abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63888398
Niet geheel verrassend dat Bing het kind ineens wel wil houden.
pi_63888603
Zeer leuke aflevering!
Geen andere domme verhaallijnen er door heen, maar alleen de verhaallijn met Dorothea.

Ik vond het mooi gemaakt, dat Dorothea van Bing en jef afscheid neemt. Dat maakt het wel mooier! En wat ze daarin zegt, bewijst echt,hoe lief mens zij was.

Everon (Bing) speelde erg goed zijn rol. Hij speelde echt precies, zoals in het echt iemand ook zou reageren, helemaal overstuur en niet wetend wat je moet doen.

P.S. Zagen jullie het ook?

Chris (Dorothea) zag je gewoon heel de tijd ademen, je zag haar buik telkens op en neer gaan
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:08:26 #78
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_63889089
Dit was een veel betere aflevering dan gisteren. Goed, ik zal nog lang nodig hebben om GTST schrijvers te vergeven dat ze ons de meest spannende scènes van de laatste tijd onthouden hebben , maar dit maakte wel weer een beetje goed van gisteren.

Er was tenminste weer een beetje echte emotie te zien en de 'dromen' met Dorothea waren best mooi. Gelukkig waren er ook geen andere mindere verhaallijnen er door heen en geen slechte (gezongen) liedjes.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:54:18 #79
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63890421
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet geheel verrassend dat Bing het kind ineens wel wil houden.
Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.

Persoonlijk heb ik niets met baby en kleine kinder verhaallijnen in series. Ouders zijn alleen nog maar met en over het kind bezig en iedereen houdt op met leven lijkt het wel en wordt super beschermend en saai.
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:25:39 #80
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63891459
Stom inderdaad dat je zo ontzettend goed kon zien dat ze ademde. Haar ogen bewogen ook gewoon steeds.
Verder super mooie aflevering, irriteer me alleen mateloos aan Janine, hoop dat zij René's volgende slachtoffer is.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_63891937
Bing vond ik echt goed reageren en echt huilen... wel jammer dat die baby nu ineens moet blijven, laat het aub een bevlieging zijn...
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 08:01:28 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63896931
och, tis een soap. zal wel weer een miskraam worden of het overlijdt bij de geboorte.
in ieder geval zal het niet lang meegaan...
pi_63896943
ik vond eigenlijk voor het eerst dat bing goed speelde
en idd voor de rest wat lady zegt
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 08:45:23 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63897308
ik heb net de aflevering van gisteren gezien, maar die was idd beter dan de bagger van de afgelopen tijd zeg
pi_63898071
Nou ons nieuwe stelletje zullen wel Dex en Vlicky worden...
pi_63898748
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.

Persoonlijk heb ik niets met baby en kleine kinder verhaallijnen in series. Ouders zijn alleen nog maar met en over het kind bezig en iedereen houdt op met leven lijkt het wel en wordt super beschermend en saai.
Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.

Sowieso al die drama scènes tegenwoordig. Ronja, Bing, Anita, Charlie is altijd drama natuurlijk, dat gedoe met Rene en die stomme wijven (inc. Jef). Enige leuke stel van nu vind ik Vicky en Noud, gaat GTST juist die uitelkaar halen, erg matig hoor. Iedereen ziet natuurlijk aankomen dat Dex met Vicky gaat, GTST denkt vast hoe meer drama hoe beter.

Dat kille gedrag van Janine is wel begrijpelijk trouwens, de kijkers moeten natuurlijk gaan denken dat Janine in de loop der jaren veel op Ludo is gaan lijken. Het zou me niet eens verbazen als het weer goed komt tussen Janine en Ludo, op den duur.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_63898791
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:31 schreef Zinedinho het volgende:
Nou ons nieuwe stelletje zullen wel Dex en Vlicky worden...
Beter dan die domme Noud, Dex is leuk Maar alle stoppen zullen dan wel weer doorslaan bij de Noudster en dan slaat ie Dex helemaal aan gort
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:59:38 #88
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63909408
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.
Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.

Met Bing communiceren gaat bijna niet en iedereen vindt hem natuurlijk zielig en kiest zijn kant (geef de dood zin, door voor leven te kiezen) en van uitstel komt afstel. Okee, tis inderdaad mijn gekleurde mening en voorgevoel. Maar laat de drammers nu es niet hun zin krijgen.
pi_63909527
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Perico het volgende:

[..]

Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.

Met Bing communiceren gaat bijna niet en iedereen vindt hem natuurlijk zielig en kiest zijn kant (geef de dood zin, door voor leven te kiezen) en van uitstel komt afstel. Okee, tis inderdaad mijn gekleurde mening en voorgevoel. Maar laat de drammers nu es niet hun zin krijgen.
Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.
Wat Ronja nou precies wilt is nog helemaal niet duidelijk, daar heeft dat 'drammen' van Bing weinig mee te maken.
pi_63909558
Gister was wel een leuke uitzending. Net even teruggekeken
  woensdag 10 december 2008 @ 17:43:25 #91
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63910490
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.
Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.
quote:
Wat Ronja nou precies wilt is nog helemaal niet duidelijk, daar heeft dat 'drammen' van Bing weinig mee te maken.
Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.

Tis inderdaad nog niet duidelijk nee, maar speculatie maakt deze thread wel interessant
  woensdag 10 december 2008 @ 18:10:02 #92
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63911080
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gister was wel een leuke uitzending. Net even teruggekeken
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vinden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 december 2008 @ 18:12:02 #93
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63911134
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Moet je linksboven even GTST invoeren, en dan zoeken. Daar staat ie wel.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_63911168
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

www.gtst.nl en dan rechts even kijken.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:29:00 #95
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63911527
Thanks! kan ik als ik vanavond thuis kom 2 afleveringen terugkijken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63912231
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.
[..]

Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.

Tis inderdaad nog niet duidelijk nee, maar speculatie maakt deze thread wel interessant
Wat ik probeer te zeggen is dat stel dat Ronja aanvankelijk het kind veel liever wilde dan Bing, dan is het voor haar nu alleen mooi meegenomen dat Bing het nu ook wilt.
Dus waar is er dan sprake van drammen? Dan is er juist direct een oplossing waar iedereen blij mee is

Behalve jij
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 19:25:57 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63913056
ben wel benieuwd of ze vandaag de kwaliteit handhaven
pi_63913218
zal wel niet, noud ,dex en vicky komen vandaag weer in beeld
pi_63913617
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef janimie het volgende:
zal wel niet, noud ,dex en vicky komen vandaag weer in beeld
Je zou toch bijna overslaan vandaag.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:19:41 #100
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63914543
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:56 schreef Shreyas het volgende:

Dus waar is er dan sprake van drammen?
Nou, hier lijkt me:

Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie

Ik was wel alweer vergeten dat Ronja het eerst wel wilde, dus in die denktrant heb je dan wel gelijk. Maar ze stond er nu wel helemaal achter, dus daarom was Bing's aanvankelijke bulldozer tactiek stuitend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 10-12-2008 20:31:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')