Niemand is origineel.quote:
quote:Het is sowieso één grote grap.
De Kaaba en die zwarte steen worden niet vereerd door moslims.quote:Het vereren van een kubusvormig huis, en een zwarte steen
Een niet bestaande God heeft nu ineens een pedofiele handlanger?quote:terwijl dit reeds gedaan werd voordat Allah zijn pedofiele handlanger het recht gaf om te moorden in de naam van de islam.
wtf?quote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
[i]De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;
wanneer u,of jij iets goeds wilt doen voor iemand,bijvoorbeeld boodschappen voor je moeder doen,terwijl er een goede voetbalwedstrijd,of een film op tv is.Je hebt 2 stemmetjes in jezelf,eentje van jezelf die het goede wilt doen,in dit geval de boodschappen voor je moeder doen,en eentje die is van de duivel,de sheytaan,die zegt:''hey joh,kijk die actie van Ronaldinho,je gaat die acties van hem toch niet missen omdat je even boodschappen moet gaan doen voor je moeder'' ?
Het is voor jou een grap.. voor jou is dat een grap.quote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn de moslims niet origineel. Het is sowieso één grote grap. Het vereren van een kubusvormig huis, en een zwarte steen terwijl dit reeds gedaan werd voordat Allah zijn pedofiele handlanger het recht gaf om te moorden in de naam van de islam.
"De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;quote:Op zondag 7 december 2008 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou kom, leg eens uit, waarom is het toch een sprookje.
Heerlijk, het kenbaar maken van je onwetendheid. Sinds wanneer gaat het de moslims om originaliteit?quote:Op zondag 7 december 2008 01:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn de moslims niet origineel. Het is sowieso één grote grap. Het vereren van een kubusvormig huis, en een zwarte steen terwijl dit reeds gedaan werd voordat Allah zijn pedofiele handlanger het recht gaf om te moorden in de naam van de islam.
¤7000,– is best veel! Welk reisbureau was het trouwens? Altijd irritant dat er zulke oplichters rondlopen.quote:Op zondag 7 december 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
Mijn ouders zijn bestolen door een malafide reisbureau die van me ouders 7.000 euro heeft bestolen... en waarvan 800 moslims in Amsterdam niet konden gaan omdat de eigenaar van de reisbureau met 3 miljoen euro is gevlucht.
In andere woorden, ik geloof er niet in, ik ben het er niet mee eens, dus is het een sprookje..?quote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;
wanneer u,of jij iets goeds wilt doen voor iemand,bijvoorbeeld boodschappen voor je moeder doen,terwijl er een goede voetbalwedstrijd,of een film op tv is.Je hebt 2 stemmetjes in jezelf,eentje van jezelf die het goede wilt doen,in dit geval de boodschappen voor je moeder doen,en eentje die is van de duivel,de sheytaan,die zegt:''hey joh,kijk die actie van Ronaldinho,je gaat die acties van hem toch niet missen omdat je even boodschappen moet gaan doen voor je moeder'' ?
Jij gaat dan nadenken,maar je instinct die je hebt gekregen van Allah zegt altijd dat je het goede moet doen,maar veel mensen die onderdrukken dit gevoel en dat is een echt slechte zaak,want je doet het slechte,en je laat het goede."
Dit slaat toch nergens op man, zo kan je van alles wel verzinnen..
Je maakt gewoon een afweging tussen eigen plezier of een ander plezier doen, en waarom je die ander plezier zou doen kan je op meerdere manieren bekijken. 1 ervan is uit volkomen egoistische standpunt: als ik iets goeds doe voor die persoon krijg ik daar later profijt van.
In Amsterdam. Reisbureau Marinasquote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
¤7000,– is best veel! Welk reisbureau was het trouwens? Altijd irritant dat er zulke oplichters rondlopen.
Nee, het is een normaal bedrag voor 2 personen. Gemiddeld ligt het altijd tussen 2500 -3500 euro. Als je goedkoper ligt is de kans juist groot dat je genaaid wordt.quote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
¤7000,– is best veel! Welk reisbureau was het trouwens? Altijd irritant dat er zulke oplichters rondlopen.
Het is heel moeilijk als je onwetenheid bent en dat je daar niet gelooft om daar in alsnog in te gelovenquote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"De duivel kan je heel veel kwaad doen,maar hij kan dat alleen d.m.v. zijn influisteringen;
Jij gaat dan nadenken,maar je instinct die je hebt gekregen van Allah zegt altijd dat je het goede moet doen,maar veel mensen die onderdrukken dit gevoel en dat is een echt slechte zaak,want je doet het slechte,en je laat het goede."
Dit slaat toch nergens op man, zo kan je van alles wel verzinnen..
Je maakt gewoon een afweging tussen eigen plezier of een ander plezier doen, en waarom je die ander plezier zou doen kan je op meerdere manieren bekijken. 1 ervan is uit volkomen egoistische standpunt: als ik iets goeds doe voor die persoon krijg ik daar later profijt van.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het is een normaal bedrag voor 2 personen. Gemiddeld ligt het altijd tussen 2500 -3500 euro. Als je goedkoper ligt is de kans juist groot dat je genaaid wordt.
Nu zijn ze dus 14000 euro kwijt?quote:Op zondag 7 december 2008 01:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor me ouders was het 3500 per persoon.
Jep.. waarvan de tweede keer van mijn rekening kwam en van me zus.quote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu zijn ze dus 14000 euro kwijt?
he Meki wat ben je voor afkomst?quote:Op zondag 7 december 2008 02:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep.. waarvan de tweede keer van mijn rekening kwam en van me zus.
Zware beproeving is dat ya Aghie
Ach, heb je toch wel over voor je ouders.quote:Op zondag 7 december 2008 02:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep.. waarvan de tweede keer van mijn rekening kwam en van me zus.
Zware beproeving is dat ya Aghie
Ik weet niet wat er allemaal bij in zit natuurlijk… en ik weet ook niet of je moet betalen aan de Saoedische overheid? Die zetten toch tenten neer? Maar ik vind het gewoon absoluut gezien een fors bedrag. Ik geloof zo dat het klopt en dat het zo duur is, maar ’t is veel geld.quote:Op zondag 7 december 2008 01:56 schreef Triggershot het volgende:
Nee, het is een normaal bedrag voor 2 personen. Gemiddeld ligt het altijd tussen 2500 -3500 euro. Als je goedkoper ligt is de kans juist groot dat je genaaid wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |