tja je gaat natuurlijk niet zeggen dat je een nietszeggend, stom einde hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:47 schreef tessie het volgende:
In rtl boulevard zag je een tijdje geleden toch die vrouw die Dorothea speelt, en daar zat ze nog te vertellen dat haar einde zooo mooi en dramatisch was. Dus ik had echt wel heel wat meer verwacht.
Misschien krijgen we nog een flashback ofzo, om te zien wat er echt voor spectaculairs gebeurt is...... Kan me haast neit voorstellen dat dit alles was.
Of dat wordt de mooie exit waar Dorothea het over had... Dat Jef het bijv. aan Bing verteld, Bing neerstort in de armen van Jef en dat ze samen terugkijken op de mooie tijd die ze met haar gehad hebben......quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ze daar een beetje overheen stappen.
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of dat wordt de mooie exit waar Dorothea het over had... Dat Jef het bijv. aan Bing verteld, Bing neerstort in de armen van Jef en dat ze samen terugkijken op de mooie tijd die ze met haar gehad hebben......
Hij stond wel bij de spoilers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:51 schreef alors het volgende:
Komt Kenneth Herdigein ook terug voor de begravenis, met zn huhehe
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef alors het volgende:
Ik zie het al voor me, hij tegen zo Bing: huheheh jonge, vreselijk van je moeder, huheheheh ey sjefke jij ook sterkte met het verlies van Doortje huhehehe...
Ja en Laura ook blijkbaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef NoNickOne het volgende:
Ik erger me kapot aan Janine..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |