abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 14:27:22 #26
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63850859
haha dat lijkt me leuk
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 8 december 2008 @ 16:08:34 #27
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63853774
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kan je het je andersom voorstellen?
Dat zou pas erg zijn!
Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?

Nee, maar in plaats hiervan, wat er ook gebeurt... iedereen wil gewoon steeds weer terug naar de steady "Pindakaas aan het ontbijt" state, en het gebruikelijke gelieverd en getrut.

Die korte speelfilm JEF, waarin hij es losgaat, was een prima voorzet.
pi_63857133
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:08 schreef Perico het volgende:

[..]

Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?

je vrouw verliezen terwijl je niet naar haar wilde luisterde, schien komt het moment nog, btw, hij draaide al eens eerder door, na de dood van Dian.
pi_63859145
En... Dat was de exit van Dorothea?!
pi_63859420
Ik ben ook weer van de partij dit topic
pi_63859544
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."

Dat geloof je toch niet zo slecht..
pi_63859669
Mijn hemel, elke keer dat muziek in GTST >_<. Nouja... Muziek...
pi_63859737
ik dacht dat het spectaculair zou worden......
Tja... had ook wel beter moeten weten.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63859768
Dit valt wel weer gigantisch tegen. Wel sneu voor Jef. Raakt hij weer een vrouw kwijt

Maar verder is het alleen maar positief dat Doortje eruit is
  maandag 8 december 2008 @ 20:33:28 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63859845
De hele slotscène verpest door dat achterlijke liedje.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 8 december 2008 @ 20:34:40 #36
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63859879
Jammer voor Jef
pi_63859996
Jef is wel meesterlijk goed.
  maandag 8 december 2008 @ 20:49:30 #38
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63860282
Wat hier al eerder was geopperd, was veel beter geweest. Okee, tis een soap, er kijken families, maar een psychopaat als René, was in staat geweest om een paar keer gericht te verschijnen voor de 3 andere moordwijven in de verte...

Zodat ze echt het graf gingen openen.. waar Dorothea dan in zou liggen.

Jef speelde meesterlijk, maar jah, zo was het een doodgewoon verkeersongeluk.. waarbij je je dan meer ergert aan Anita nog.
  maandag 8 december 2008 @ 21:15:15 #39
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63860932
Anita en Rik
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  maandag 8 december 2008 @ 21:28:54 #40
32015 suus21
Andre rocks!
pi_63861385
anita mag van mij ook worden afgeslacht..
fijn!
  maandag 8 december 2008 @ 21:47:28 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63862053
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."

Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63862156
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
X3
pi_63862612
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:49 schreef Perico het volgende:
Wat hier al eerder was geopperd, was veel beter geweest. Okee, tis een soap, er kijken families, maar een psychopaat als René, was in staat geweest om een paar keer gericht te verschijnen voor de 3 andere moordwijven in de verte...

Zodat ze echt het graf gingen openen.. waar Dorothea dan in zou liggen.

Jef speelde meesterlijk, maar jah, zo was het een doodgewoon verkeersongeluk.. waarbij je je dan meer ergert aan Anita nog.
en zal het weer weeeeken / maaanden schien duren voordat iemand erachter is gekomen dat D. is vermoord
  maandag 8 december 2008 @ 22:08:44 #44
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_63862727
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.

Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd. De eerste scéne van Dorothea had de afsluitende scéne moeten zijn. Ik ben zwaar teleurgesteld. Deze hele aflevering was bagger.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  maandag 8 december 2008 @ 22:09:50 #45
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63862780
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.

Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd. De eerste scéne van Dorothea had de afsluitende scéne moeten zijn. Ik ben zwaar teleurgesteld. Deze hele aflevering was bagger.
Eens
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_63862856
Ik vind de muziek vaak juist wel erg sterk, alleen vandaag werkte het averechts inderdaad.
pi_63863021
Ik vind het wel zielig voor Jef...zijn zoveelste vrouw..:(
pi_63863705
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:

Ja, maar hij dacht natuurlijk ook dat ze voor het onderzoek over Rene kwamen...

Maar ik vind het idd zielig voor Jef, heb het al eerder gezegd, maar ik vind dat ze dit tegenover het personage eigenlijk niet kunnen maken. Had hij eindelijk weer een vrouw, gaat ze weeeer dood. Ook al is Dorothea niet het meest spectaculaire personage, ik vond dat ze er toch bijhoorde.

Rene vind ik wel goed en echt door en door slecht van binnen, maar Bob van vorig jaar vond ik ook om te smullen hoor, die blik in zn ogen
know'm sayin?
word? word.
pi_63866282
Wat een gigantische baggeraflevering. Geen spoortje van Rene te zien, en opeens een auto in een sloot?
Mis ik nou wat of zendt GTST tegenwoordig ook op Zaterdag of Zondag uit?

Echt, er zit een te grote tijdsprong is dit hele verhaal. En dat gebeurt laatste tijd te vaak..
Is Dorothea nou vrijgelaten en is ze werkelijk gana rijden? Hoe belandt ze in die sloot met haar auto?

Damn zeg... maak het spannender ofzo door haar die fles met slaaptabletten op te laten drinken onder dreiging van een pistool ofzo, en gedongen in de auto laten rijden en dat Rene snel uitstapt voordat ze zich in de sloot rijdt...

En dan heb ik het nog niet eens over de irritante muziek die maar liefst tussen twee roulerende scenes speelt...
Gadverdamme.. zeg, had wel beter verwacht, maar voor een goede weekendcliff is dit een dieptegang als vervolg...

Zal me niks verbazen als Rene de komende weken een paar weken vrij heeft van de set ofzo en dat de volgende slachting pas gaat beginnen als iedereen deze verhaallijn heeft vergeten...
Het WAS spannend ja... afgelopen donderdag en vrijdag, maar dit als vervolg... Yegh...
  dinsdag 9 december 2008 @ 03:08:47 #50
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63868873
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:

Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd.
Ik ben net als jij zwaar ontgoocheld door de aflevering. Dit leek wel op het poldermodel -- auto in de sloot als slechtst mogelijke oplossing.

Iedere andere serie, vermaard of niet, had of de dood tot in detail getoond, of sowieso meer van de worsteling tussen René en Dorothea. Ze hadden zoveel kunnen bedenken -- bij het graf, of met de auto voor een spoorwegovergang, weet ik wat.

Maar nu zagen we helemaal niks.. jeetje wie dat heeft goedgekeurd, moet ontslagen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')