Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar het zag er echt triest uit: leeg en stil stadion. Ik snap niet dat ze iedereen niet dichter op het veld zetten, zodat het op tv in elk geval nog lijkt of er supporters zittenquote:Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef JH87 het volgende:
Ik vond er echt geen zak aan vanmiddag. Kutwedstrijd, kutsfeer, kutdak.
Ik heb geen spandoeken gezien, maar het komt vast van onze briljante intellectuelen onderaan op Zuid.quote:Op zondag 14 december 2008 23:20 schreef J-heronimus het volgende:
Schandalig die spandoeken die er vandaag hingen.
Ze kunnen beter het huidige bestuur bedanken dat jullie nog eredivisie voetbal spelen. Te walgelijk voor woorden.
Die gasten met de witte zakdoekjes zagen er ook al zo intelligent uit. Viel me nog mee dat ze niet per ongeluk de rode kerstservetten van mams hadden meegenomen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb geen spandoeken gezien, maar het komt vast van onze briljante intellectuelen onderaan op Zuid.
Weddenschappen zijn nooit je sterkste punt geweestquote:Op maandag 15 december 2008 00:55 schreef DeVinger het volgende:
Ach, wat heb je aan een punt tegen AZ, Feyenoord en PSV als je van de andere clubs zowat allemaal verliest?
HELEMAAL NIETS, had dan verloren, had ik nog 50E gewonnen.
Tis pas echt ziek als je PSV-fan bent, dat je als 4malig kampioen op rij niet van dit Vitesse kan winnen
En die spandoeken haha, telkens vervangen ook; Westerhof oprotten, ambitie?, beleid?, KUTBESTUUR!?en dan met witte lakens gaan staan zwaaien om vervolgens braaf in te leveren als de security komt ('brandgevaar'). Ohja mooiste spandoek is nog: KAREL AALBERS FOREVAH
![]()
![]()
quote:
Achter het oostelijk doel van het Gelredome hing zondagmiddag een spandoek met de tekst 'Westerhof rot op'. Na verloop van tijd werd daarover heen een doek gehangen met de tekst 'passie?', vervolgens 'beleid?' en 'kutbestuur' en uiteindelijk een meterslang spandoek uit de oude doos: 'Karel Aalbers forever'.
Parallel aan het gedoe met die doekjes ontwikkelde zich een wedstrijd waarin PSV een parodie op een landskampioen voor het voetlicht bracht.
image
Vitesse daarentegen, degradatiekandidaat op dit moment, vocht zich dankzij een uitstekende maar vanaf de tribunes heftig bekritiseerde wissel terug in de wedstrijd en sleepte een punt (1-1) uit het vuur tegen het gemankeerde PSV. Tóch moet het 'kutbestuur' van Vitesse samen met de trainer oprotten en zoekt de Arnhemse aanhang verder naar passie en beleid.
Dit Vitesse versterkte zich dankzij technische baas Marc van Hintum afgelopen zomer op een wijze dat elke andere potentiële middenmoter er jaloers van werd. Directeur Paul van der Kraan saneerde niettemin als éérste directeur van Vitesse voor vele miljoenen.
Wat zou het toch aardig zijn als er bij een volgende thuiswedstrijd van Vitesse over de dugout van die club een lapje hangt waarin het ontevreden deel van het toch al geslonken achterbannetje gevraagd wordt eens op te rotten.
Dat gebeurt uiteraard niet. Het zou ook erg onverstandig zijn, want de intelligentie van dat soort publiek laat de humor achter zo'n actie niet toe.
De supportersgroepen achter Feyenoord en PSV mogen zich roeren, maar die van Vitesse?
Er staat daar een mooie selectie met helaas een dramatisch matige defensie en die selectie presteert onder de maat.
Moet daarom het bestuur wegwezen? En dat allemaal tegen het decor van een zwaarbevochten 1-1 tegen de miljonairs uit Eindhoven?
Oud-bestuurder Karel Aalbers draait zich om in zijn spreekwoordelijke graf.
quote:
Vitesse heeft andermaal duidelijk gemaakt, supporters als een noodzakelijk kwaad te zien. Alles wordt gedaan om ons monddood te maken. Tonen van zo’n 100 witte vlaggen en 200 witte doeken die nota bene zijn verstrekt door Vitesse zelf, moesten worden in genomen in verband met brandveiligheid. De doeken die zijn afgepakt zijn spandoeken die zijn aangeleverd door Eredivsielive voor de promotieactie aan Vitesse.
Deze doeken zijn dus in het verleden al eens in en voor het stadion uitgedeeld tijdens een wedstrijd en toen waren deze geen probleem. Ook worden ze bij o.a. kidsclubacties gebruikt (waarbij wij er van uit gaan dat ze geen brandgevaarlijke doeken aan kinderen verstrekken). De doeken zijn ook nog eens officieel brandvertragend. Dus het hele excuus dat Vitesse hier heeft gebruikt is dus een grote leugen.
Het is dus alleen maar een censuuractie vanuit Vitesse die geen kritische reacties in het stadion duld. Ook het doek met de tekst "Westerhof oprotten" moest om die reden weg. Puur censuur vanuit Vitesse en niets anders was het vandaag. Dat is het bestuur wat wij hier in Arnhem bij "onze" club hebben. Er werd zelfs gedreigd de wedstrijd stil te laten leggen. Over kinderachtig gesproken.
Toppunt is nog wel een stukje op Vitesse.nl. Citaat: “Jammer dat een deel van het normaliter zo trouwe publiek dat niet in de gaten had en zich meer druk maakte om datgene wat mis ging dan de ploeg gedurende de wedstrijd te steunen.”
Bij Vitesse speelt vitesse.nl, instituut van openbare Voorlichting en Propaganda van Vitesse, een grote rol bij het in stand houden van het moreel bij de betalende toeschouwers. Zij die te maken krijgen met slechte wedstrijden, verslechterende resultaten en, naarmate de competitie voortschijdt. Terecht vraagt men zich steeds meer af zich een seizoenskaart te nemen voor het seizoen 2009/2010.
Het is duidelijk dat Vitesse niets snapt van echte supporters, het is hun niet duidelijk dat WIJ de club zijn en niet het bioscooppubliek wat voor het goede voetbal komt, en voor de nieuwe catering, en afhaken als het wat minder gaat. De echte Vitesse supporter ziet dat de club terminaal ziek is, en dat daar iets tegen willen doen, maar dat lijkt niemand bij de club echter iets te boeien. Het komt wel goed, en er zit een stijgende lijn, zijn standaard tekst na wéér een nederlaag.
Overzicht en verklaring van gebruikte spandoeken tijdens de wedstrijd Vitesse PSV:
WESTERHOF OPROTTEN! Heeft geen verklaring nodig. Een trainer die niets uitstraald, geen enkele vorm van ambitie toont en ons team vanaf de eerste dag tot nu toe niet aan het voetballen heeft gekregen. Hij mag vertrekken voordat we de aansluiting naarboven helemaal defintief kwijt zijn.
PASSIE? Onze trainer had passie gezien in de wedstrijd tegen Roda. Wij supporters missen juist al heel lang passie bij onze voetballers.
AMBITIE? Iets waar ieder jaar bij Vites mee wordt geschermd, maar waar steeds niets van te zien is. Niemand binnen de club durft uitspraken te doen over de toekomst en over de prestaties die dit jaar geleverd moeten worden. Ambitieloos is wat dat betreft meer iets wat op dit moment bij onze club past.
BELEID? Iets waar al jaren een gebrek aan is bij onze club. Er is geen duidelijk beleid ten aanzien van de supporters, de club en de uitstraling van de club.
TOEKOMST? We moeten er als supporters voor waken dat onze club nog wel een toekomst heeft met een stuurloze en vooral zielloze leiding, een ambitieloze trainer en een onsamenhangende selectie. We staan onderin de competitie, nacompetitie komt steeds dichterbij en een degradatie zal deze club niet overleven.
KUTBESTUUR! Uiteindelijk de mensen die verantwoordelijk zijn voor de gehele gang van zaken bij Vitesse en daarbij ook het wanbeleid, de sportieve ellende en de falende communicatie richting de aanhang van Vitesse.
KAREL AALBERS FOR EVER De man die niet alleen maar slechte dingen heeft gedaan, maar onze club op de kaart heeft gezet, verantwoordelijk is dat we een eredivisieclub in Arnhem hebben en ook verantwoordelijk is dat het Gelredome er staat. Een man die dus veel voor de club heeft betekend en wiens naam nog steeds niet openlijk bij Vitesse mag worden uitgesproken.
Bron: vak113
Ik snap hemquote:Op maandag 15 december 2008 01:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Weddenschappen zijn nooit je sterkste punt geweest
quote:Sébastien Sansoni en Civard Sprockel leveren het hele jaar al wanprestaties en stonden aan de basis van diverse nederlagen. Toch wilden zij hun trainer liquideren nadat hij tijdens een privégesprek met collega Louis van Gaal niet zo vleiend over hen was geweest. Het probleem van Vitesse is dat Claudemir, Julian Jenner, Santi Kolk en Nicky Hofs zichzelf vedetten vinden. In hun ogen moeten de anderen het vuile werk opknappen. Ze vergeten dat in Arnhem alle elf spelers voor en met elkaar moeten knokken om tot een goed resultaat te komen. Het is laf en erg gemakkelijk Westerhof de teleurstellende prestaties in de schoenen te schuiven. Tactisch is hij niet de slimste trainer uit de Eredivisie, maar Vitesse verliest zijn meeste wedstrijden door persoonlijke fouten van spelers die zichzelf overschatten en niet weten wat zelfkritiek inhoudt.
Hier sluit ik mij 100% bij aan. Kijk, natuurlijk is de trainer ook eindverantwoordelijke. Maar wat Sprockel en Sansoni de laatste tijd (PSV daargelaten) laten zien is écht dramatisch.quote:Op maandag 15 december 2008 17:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alsof Westerhof wat aan die achterlijke fouten van Sansoni en Sprockel (gister was ie best goed trouwens) kan doen. Daardoor verlies je met grote cijfers uit bij Utrecht en Roda.
Snap alleen niet wat Buttner nog in de basis doet, voor de rest heb ik best vertrouwen in de spelers dat het goed komt.
Je had Due moeten zien tegen Celtic, wát een geweldige goal scoorde hij!quote:Op maandag 15 december 2008 17:21 schreef DeVinger het volgende:
Zo slecht vind ik Buttner niet hoor, komt vaak genoeg langs zijn tegenstander en heeft een meer dan behoorlijke voorzet. Wie wil je der dan neerzetten?
Jongens als Velthuizen, Buttner, Ricky, Claudemir vind ik juist het leukst om naar te kijken, ten eerste omdat ze van Vitesse zelf zijn en niet gehuurd en ten tweede, en daarmee samenhangend, ze zijn jong en talentvol.
Jenner daarentegen, heeft af en toe een heupversnelling, maar ik vind het maar een luie - hij zet echt geen stap te veel - en arrogante buttspeler. Had meer van hem verwacht, gehyped ofniet.
mensen hier trouwens Due gezien met Aab tegen Manchester United in de CL afgelopen week?
speelde goed... ik zag junker zijn assists al inkoppen om het 'wanbeleid' van Vitesse kenbaar te maken.
Due vond ik altijd wel goed, snapte zijn vertrek niet. Junker heb ik altijd het idee gehad dat hij het wel kon als die niet speelde, maar als die dan weer langere tijd in de basis stond had ik wel weer genoeg geizen.
Mag het een keertje rustig zijn bij Vitesse?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef DeVinger het volgende:
Rustig hier? Geen nazi-praktijken meer?
Waarom denk je dat ik voor Vitesse ben?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mag het een keertje rustig zijn bij Vitesse?
Ik heb geen idee. Kan geen goede reden bedenkenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor Vitesse ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |