Hij doet het nu verrassend goed ja maar goed dat werd ook wel tijd. Die jongen had nog het nodige goed te maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
Cyberia, ik hoor je de laatste maanden nooit meer over Anelka. Voorheen had je genoeg over hem te zeggen.
Ja, in de topwedstrijden schijnt hij niet, maar als hij blijft scoren in de andere wedstrijden wat voor punten zorgt, doet hij zijn taak. Nu Drogba weer terug is ben ik benieuwd hoe Scolari het oplost.quote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij doet het nu verrassend goed ja maar goed dat werd ook wel tijd. Die jongen had nog het nodige goed te maken.
Blijf alleen nog steeds van mening dat het geen topspits is. Daarvoor vind ik hem op de belangrijke momenten te onzichtbaar.
Ah, dat wist ik nog niet. Ga ik er ff goed voor zitten.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
En we zijn begonnen.
Laat het fenomenale doelpunt van Robin maar snel zien.![]()
![]()
Hoevaak ga je het er over hebben, zo exceptioneel was het ook weer niet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
En we zijn begonnen.
![]()
Graag, kun je niet vaak genoeg laten zien.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
En we zijn begonnen.
![]()
Aanname was van absolute wereldklasse.quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoevaak ga je het er over hebben, zo exceptioneel was het ook weer niet.
De aanname vond ik toch wel fenomenaal.quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoevaak ga je het er over hebben, zo exceptioneel was het ook weer niet.
Cyberia, wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb m'n vrije dagen gehad dus morgen moet er weer gewerkt worden.
Anderhalf uur lang, wanneer maak je dat nou nog mee?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Op een vrijdagavond.LOL
Ik ga zeker kijken, mis bijna nooit MOTD.![]()
Ik moet morgen ook werken maar motd is heeul belangrijk..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb m'n vrije dagen gehad dus morgen moet er weer gewerkt worden.
Beetje sneu gezien het doelpunt wel jaquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zo wat is Babel blij met z'n doelpuntje.
Laat het maar 400 duels worden, nooit meer opstellen die debielquote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
Domme rode kaart, tevens tweede rode kaart van het seizoen dus dat worden vier duels.
Echt lomp was het denk ik niet, maar het is ook wel een beetje een rare manier om voor de bal te gaan.quote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef borisz het volgende:
In de herhaling lijkt het niet heel veel aan de hand, maar die schorsing zal gewoon komen de FA kennende.
Je zou als Blackburn zijnde die twee punten maar tekort komen op het eind.quote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie assist van Ooijer bij de 2-1
En bij de 2-2 zit ie er weer helemaal naast...
Bij Newcastle mepten ze tenminste elkaar dan nogquote:Op maandag 29 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Fuller![]()
![]()
![]()
rood voor slaan van een medespeler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zat toch op de bank omdat hij er met zn kop niet bij is door transfergeruchten?quote:
Euh eerder omdat hij al 7 wedstrijden droog staat.quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die zat toch op de bank omdat hij er met zn kop niet bij is door transfergeruchten?
Doet het iig zeker niet slecht sinds hij bij Pompey zit.
Die was wel heel slecht jaquote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zijn penalty donderdag was erg.![]()
geweldig was dat in zijn beste Engels.quote:Op zondag 28 december 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Scolari die iedereen een vrolijk en gezond 2009 toewenst na een gelijkmaker in de extra tijd te hebben moeten incasseren.
Helaas niet nee! De rechten voor de FA Cup zijn verkocht aan Setanta.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niks vandaag![]()
Ik dacht dat ze FA Cup ook gewoon uitzonden...
Pff ja inderdaad, jammer dat er niks uitgezonden word. Dat was puur leedvermaak geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:35 schreef Twerk het volgende:
[..]
Helaas niet nee! De rechten voor de FA Cup zijn verkocht aan Setanta.
Had Man. City - Nottingham (0-3) wel willen zien
Ja die zat er ook lekker in.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:16 schreef toma het volgende:
Knappe goal van Cole bij West Ham tegen Newcastle
Idd. Best triest.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef toma het volgende:
Man. City. De rijkste club ter wereld staat 15e
Het darten liep iets uit, maar dat kan het toch niet meer zijn? Ze hebben top gear zelfs laten schieten voor een korter programmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |