quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 13:03 schreef BrauN het volgende:
My name is Joe Berry and I approve this message.
Zwansen is er.quote:
Uitprinten en inlijsten.quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
BrauN.... zoveel over gehoord, nooit zien postenen na 2 jaar is dit de eerste keer dat ik het meemaak
Nooit zien posten zegt-ie, wat 'n draak.quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
BrauN.... zoveel over gehoord, nooit zien postenen na 2 jaar is dit de eerste keer dat ik het meemaak
Meldt.quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zwansen is er.
Nu is het wachten op Pony Lover en Ludo .
Tuurlijk!quote:Op zondag 7 december 2008 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn de jingles bewaard gebleven, toch altijd hoogtepuntjes als je het mij vraagt?
Tot die tijd:quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
En het wordt natuurlijk ook nog eens een fiesta Mexicano
Die zat ik vanavond nog te kijkenquote:
Ik kom al helemaal in de kerst stemmingquote:
schreeuw hemquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
Gvd BrauN reageert niet op msn.
Lastig zaken doen hè.
hup stream omhoogquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
Lastig zaken doen hè.
Die heeft echt geen gezichtsuitdrukkingquote:
iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef vosss het volgende:
OMG OMG OMG! Waar blijft de link nou Bendeleider?![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad kom er maar in!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef vosss het volgende:
OMG OMG OMG! Waar blijft de link nou Bendeleider?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
tot die tijd
http://www.dedraaiorgel.nl/
quote:
Ik krijg een beetje het idee dat je mij blij gemaakt heb met een dode mus BL.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Bendeleider het volgende:
Lastig zaken doen hè.
dat gevoel krijg ik ook wat voor straf staat er op het misleiden van modsquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je mij blij gemaakt heb met een dode mus BL.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je mij blij gemaakt heb met een dode mus BL.
quote:
Die is echt TE goed!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
Boh wat een lekkere tietjesquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:06 schreef vosss het volgende:
Inderdaad Bendeleider!
En bedankt voor een kutkerst!
Vuile klootzak!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Wo bist du nou Bendeleider? Het is bijna carnaval!
BL, vrolijke vrind! Lang niet gezien.quote:
Van het zelfde vrind!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
BL, vrolijke vrind! Lang niet gezien.
Het doet me goed dat je dit vraagt, het gaat namelijk niet zo lekker momenteel. Sinds enkele weken ben ik chronisch en progressief ziek. Ik ben heel slecht ter been en heb veel pijn. Ik heb nooit veel vrienden gehad en toen ik ziek werd, bleef er geen enkele over. Ook met mijn familie heb ik weinig contact meer. Ik heb de indruk dat men zich alleen nog maar uit fatsoen verplicht voelt te bellen of te mailen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Van het zelfde vrind!
Wie GAYST?
Ik heb aids.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het doet me goed dat je dit vraagt, het gaat namelijk niet zo lekker momenteel. Sinds enkele weken ben ik chronisch en progressief ziek. Ik ben heel slecht ter been en heb veel pijn. Ik heb nooit veel vrienden gehad en toen ik ziek werd, bleef er geen enkele over. Ook met mijn familie heb ik weinig contact meer. Ik heb de indruk dat men zich alleen nog maar uit fatsoen verplicht voelt te bellen of te mailen.
Met jou dan?
De anticlimax van het decenniumquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Falco het volgende:
Gohja, wat was dat fantastisch die Radio Bendeleider Kerstspecial van 2008.
LOLBOY had een puike remix gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:55 schreef densmee het volgende:
toevallig hoorde ik deze gisteren nog, en ik dacht gelijk aan de frituurhits
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Falco het volgende:
"Stervende hoeren kankerkachel kankerkachel ka kankerkachel, die krijgen van de week van mij wat te heuren"
Ik luister de Punnik-remix nog regelmatig.
Ik heb serieus gisteren de gehele uitzending nog gekeken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Falco het volgende:
"Stervende hoeren kankerkachel kankerkachel ka kankerkachel, die krijgen van de week van mij wat te heuren"
Ik luister de Punnik-remix nog regelmatig.
ik zal wel wat mongol en bakpau jingles in elkaar zetten binnenkortquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:50 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben wel van plan om RBL een avond terug te laten komen.
Wieder als vanoudSS tijdens die kerstdaags.
Maar mijn BL muziek pc is stuk dus die moet ik nog even aanvullen.
Wie heeft er al mongol jingles?
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:41 schreef vosss het volgende:
Laat je ons dit jaar niet in de kou staan BL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |