abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:02:37 #1
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_3633921
Kan iemand mij uitleggen waarom geesten oproepen gevaarlijk is? Nooit echt serieus gedaan, (alleen aantal jaren geleden met een paar vriendinnen, maar totaal NIET serieus) en ben ook niet van plan om het nog es te doen.. (tis me toch een beetje risky)
Opzich wel raar, want eigenlijk geloof ik er aan de ene kant niet in ,maar aan de andere kant...

Kortom, tis een beetje vaag voor mij..maar ik ben er wel in geintereseerd...
Kan iemand mij uitleggen wat er precies gebeurt als je 'geesten oproept' cq 'glaasje draait'? Wat de gevolgen kunnen zijn???
Zelf meegemaakte dingen???

Bedankt alvast...:)

Heppie de Peppie.....
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:05:57 #2
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_3633968
ps dit is serieus bedoeld dus graag geen zogenaamd grappige reacties...
Heppie de Peppie.....
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:07:11 #3
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3633985
Nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Ik geloof er wel in dus ik denk dan laat de doden lekker met rust.
Drop you like an ill, bad habit
pi_3633995
Je kunt het beste de search gebruiken, want er zijn hier al heel veel topics over.
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:09:38 #5
19573 dw
klote mussen
pi_3634009
1x gedaan, daarna nooit meer
als er echt dingen gaan bewegen zonder dat je ze aanraakt dan flip je best wel, en als je daarna het glas tegen de muur smijt en het breekt niet... iedereen moet zelf weten of die dit wilt doen, mij niet meer gezien.
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:10:19 #6
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3634021
Mij lijkt het heel gevaarlijk, ik heb hier dingen over gehoord die jij niet wilt meemaken. ( )

Verder verwijs ik je ook door naar eerdere topics.

Of het handig is, is een tweede...
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:18:17 #7
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_3634095
een paar keer geprobeerd scheet best wel in mn broek eigenlijk omdat ik het zoiezo al niet op geesten heb, maar het was wel geinig nix ergs gebeurdt ofzow
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:23:14 #8
14827 Kogando
Modelprutser
pi_3634150
Niet doen.., je stelt je open voor dingen waar je geen weet van hebt...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_3635515
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 13:23 schreef Kogando het volgende:
Niet doen.., je stelt je open voor dingen waar je geen weet van hebt...
dat deden kern wetenschappers in het begin ook. ergens moet een begin gemaakt worden.
ik doe alles vanwege mijn geloof dus ben ik volgens de wet niet aansprakelijk.
  woensdag 27 maart 2002 @ 15:39:12 #10
14766 Dragon1976
Spiritual Seeker, Reiki Worker
pi_3635735
Goed, even een uitleg waarom je niet zou moeten beginnen aan geesten op roepen:

Als wij overgaan naar de andere kant, dan komen wij terecht in een trillingsniveau. Afhankelijk van het geleide leven/ervaringen en of de omstandigheden van de overgang, komt de ziel in een hoger trillingsniveau of lager trillingsniveau terecht.

De ziel die in een hoger trillingsniveau komt blijft veel minder verbonden met het aardse, maar mensen die in een lager trillingsniveau terecht komen, (en dat zijn meestal mensen die zelfmoord plegen) die hebben na de dood nog een te sterke band met het aardse, somige weten niet dat ze zijn over gegaan, en deze dolende zielen uit een lager trillingsniveau snappen niet dat de mensen (levende) om hun heen hun niet meer zien staan, hun negeren, deze zielen kunnen daardoor nogal kwaad worden.

Deze kwade geesten zoeken dan ook elke gelegenheid om te laten zien dat ze er nog zijn, en niet genegeerd wilen worden, ze zijn jaloers op de levenden, en in het ergste geval zullen ze proberen om de levenden aan hun kant te krijgen. Laat staan dat de levende contact gaan zoeken, doormiddel van glaasje draaien/ouija-bord. Hey das even makkelijk voor die zielen uit een lager trillings niveau!

Er zijn verhalen die vertellen dat mensen die glaasje hebben gedraait, uiteindelijk zelfmoord hebben gepleegd omdat ze niet wisten waaraan ze begonnen.

Met glaasje draaien trek je alleen maar entiteiten aan vanuit een lager trillingsniveau. Wil je echt eens spreken met een dierbare? raadpleeg dan een erkend(!!) medium, deze mediums hebben de gave om door te dringen in het hogere trillings niveau, enzo een soort communicatie middel te worden tussen de hogere ziellen en het aardse...

Tip: Mocht je denken dat je een lagere ziel heb opgeroepen of last van hebben, ze willen maar 1 ding, erkening dat ze er nog zijn. je kunt het best een medium raadplegen om de lagere ziel naar het licht te sturen (hoger gelegen trillingsgebied)

Kortom, weet waaraan je begint, het is makkelijker om er 1 op te roepen dan ze weg te krijgen, en als je ze niet snel genoeg weg krijgt, dan krijgen ze jou mischien aan hun kant.....

love&light

Als E=mc2 dan is H20+I=Hooi :P
pi_3635951
Een vriend van mij werd na glaasje draaien compleet paranoia, terwijl het eerst een gewone nuchtere kerel was, ik weet het verder ook niet, nooi serieus geprobeerd.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 28 maart 2002 @ 15:15:31 #12
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_3647819
hmm niet aan te raden dus.. bedankt voor de info.
Heppie de Peppie.....
pi_3650292
Blablabla , het is echt zwaar gelul ik zou meteen vragen wanneer ik dood ging , lijkt me wel kewl , maarja als je echt denkt dat iets beweegt beweegt het ook echt , je kan jezelf zo gek maken zonder dat je het weet , ga maar is nadenken waar je echt bang voor bent hele avond dan droom je er nog over ook , dus het is gelul echt waar believe me..
in een droom kan alles...nachtmerrie weet ik veel , het is echt gewoon zoooo nep , wor je wakker zit je met een rotgevoel volgende ochend alles vergeten , je kan je echt zo BANG maken als je wilt , bv loop alleen in een donkerbos , ow daar beweegt vat het is "vast een beest"
gewoon een dikke boom met van de nep takken , ga zo maar door dus dikke fake fake fake ik wil btw graag met iemand glaasje draaien en gooi ik het glazie om
pi_3650434
Heb het een keertje gedaan en heb er absoluut geen behoefte aan om dit nog eens te doen

Glaasje draaien, bladieblabla, contact met een 'geest'.
Toen vroeg iemand of 'ie (die geest dus) een sigaret wilde.
Reply: Ja.

Prima, ik steek een Gaullie op en leg die horizontaal op het omgekeerde glas.
Niemand zat onder de tafel of zat met z'n handen aan die peuk noch het glas

Peuk trekt in 1 keer helemaal op en alle rook zit in het glas. (freaky shit he) Is nog niet alles.
Wij kijken naar die filter. (als je hard aan een sig trekt word die filter toch donkerbruin) In die filter pik maar dan ook pikzwart de vorm van een hakenkruis.

Mij niet meer gezien iig!

Ohja voor de sceptici onder ons die dit onzin vinden:
I don't give a fuck, we waren met zn 7 of 8en en hebben dit allemaal gezien en nee we hadden geen drugs gebruikt

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 maart 2002 @ 22:53:27 #15
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_3653016
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 19:12 schreef vosss het volgende:
Heb het een keertje gedaan en heb er absoluut geen behoefte aan om dit nog eens te doen

Peuk trekt in 1 keer helemaal op en alle rook zit in het glas. (freaky shit he) Is nog niet alles.
Wij kijken naar die filter. (als je hard aan een sig trekt word die filter toch donkerbruin) In die filter pik maar dan ook pikzwart de vorm van een hakenkruis.

I don't give a fuck, we waren met zn 7 of 8en en hebben dit allemaal gezien en nee we hadden geen drugs gebruikt

Wow, das echt freaky inderdaad...Ik zou echt helemaal gek worden! Heb je ooit nog last van die geest gehad?
Heppie de Peppie.....
pi_3653074
quote:

dat klinkt niet lekker, mij niet gezien met zulke dingen. Maar het blijft interessant.
pi_3653270
quote:

Wow helemaal kippevel hier in een donkere kamer....

Ik was van plan om het binnenkort is te gaan doen, wist het dus ook nog niet zeker
Maar dit is wel erg scary man.....
Maar idd het blijft interessant....

pi_3655123
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 22:53 schreef Fortuna het volgende:

[..]

Wow, das echt freaky inderdaad...Ik zou echt helemaal gek worden! Heb je ooit nog last van die geest gehad?

Gelukkig niet, misschien dat die meid bij wie we thuis zaten toen er wel nog last van heeft, geen idee.
Heb al heel lang geen contact meer met haar.

Het was iid zeer spooky en freaky en ik doe het nooit meer

Was btw wel leuk:
Toen we dat deden was die meid alleen thuis, kort na het voorval met die peuk ging iedereen. Die meid was een beetje bang in haar eentje (en dat vinnik eik niks gek).

Wij nog een schepje erbovenop doen; zovan nou, hopelijk blijft die geest hier niet hangen en freaky stuff laten gebeuren. Werd zij nog banger.
Dus wij fietsen weg met zn allen. Ik met een maat van me draaien ons weer om. heel zachtjes onder de voorruit van haar huis gekropen. En ineens KEIhard op dat raam bonken!
Jullie hadden die meid moeten horen gillen! Geweldig

Eik best wel een lullige actie van ons

Maargoed blijft iets vaags dat glaasje draaien

vosss is de naam,
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:01:53 #19
23161 DiagrO
HaSta La VictOria SiEmpRe!!
pi_3656571
quote:
[b]Deze kwade geesten zoeken dan ook elke gelegenheid om te laten zien dat ze er nog zijn, en niet genegeerd wilen worden, ze zijn jaloers op de levenden, en in het ergste geval zullen ze proberen om de levenden aan hun kant te krijgen. Laat staan dat de levende contact gaan zoeken, doormiddel van glaasje draaien/ouija-bord. Hey das even makkelijk voor die zielen uit een lager trillings niveau!
Inderdaad, er zijn bekenden van mij die zich veel bezig houden met geestenwerk. Ik ken een surinaamse vrouw, die veel met geestenoproepen enz. doet. Zij heeft mij verteld, dat er dus geesten zijn, die boos op jou kunnen worden, omdat jij nog leeft. Deze geesten kunnen, geloof het of niet, jou achtervolgen. Het kan dus gebeuren dat jij geesten ziet en jij dan ook de enige bent. Er zijn al heel wat mensen om deze rede van flatgebouwen enz. gesprongen. Als je er niet veel weet van hebt, doe het dan niet. Ik heb het zelf met die vrouw gedaan, maar het is ook aan te raden om een ervaren persoon erbij te hebben, want die kunnen de geesten na afloop weer wegsturen als het ware. Deze vrouw heeft dus ook van geesten gehoord, wanneer en hoe haar dochter zou overlijden. Dit is gebeurd!!!! Er hangt een soort halve maan aan de deur om kwaaie geesten weg te houden. Geloof me doe het niet voor de grap, want het kan zijn dat het verkeerd afloopt.
We will walk right over you!
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:04:07 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3656594
Waar kan ik me inschrijven?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3656644
Tijd voor een Fok!-glaasje-draai-meeting misschien?
vosss is de naam,
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:16:10 #22
23161 DiagrO
HaSta La VictOria SiEmpRe!!
pi_3656683
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 13:05 schreef Fortuna het volgende:
ps dit is serieus bedoeld dus graag geen zogenaamd grappige reacties...
We will walk right over you!
  vrijdag 29 maart 2002 @ 13:43:40 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3657922
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 12:16 schreef DiagrO het volgende:

[..]

100% serieus...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3658016
waarom zijn de interessante dingen altijd gevaarlijk? t lijkt me zo freaky maar aan de andere kant zou t me een kick geven maargoed ik ga t niet doen, heb geen zin om straks achtervolgt te worden door een geest ofzo
  vrijdag 29 maart 2002 @ 16:23:30 #25
25737 spookie
Banaantje?
pi_3660277
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 13:02 schreef Fortuna het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom geesten oproepen gevaarlijk is? Nooit echt serieus gedaan, (alleen aantal jaren geleden met een paar vriendinnen, maar totaal NIET serieus) en ben ook niet van plan om het nog es te doen.. (tis me toch een beetje risky)
Opzich wel raar, want eigenlijk geloof ik er aan de ene kant niet in ,maar aan de andere kant...

Kortom, tis een beetje vaag voor mij..maar ik ben er wel in geintereseerd...
Kan iemand mij uitleggen wat er precies gebeurt als je 'geesten oproept' cq 'glaasje draait'? Wat de gevolgen kunnen zijn???

ik zou er maar niet aan beginnen er kunnen ernstige doingen gebeuren met je of je het gelooft of niet maar het zijn slecht geesten die net of doen of ze al je wensen kunnen vervullen( ik spreek uit ervaring van een vriendin van me) maar op een gegeven moment gaat alles steeds slechter met je.

dus als ik jou was zou ik het niet doen want dat zou echt stom zijn.
Zelf meegemaakte dingen???

Bedankt alvast...:)

oops ohh my ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')