schreeuw hemquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
Gvd BrauN reageert niet op msn.
Lastig zaken doen hè.
hup stream omhoogquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
Lastig zaken doen hè.
Die heeft echt geen gezichtsuitdrukkingquote:
iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef vosss het volgende:
OMG OMG OMG! Waar blijft de link nou Bendeleider?![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad kom er maar in!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef vosss het volgende:
OMG OMG OMG! Waar blijft de link nou Bendeleider?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
tot die tijd
http://www.dedraaiorgel.nl/
quote:
Ik krijg een beetje het idee dat je mij blij gemaakt heb met een dode mus BL.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
Lastig zaken doen hè.
dat gevoel krijg ik ook wat voor straf staat er op het misleiden van modsquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je mij blij gemaakt heb met een dode mus BL.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je mij blij gemaakt heb met een dode mus BL.
quote:
Die is echt TE goed!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
Boh wat een lekkere tietjesquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:06 schreef vosss het volgende:
Inderdaad Bendeleider!
En bedankt voor een kutkerst!
Vuile klootzak!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Wo bist du nou Bendeleider? Het is bijna carnaval!
BL, vrolijke vrind! Lang niet gezien.quote:
Van het zelfde vrind!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
BL, vrolijke vrind! Lang niet gezien.
Het doet me goed dat je dit vraagt, het gaat namelijk niet zo lekker momenteel. Sinds enkele weken ben ik chronisch en progressief ziek. Ik ben heel slecht ter been en heb veel pijn. Ik heb nooit veel vrienden gehad en toen ik ziek werd, bleef er geen enkele over. Ook met mijn familie heb ik weinig contact meer. Ik heb de indruk dat men zich alleen nog maar uit fatsoen verplicht voelt te bellen of te mailen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Van het zelfde vrind!
Wie GAYST?
Ik heb aids.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het doet me goed dat je dit vraagt, het gaat namelijk niet zo lekker momenteel. Sinds enkele weken ben ik chronisch en progressief ziek. Ik ben heel slecht ter been en heb veel pijn. Ik heb nooit veel vrienden gehad en toen ik ziek werd, bleef er geen enkele over. Ook met mijn familie heb ik weinig contact meer. Ik heb de indruk dat men zich alleen nog maar uit fatsoen verplicht voelt te bellen of te mailen.
Met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |