SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Kuijt miste ook een mooiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
El Zahr![]()
Echt, hoe krijg je 'm over.
Had ie ook moeten maken ja.quote:
Man, hij aait hem.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry maar dat was gewoon een overtreding van Lamps op Melchiot.
Mwha ik had toch sterk het idee dat hij hem een lichte zet gaf. Ik zou de beelden graag nog eens terug willen zien.quote:
Yup. Als eerste.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:16 schreef trifko het volgende:
hebben ze de wedstrijd van Liverpool al laten zien???
kut-x-kachel nu moet ik op youtube die goals gaan kijken..quote:Op zondag 1 maart 2009 00:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja.
Van Persie, Vela, Adebayor, dalijk Eduardo. Allemaal spelers die de voorkeur genieten boven Bendtner.
Misschien volgend seizoen eens bij West Ham of Fulham proberen.
Op footytube komt morgen vast de MOTD samenvatting.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:22 schreef trifko het volgende:
[..]
kut-x-kachel nu moet ik op youtube die goals gaan kijken..
Een heel licht zetje is al genoeg om uit balans te worden gebracht.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:13 schreef dndiek het volgende:
Een heel licht zetje dan toch, stelde in mijn ogen niet veel voor
Wat mij betreft tyft ie morgen al op. Hopeloos die jongen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja.
Van Persie, Vela, Adebayor, dalijk Eduardo. Allemaal spelers die de voorkeur genieten boven Bendtner.
Misschien volgend seizoen eens bij West Ham of Fulham proberen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef trifko het volgende:
hoelaat is die herhaling morgenochtend MOTD, ned. tijd aub..
08.55 uur Nederlandse tijd dus.quote:SUNDAY
Match of the Day (repeat)
0755, BBC One/online
8:55 uur BBC1. Vroeg opstaan dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef trifko het volgende:
hoelaat is die herhaling morgenochtend MOTD, ned. tijd aub..
Ik dacht dat ik dat verkeerd gehoord hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
John Motson die Robbie Keane de meest allrounde voetballer van de PL noemt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
Prachtig die high speed camera's. Zouden ze in Nederland ook moeten gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |