngelo... versieren kan je leren
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_63822408
tvp!
  zondag 7 december 2008 @ 13:26:08 #4
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_63822420
Kies je dan niet dames uit die te hoog gegrepen zijn voor jou?
Op ieder potje past een dekseltje.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_63822453
heb jij de lat niet veel te hoog liggen, en zie de feiten onder ogen je hebt een bmi van meer dan 30, en dat is gewoon vrij veel, dat geeft geen goede eerste indruk
namaste
pi_63822503
Beste TS,

Ik denk dat jij op zoek bent naar zo'n chick die lijkt op een van die Russische oplichtsters. Maar zij zitten niet echt te wachten op jou.. Tenzij je met ze wilt trouwen (importbride.ru) en/of genoeg ¤¤¤'s hebt.

Probeer een meid aan te spreken die mooi én een maatje meer heeft.
pi_63822577
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef Luxuria het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje.
Dit is weer zo'n ubertypische reactie van een vrouw in een topic als dit. De TS is ten eerste nogal klein (1,74m is niet zo groot als man) waardoor al veel vrouwen afvallen, want een kleinere man vinden ze allemaal absoluut niet kunnen. Daarnaast is hij ook nog eens te dik. Hij heeft gewoon een kans van 0 bij minstens 90% van de nederlandse vrouwen. One-liners als "Op ieder potje past een dekseltje" gaan hem echt niet helpen of hem beter laten voelen.
  zondag 7 december 2008 @ 13:36:34 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63822586
vette taalskills voor 2 jaar hier

Of je richt je pijlen ( ) op de verkeerde vrouwen of je zorgt dat je een wat beter fysiek voorkomen krijgt. Loopt er niet iets leuks rond bij al die activiteiten die je onderneemt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 7 december 2008 @ 13:38:46 #9
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63822634
Voor mij maakt het niet uit of ze nu dun, dik, lang of kort is. Of ze nu kleine of grote borsten heeft. En al staat die kut dwars of heeft ze drie benen om het een keer drastisch te zeggen. Sorry voor het taalgebruik, maar dat wou ik even duidelijk neerzetten.

Ik zoek gewoon een meid, lief, actief, een beetje humor, loyaal en een beetje iets in het leuke koppie. Dat is niet de lat hoog leggen of wel?

En mijn BMI ken ik zelf ook wel, dank je. Maar ja, mijn werk is nu eens zittend, stressend en laat weinig ruimte over voor sport. (In het weekend een beetje.) Of voor gezonde voeding. Mijn probleem dat ik boven neergelegd heb is deel van de redenen voor deze BMI. Als het slecht met me gaat begin ik eten in te proppen. En om boven vermeldde redenen gaat het de laatste jaren heel slecht met me.

Ik was niet altijd dik. Toen ik nog in het leger zat (2001) had ik maar 72 kg en was fit als maar wat. Bergen beklimmen, lopen, bungee jumpen, fietsen alles geen probleem. Meer geluk had ik bij de dames doen toch niet.

En an dit "pot en deksel" verhaal geloof ik al lang niet meer. Volgens mij ben ik een wok...
“The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.”
  zondag 7 december 2008 @ 13:41:50 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63822694
zoals gezegd, als je energie in je zoektocht wil stoppen zul je eerst energie in jezelf moeten stoppen, aangezien je vroeger wel in staat was om je fit te houden lijkt me dat niet de moeilijkste opgave...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 7 december 2008 @ 13:43:19 #11
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63822733
Zoals ik al zei, ik zit twee jaar hier en heb maar een paar kennissen opgelopen (meestal werk collegas, met die men af en toe een biertje doet). Maar ik ken niemand hier echt. Niet zo dat ik hem vriend kan noemen.

Vandaar dat de meeste van mijn activiteiten alleen te doen zijn: stuntkiten, fotografie, boogschieten, stuk lopen aan de strand in Renesse, fietsen hier in de omgeving. En al zie ik dan een mooie meid, moet ik dan meteen blijven staan en ze aanspreken? Daar ligt voor mij nogal een aardige drempel voor... vreemde mensen zo maar aanspreken.
pi_63822793
Maybe it's time for a career change
  zondag 7 december 2008 @ 13:47:29 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63822844
Je "klinkt" iig erg beminnelijk, ik kan je niet echt een goede tip geven, maar zelfs voor een ontwapende wok als jij is het vast een kwestie van tijd voordat je flesje oestersaus voorbij komt huppelen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63822885
Dat van die zure smoel komt mij wel bekend voor.
  zondag 7 december 2008 @ 13:49:48 #15
206580 Luxuria
pi_63822890
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:36 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n ubertypische reactie van een vrouw in een topic als dit. De TS is ten eerste nogal klein (1,74m is niet zo groot als man) waardoor al veel vrouwen afvallen, want een kleinere man vinden ze allemaal absoluut niet kunnen. Daarnaast is hij ook nog eens te dik. Hij heeft gewoon een kans van 0 bij minstens 90% van de nederlandse vrouwen. One-liners als "Op ieder potje past een dekseltje" gaan hem echt niet helpen of hem beter laten voelen.
Dat snap ik ook wel, het was ook anders bedoeld.
Maar er zijn genoeg lelijke en dikke mensen die een vriend of vriendin hebben, hij zal vast ook wel iemand tegen komen.
pi_63822926
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:36 schreef Re het volgende:

Of je richt je pijlen ( ) op de verkeerde vrouwen
Ik moest even een seconde nadenken maar daarna schoot ik heel hard in de lach
  zondag 7 december 2008 @ 13:52:05 #17
206580 Luxuria
pi_63822953
Offtopic: Ik moet wel zeggen dat je dan erg goed nederlands kent als je pas 2 jaar hier bent. Beter dan veel nederlanders zelf..
pi_63823044
Neem een hond. Kun je mee lopen op het strand, twee vliegen in één klap, want die hond moet er iedere dag op uit, dus goed voor je BMI en je hebt om reden om lekkere wieven die ook op het strand lopen met hun hond aan te spreken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je dankzij je hoge BMI nooit een relatie zal hebben, maar je verliest er ws wel een hoop ontmoet-mogelijkheden mee. Want als je als vrouw de kroeg/club in stapt ben je zelden op zoek naar een relatie, maar wel naar een avondje rondsnollen en misschien wat casual sex. En daarvoor is doug nou niet echt het ideale type. Maar evengoed zou je ondanks je dikheid wel op andere manieren vrouwen moeten kunnen ontmoeten, dus ik denk niet dat dat het is.

BTW heb ik een wok mét deksel. Past perfect.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63823057
Mensen letten idd op uiterlijk en daardoor zul je dan wellicht sneller afgewezen worden. Maar je komt intelligent en onderhoudend over en op lange termijn zullen er vast vrouwen zijn die verliefd op je kunnen worden. Ga niet uit van oppervlakkige contacten, maar ga ervan uit dat je met humor en het zijn van een goeie gesprekspartner ook een hoop punten scoort.

En je Nederlands is idd erg goed voor iemand die net 2 jaar in NL woont!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 7 december 2008 @ 13:58:04 #20
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63823084
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:36 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Bedankt voor de complimenten. Zoals ik zei, ik ben niet stom, ik kan heel goed met talen (spreek 4 vloeiend en nog eens drie een beetje). Ik heb een heel open instelling tegenover andere mensen. Mijn vrienden weten, dat ik voor ze door het vuur ga. Ik kan goed luisteren en ben idd een zachtaardig type (maar geen watje).

Dit helpt mij idd meer dan "pot en deksel". Maar hoge hakken dragen is voor mij nog steeds geen optie.

En aan die BMI wordt gewerkt, maar ja, het is een kringloop uit de hel. Als ik afval en er reageerd ook niemand op, begin ik weer met vreten. Ik kan het ook niet echt helpen.

Wat is trouwens uit dat mooie verhaal geworden van: de innerlijke waarden tellen, niet hoe iemand er uitziet??? Of is dit alleen een marketing-praatje van de dames?

Want volgens mij kijken mannen veel minder na het uiterlijk als de dames denken. Dat was bij mijn ex zo: ik zat gewoon na haar te kijken (heel verliefd toen). Begon zij meteen erover: "Ja ik weet ik ben 5 kg aangekomen, daar hoef je echt niet naar te kijken." Deed ik ook niet, kon me niet schelen, want ik hield gewoon van haar. Snappen vrouwen dat soms niet?
pi_63823158
Misschien toch een teamsport gaan doen en via via mensen leren kennen?
  zondag 7 december 2008 @ 14:06:37 #22
236211 PSEArcher
Think Different!
pi_63823256
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem een hond. Kun je mee lopen op het strand, twee vliegen in één klap, want die hond moet er iedere dag op uit, dus goed voor je BMI en je hebt om reden om lekkere wieven die ook op het strand lopen met hun hond aan te spreken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je dankzij je hoge BMI nooit een relatie zal hebben, maar je verliest er ws wel een hoop ontmoet-mogelijkheden mee. Want als je als vrouw de kroeg/club in stapt ben je zelden op zoek naar een relatie, maar wel naar een avondje rondsnollen en misschien wat casual sex. En daarvoor is doug nou niet echt het ideale type. Maar evengoed zou je ondanks je dikheid wel op andere manieren vrouwen moeten kunnen ontmoeten, dus ik denk niet dat dat het is.

BTW heb ik een wok mét deksel. Past perfect.
Ik zou liever vandaag dan morgen een hond nemen. Eerlijk. Ik hou van deze beesten. Zij geven er niet om, hoe je er uit ziet, of wat je voor een status hebt. Ik ben thuis met een Rottweiler opgegroeid. Ik ben er echt dol op.

Maar het zou voor de hond niet eerlijk zijn. Ik werk zoals gezegd nogal veel (vaak van 7 tot 19 uur). En ik heb geen groot huis met tuin waar hij dan even zelf zou kunnen lopen. Niet verantwoord dus.

Heb ook al bij het lokale asiel aangeboden de honden uit te laten. Maar ze vertrouwen geen buitenlanders.
  zondag 7 december 2008 @ 14:07:12 #23
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823262
Welkom in Nederland Land waar de meeste vrouwen meer noten op hun zang hebben, dan er in een boek bladmuziek zitten. Je situatie is deels herkenbaar idd. En het probleem, voor zover het een probleem is, dat de poel waaruit ze kunnen vissen enorm groot is. Er is een grote hoeveelheid vrijgezel manvolk beschikbaar, zeker op relatie sites. Kijk maar naar de statistieken, vrouw 32, gewoon uiterlijk vandaag aangemeld : 400 bezoeken, 43 flirts.

Eerlijk gezegd, als ik een vrouw zou zijn, zou ik daar ook kieskeurig van worden, niet dat het netjes is, maar als je weet dat er voldoende snoep in je jaszak zit, eet je toch ook eerst de lekkerste er van tussen?

Daar komt bij dat de Nederlandse vrouw, niet direct een man nodig heeft. En wacht voor het feministische huisvrouwenklusjescollectief me vermoord, de vrouw hier is zelfstandig en sterk door jaren pro-aktieve mannen discriminatie. Al sinds de jaren 80 worden ze voor getrokken, vacature beschikbaar en de tekst "Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een vrouw" Niets mis mee, sterker nog ik prefeer zelfs een sterke extraverte vrouw boven een introverte ja schudder. Alleen die sterke vrouwen weten dat ze sterk zijn en dus picky.. En we zijn hier zo ver ge-emancipeert en open over sex, dat er voor sex ook niet perse een relatie noodzakelijk is. Avondje stappen in de gemiddelde 30+ hunkerbunker, en je hebt gegarandeerd een onenight stand te pakken. Leuk voor een avond, mischien twee. En in het gunstigste geval heb je er een batsmakkertje bij, maar als dat niet is wat je zoekt.. Tja... dan wordt het net als de andere mannen op relatie sites, vissen met een handgranaat en hopen dat er wat blijft drijven. En af en toe eens lachen als er weer een vlindertje74 met 3 kinderen van 4 vaders, lachebekkie82 met de uiterlijke eigenschappen van knut de ijsbeer, naar je profiel flirt
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63823271
Nu generaliseer je en begin je naar verongelijkt te neigen. En dat is niet aantrekkelijk.

Als ik voor mezelf spreek -en ik weet dat dat voor ál mijn vriendinnen ook zo is, maar ik kan niet voor álle vrouwen spreken- dan is uiterlijk absoluut geen bepalende factor. Zolang het binnen een acceptabele range blijft. Er is weliswaar té lelijk, maar om het voorbeeld van Doug maar aan te houden, die valt daar ruim binnen. Het moet een totaalpakket zijn waar uiterlijk zeker een onderdeel van is, maar wanneer dat iets minder is kan dat zeker door andere factoren weer goed gemaakt worden. En dat gaat dan heus niet over geld.

Wat ik als vrouw wél onaantrekkelijk zou vinden is hoe je omschrijft om te gaan met eten. Afvallen doe je voor jezelf, niet om tjikkies te scoren. Als je na 5 kilo eraf nog geen chick hebt en er dan weer 7 kilo aan gaat eten is dat onaantrekkelijk, niet door de +2 kilo, maar door de verongelijkte manier van naar de dingen kijken die onaantrekkelijk is.

Val af voor je zelf. Omdat je zelf slanker wil zijn en beter in je vel zou zitten met 20 kilo minder. Een tjik zal je er niet snel mee "winnen" denk ik.

Toevoeging: Dit is een reactie op je post van 13.58
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 7 december 2008 @ 14:14:42 #25
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_63823420
Ga eens naar Thailand....daar zijn genoeg leuke en lieve dames te vinden die niet vinden dat uiterlijk het belangrijkste is
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')