Tegen Man Utd was-ie ook goed op dreef. De held.quote:Op maandag 15 december 2008 23:50 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je had Due moeten zien tegen Celtic, wát een geweldige goal scoorde hij!
Jezus.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor Vitesse ben?
Ik zie jou nog wel in je bek gescheten gworden als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jezus.
Schaam je je nu voor je eigen club?
Ik zie jou nog wel overlopen naar Eniesee
Niet nodig jou zien we al bij Vitesse hier. En geloof me, dat is een perfecte extra stok achter dedeur om niet te gaan (mocht die stok uberhaupt nodig zijn)quote:Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jezus.
Schaam je je nu voor je eigen club?
Ik zie jou nog wel overlopen naar Eniesee
Omdat hij een aardig jeugd EK speelde en blackburn een veel slechtere scoutingssysteem (en jeugdopleiding) dan Arsenal heeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:06 schreef Yozzz het volgende:
Waarom denk je dat Marceo Rigters bij Blackburn speelde?
Jij hebt het horen zeggen, dus dan zal jij het wel wetenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef Smeich het volgende:
En wie was dan die, naar ik heb horen zeggen, Vitesse speler die dronken op het midden van de ijsbaan van de korenmarkt stond?
Als ze die niet winnen, mogen ze wmb volgend jaar de Jupiler League in.quote:Op zondag 21 december 2008 12:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat volgende week nog wat tegen Volendam
Ze zullen wel winnen johquote:Op zondag 21 december 2008 12:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat word volgende week nog wat tegen Volendam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |