Ik voorspelde een tijdje terug al dat Villa 3e gaat eindigen dit seizoen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:06 schreef Jnk18 het volgende:
Arsenal moet toch uitgaan kijken, Villa doet het goed.
quote:BBC krijgt rechten voor 188 miljoen
LONDEN - De BBC heeft opnieuw de rechten verworven voor het uitzenden van de samenvattingen van de gespeelde wedstrijden in de Premier League. De Britse omroeporganisatie betaalt zo'n 188 miljoen euro voor een contract van drie jaar dat loopt tot 2013.
Voor het voorgaande driejarige contract betaalde de omroep destijds 186 miljoen euro.
Gary Lineker zal het programma Match of the Day blijven presenteren. Alan Hansen en Alan Shearer zullen naar alle waarschijnlijkheid aanblijven als analisten van de gespeelde wedstrijden.
De onderhandelingen over de live-uitzendrechten lopen nog. Vorige keer werd er 1,85 miljard euro betaald voor deze rechten.
telegraaf
Haha, inderdaad. "Jullie moeten vaker komen"quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een belachelijk toeval dat je net op bezoek bent en dat Nevland er dan twee maakt Prosac!
Heeft hij nog gevraagd of je vaker langskomt?
Dat kan makkelijk uit.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. "Jullie moeten vaker komen"
Nou ja, als Al Fayed tweewekelijks een retourvlucht regelt vanaf Eelde zijn wij voor hoor.
Kan ik me voorstellen jaquote:Ik moet zeggen dat alleen al zijn eerste goal voor ontzettend veel ongeloof van onze kant zorgde. Gemiddeld aantal speelminuten dit seizoen lag op 2. En nu wij er zijn, twee keer scoren.![]()
Geniaal stadion dat van Fulham trouwens, de buitenkant (aan de straatkant tenminste) is prachtig, net als de houten stoeltjes hoog op de lange zijde. Ben aantal jaar geleden ook naar Fulham - Portsmouth geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. "Jullie moeten vaker komen"
Nou ja, als Al Fayed tweewekelijks een retourvlucht regelt vanaf Eelde zijn wij voor hoor.
Ik moet zeggen dat alleen al zijn eerste goal voor ontzettend veel ongeloof van onze kant zorgde. Gemiddeld aantal speelminuten dit seizoen lag op 2. En nu wij er zijn, twee keer scoren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |