probleem voor vanaaf is dat ricky geschorst isquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef pamayias het volgende:
Dan heb ik toch liever ricky, hij is nog jong maar al stukken beter dan tarvajarvi. Verwacht wel winst voor Vitesse al denk ik niet dat het erg overtuigend zal zijn. Maar we zullen het allemaal vanavond weten...
heb ik gemist, wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
probleem voor vanaaf is dat ricky geschorst is
Helaas is het voetbalvolk zo achterlijk ja.quote:Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe denk even na...
Junker mag wg van de trainer en haalt de selectie niet. Om dan Junker te gana roepen was trainer plagen. Dat hij er dan ook nog inkomt en scoort is dan geweldig.
Nee lekker doorgaan met Westerhof is slim... *zucht*quote:Op zondag 28 december 2008 11:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Helaas is het voetbalvolk zo achterlijk ja.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:00 schreef JH87 het volgende:
En absoluut niet 's werelds beste spits, maar Junker is en blijft een held.
Ja, als dat ook al niet meer magquote:Op zondag 28 december 2008 14:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk die trouwens Sansoni in de armen viel na zijn schitterende goal, ook even een statementje richting Westerhof. Nare mannetjes allemaal eigenlijk.
Het ligt ook niet aan alleen de trainer idd , ook aan het bestuur en het ontbreken aan het topsportklimaat bij vitesse om het zo maar te zeggen ( vaak verliezen van de kleine clubjes , het ontbreken van stijd in bepaalde wedstrijd en nog meer van die dingen )quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef pamayias het volgende:
De supporters zijn ook niet helemaal realistisch, want vorig jaar moest de mos eruit en dit jaar Westerhof. De vraag is nu of het wel aan de trainers ligt...
die 1op1 was anders nog redelijk lastig, en waarom bij zijn intikker niet op safe spelen maar hem er rustig inlopen? zie daar het probleem niet van in...maar junker is zeker niet de oplossing...quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef DeVinger het volgende:
Junker die voor zijn goal 1op1 mist en zijn intikker niet in één keer durft te schieten, maar hem er maar inloopt.
Ik zie eerlijk gezegd niet eens op oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |