abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:47:44 #201
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64406654
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef pamayias het volgende:
Dan heb ik toch liever ricky, hij is nog jong maar al stukken beter dan tarvajarvi. Verwacht wel winst voor Vitesse al denk ik niet dat het erg overtuigend zal zijn. Maar we zullen het allemaal vanavond weten...
probleem voor vanaaf is dat ricky geschorst is
PSN: diTani
pi_64406898
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

probleem voor vanaaf is dat ricky geschorst is
heb ik gemist, wat is er gebeurt?

Zo maar is gaan, mag hopen dat ze winnen anders is het al een schande. Binnen Vitesse schijnt al bekend te zijn wie Westerhof gaat vervangen, lezen we dus vast wel op het internet binnenkort.
pi_64407413
Hij heeft een rode kaart gekregen afgelopen week?

Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:17:04 #204
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64407544
2 gele kaarten.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:55:50 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_64416555
1e helft was nog wel het aanzien waard maar echt groots was het allemaal niet. 2e helft was dramatisch totdat junker erin kwam. Leuk dat ie ook z'n doelpunt scoort. Scheidsrechter was ook vrij slecht...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:58:18 #206
3185 Adelante
To let it go now
pi_64416644
Het was geen overtuigende overwinning en kan niet maskeren dat het een dramatische eerste seizoenshelft is geweest. Wat ze gaan veranderen en wie dat de kop moet kosten, maakt me eigenlijk niet zo veel uit, maar dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64416809
Het was dramatisch eigenlijk, enige lichtpunt van de eerste helft was het briljante werk van held Tarvajarvi bij de 1-0. De scheids was bagger, de wedstrijd bagger, het publiek bagger - begrijpelijk maar werkelijk, zo erg was het in 2003 niet geloof ik - en de tweede helft was écht een drama. Gelukkig is Junker er nog.
pi_64420738
We mogen blij zijn met de 3 punten zeker als je ziet hoe het 2-0 en 3-1 wordt dan zijn gewoon gelukkige goals en gelukkig ging die erin want Kolk had de 2de helft ook een grote kans die dan niet maakt terwijl ie die bal er ook gewoon in moet schieten.

Volendam had wel meer verdiend dan hadden ze die politiemacht ook niet voor niets opgetrommelt

Maar nu een korte winterstop tijd om schoon schip te maken , Westerhof , Junker , Kolk , Sansoni , Westerhof , Van der Kraan , ' de 3 vrienden ' , Tarvajärvi ( die mag die tribune in Heerenveen warm houden ) , Haim ( maar dit allemaal zal wel weer teveel gevraagd zijn )

Afwachten hoe ze het in Turkije doen en dan wachten FC Twente (u), nec (t) , Willem II (u) , SC Heerenveen (t) , Ajax (t) ook niet echt een makkelijk begin van de 2de seizoenshelft.

Maar voor nu is het even een paar dagen geen vitesse ( al zal er vast wel weer genoeg gebeuren deze laatste paar dagen van het jaar 2008 en het is te hopen dat het in 2009 vele malen beter gaat )
  zondag 28 december 2008 @ 11:44:32 #209
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64424478
Zo...3-1 gewonnen in de eerste wedstrijd sinds jaren dat ik met mn pa weer naar vitesse ben geweest...

En wat een kater er aan over gehouden volendam de hele wedstrijd beter, die tarvajarvi voelt aan als een bob peeters...iedereen die zelfs junker er nu in wil hebben...en kolk was ook om te schamen zo slecht.
Eigenlijk was heel vitesse slecht, leek wel of er 2 amateur clubs tegen elkaar speelden, langzaam voetbal, slechte bal aannamen, niet eens strak in de voeten aanspelen. Ook totaal geen inzet van de spelers, alleen junker en die buttner gingen ervoor en zag je achter de bal aan rennen. Zo kan ik trouwens nog wel doorgaan, er moet iig flink wat veranderen. Wat we vooral missen is een persoon die duidelijk ervaring heeft en boven de groep staat, zoals we eerst hadden met bv. van hooijdonk, voor de rest mist de ploeg gewoon de kwaliteit.

Gewoon om te huilen dus, ik ben blij dat ik wederom geen seizoenskaart heb gehaald. Hopen dat 2009 een nieuwe trainer met lef brengt, die de spelers een schop onder de kont kan geven en ze eens laat werken.
pi_64424598
Wow zo'n slechte wedstrijd heb ik lang niet meer gezien zeg. En gaan roepen om Junker, dan weet je ook wel hoe we er voor staan..
pi_64424638
Hehe denk even na...

Junker mag wg van de trainer en haalt de selectie niet. Om dan Junker te gana roepen was trainer plagen. Dat hij er dan ook nog inkomt en scoort is dan geweldig.
  zondag 28 december 2008 @ 11:53:08 #212
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64424654
Het 1-2-3-4-5je tussen Claudemir en iemand anders in de 3e minuut was het hoogtepunt van de wedstrijd. Het dieptepunt was het schot van Claudemir dat erop volgde
pi_64424704
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe denk even na...

Junker mag wg van de trainer en haalt de selectie niet. Om dan Junker te gana roepen was trainer plagen. Dat hij er dan ook nog inkomt en scoort is dan geweldig.
Helaas is het voetbalvolk zo achterlijk ja.
pi_64424820
Ik vond het niet zozeer achterlijk, ik vond het meer een statement maken dat je het als supporter niet kunt vinden in het beleid van de trainer. Junker werd gisteren zowaar een soort symbool en Hans moest bij wijze van spreken al bijna uit veiligheidsoverwegingen die wissel toepassen.

En absoluut niet 's werelds beste spits, maar Junker is en blijft een held.
pi_64424853
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Helaas is het voetbalvolk zo achterlijk ja.
Nee lekker doorgaan met Westerhof is slim... *zucht*
Je moet er ook de humor van inzien en niet alles zo heel serieus nemen...
  zondag 28 december 2008 @ 12:47:05 #216
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64426089
junker liep iig wel met volle overtuiging achter elke bal aan, kon je van die fin en kolk niet zeggen...hij toonde tenminste inzet, toen hij erin kwam leefde vitesse in ieder geval wel weer op

het meest beschamende moment was nog toen het bijna 2-2 werd door het weer bout verdedigen achterin
pi_64426294
Het dak is weer stuk trouwens. Nu kan het niet meer open.
pi_64428486
We hebben toch allemaal al gezien dat Junker het niet redt bij Vitesse? Het lijkt mij een toffe kerel hoor maar mentaal kan hij het gewoon niet aan. Dat hij niet meer speelde vond ik juist wel een goede keuze van Westerhof en van Hintum. Doorselecteren!

Het publiek van Vitesse neem ik al jaren niet meer serieus en dat doen de beleidsbepalers ook al niet meer. Westerhof is inderdaad niet de coach waar ik op hoopte maar zijn tegenpool, de Mos, redde het ook niet. Wie dan nog wel?

Kolk die trouwens Sansoni in de armen viel na zijn schitterende goal , ook even een statementje richting Westerhof. Nare mannetjes allemaal eigenlijk.
  zondag 28 december 2008 @ 14:21:57 #219
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64429218
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:00 schreef JH87 het volgende:

En absoluut niet 's werelds beste spits, maar Junker is en blijft een held.

Amen!
pi_64429374
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk die trouwens Sansoni in de armen viel na zijn schitterende goal , ook even een statementje richting Westerhof. Nare mannetjes allemaal eigenlijk.
Ja, als dat ook al niet meer mag
  zondag 28 december 2008 @ 16:10:37 #221
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64432709
het is gewoon duidelijk dat een groot deel van de spelersgroep niet meer samengaat met de trainer...en ook de supporters staan eigenlijk niet meer achter de trainer...
pi_64436784
De supporters zijn ook niet helemaal realistisch, want vorig jaar moest de mos eruit en dit jaar Westerhof. De vraag is nu of het wel aan de trainers ligt...
pi_64442606
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef pamayias het volgende:
De supporters zijn ook niet helemaal realistisch, want vorig jaar moest de mos eruit en dit jaar Westerhof. De vraag is nu of het wel aan de trainers ligt...
Het ligt ook niet aan alleen de trainer idd , ook aan het bestuur en het ontbreken aan het topsportklimaat bij vitesse om het zo maar te zeggen ( vaak verliezen van de kleine clubjes , het ontbreken van stijd in bepaalde wedstrijd en nog meer van die dingen )

maar dat weten de meeste het ook wel :

Dan wil ik bij Van Hintum nog wel een vraagteken plaatsen hij heeft wel Westerhof aangesteld maar er ook voor gezorgd dat Molhoek en Hofs naar Arnhem zijn gekomen.

Van der Kraan heeft de club voor het grootste gedeelte schuldenvrij gekregen maar de club moet weer opgebouwd worden en de resterende schulden moeten ongedaan worden worden gemaakt.
pi_64442923
Junker die voor zijn goal 1op1 mist en zijn intikker niet in één keer durft te schieten, maar hem er maar inloopt.

Ik zie eerlijk gezegd niet eens op oplossing?
  maandag 29 december 2008 @ 01:40:53 #225
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64453144
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef DeVinger het volgende:
Junker die voor zijn goal 1op1 mist en zijn intikker niet in één keer durft te schieten, maar hem er maar inloopt.

Ik zie eerlijk gezegd niet eens op oplossing?
die 1op1 was anders nog redelijk lastig, en waarom bij zijn intikker niet op safe spelen maar hem er rustig inlopen? zie daar het probleem niet van in...maar junker is zeker niet de oplossing...

de oplossing loopt ook niet bij vitesse, er moet gewoon iemand zijn, trainer of speler(s) (liefst beide maar toch) die de spelers een schop onder de kont kan geven, en/of een leider in het veld kan zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')