Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?quote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je het je andersom voorstellen?
Dat zou pas erg zijn!
je vrouw verliezen terwijl je niet naar haar wilde luisterde, schien komt het moment nog, btw, hij draaide al eens eerder door, na de dood van Dian.quote:Op maandag 8 december 2008 16:08 schreef Perico het volgende:
[..]
Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?
Idd.quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."
Dat geloof je toch niet zo slecht..
X3quote:Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
De hele slotscène verpest door dat achterlijke liedje.
en zal het weer weeeeken / maaanden schien duren voordat iemand erachter is gekomen dat D. is vermoordquote:Op maandag 8 december 2008 20:49 schreef Perico het volgende:
Wat hier al eerder was geopperd, was veel beter geweest. Okee, tis een soap, er kijken families, maar een psychopaat als René, was in staat geweest om een paar keer gericht te verschijnen voor de 3 andere moordwijven in de verte...
Zodat ze echt het graf gingen openen.. waar Dorothea dan in zou liggen.
Jef speelde meesterlijk, maar jah, zo was het een doodgewoon verkeersongeluk.. waarbij je je dan meer ergert aan Anita nog.
Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.quote:Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
De hele slotscène verpest door dat achterlijke liedje.
Eensquote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.![]()
Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd. De eerste scéne van Dorothea had de afsluitende scéne moeten zijn. Ik ben zwaar teleurgesteld. Deze hele aflevering was bagger.
Ja, maar hij dacht natuurlijk ook dat ze voor het onderzoek over Rene kwamen...quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."
Dat geloof je toch niet zo slecht..
Ik ben net als jij zwaar ontgoocheld door de aflevering. Dit leek wel op het poldermodel -- auto in de sloot als slechtst mogelijke oplossing.quote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |