Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet geheel verrassend dat Bing het kind ineens wel wil houden.
Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.
Persoonlijk heb ik niets met baby en kleine kinder verhaallijnen in series. Ouders zijn alleen nog maar met en over het kind bezig en iedereen houdt op met leven lijkt het wel en wordt super beschermend en saai.
Beter dan die domme Noud, Dex is leukquote:Op woensdag 10 december 2008 09:31 schreef Zinedinho het volgende:
Nou ons nieuwe stelletje zullen wel Dex en Vlicky worden...
Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.
Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.
Met Bing communiceren gaat bijna niet en iedereen vindt hem natuurlijk zielig en kiest zijn kant (geef de dood zin, door voor leven te kiezen) en van uitstel komt afstel. Okee, tis inderdaad mijn gekleurde mening en voorgevoel. Maar laat de drammers nu es niet hun zin krijgen.
Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.
Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.quote:Wat Ronja nou precies wilt is nog helemaal niet duidelijk, daar heeft dat 'drammen' van Bing weinig mee te maken.
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gister was wel een leuke uitzending. Net even teruggekeken
Moet je linksboven even GTST invoeren, en dan zoeken. Daar staat ie wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vinden
www.gtst.nl en dan rechts even kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vinden
Wat ik probeer te zeggen is dat stel dat Ronja aanvankelijk het kind veel liever wilde dan Bing, dan is het voor haar nu alleen mooi meegenomen dat Bing het nu ook wilt.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.
[..]
Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.
Tis inderdaad nog niet duidelijk nee, maar speculatie maakt deze thread wel interessant
Je zou toch bijna overslaan vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef janimie het volgende:
zal wel niet, noud ,dex en vicky komen vandaag weer in beeld
Nou, hier lijkt me:quote:Op woensdag 10 december 2008 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Dus waar is er dan sprake van drammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |