abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 1999 @ 10:36:00 #1
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229118
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.

Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.

dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jow reracties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden ( en onthoud...het is VRIJWILLEGERSWERK)

Ik zag dat we bij deel 7 aan de 50 zitten, dus bij zo vrij geweest deel 8 te openen, of is dit alleen aan voyeur voorbehouden? In dat gevel excuus.

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 09 December 1999).]

donderdag 9 december 1999 @ 11:12:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229119
Ik ben vrij nieuw met computers en internet en forums (afijn, ik denk dat het wel duidelijk is). Al doende leer ik een hoop, maar ik had een paar vragen waarvan ik hoopte dat jullie me mee willen helpen.
Ten eerste: hoe quote je van het ene topic naar een ander topic?
En de tweede vraag is hou open een vervolg topic als het huidige vol is?
Als iemand mij daar antwoorden op kan geven ben ik zeer dankbaar.
  donderdag 9 december 1999 @ 11:15:00 #3
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229120
Jewel, niet hier maar per mail wil ik je wel helpen, mijn adres is: stuurpost@hotmail.com

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:19:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229121
mimi dank voor het openen van deel 8 zou je voor de duidelijkheid mischien de introductie van de vorige in je topic kunnen copyen en pasten, zodat de streams weer vrij blijven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 december 1999 @ 12:23:00 #5
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229122
Oliebol, even uit pure nieuwsgierigheid:

Hoe kom jij toch aan die perfecte plaatjes? Als ik het al kan zien, is het altijd korrelig.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:23:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229123
Ja, dan val ik nu toch door de mand, want ik weet namelijk niet hoe dat moet. Een nieuwe topic openen lukte nog wel, maar copyen van de ene naar de andere topic ? geen idee hoe dat moet. Re, zou jij dat misschien voor mij willen doen? bij voorbaat dank.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:27:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229124
Hahaha, Mimi, als het goed is kan Jewel je nu uitleggen hoe je dat moet doen
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:28:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229125
ik kan jouw post niet editten mimi.... klik op deel 7 en dan gewoon de tekst met je muis selecteren.. daarna copyen.. dan weer terug naar deel 8 en je eigen eerste post kliken op het edit knopje ( met podlood) en vervolgens de hele boel pasten en wat aan passen voor de esthetiek
  donderdag 9 december 1999 @ 12:35:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_229126
* foutje

[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 09 December 1999).]

Haalt gelijk bij rechter.
pi_229127
quote:
op 12-09-1999 om 12:23 PM schreef amappa het volgende:
Oliebol, even uit pure nieuwsgierigheid:
Hoe kom jij toch aan die perfecte plaatjes? Als ik het al kan zien, is het altijd korrelig.

Hai Amappa en thanks. Als ik een mooie opname zie dan wacht ik op een timing zodat het scherp wordt uitgezonden, vervolgens maak ik daarvan een afdruk en bewerk het verder in Paint Shop Pro en resize hem dan of knip het mooiste gedeelte eruit, eventueel bewerk ik hem nog wat bij en dan is hij klaar. Zo doe ik dat . Ik heb het eigenlijk nooit korrelig, misschien ligt het aan de videokaart en mijn monitor?..ik kijk met een 19 inch scherm en heb net een heel nieuwe systeem. Wie weet ligt het daaraan dat zou kunnen.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 13:34:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229128
Ik denk, Oliebol2000, dat Karin die wegsleept zodat degene die eruit moet vanavond genoeg ruimte heeft om zijn koffers te pakken en dat ook nog zonder het bed van Karin te vervuilen
(want dat Karin zuinig is op haar bedden weten we nu allemaal).

quote:
op 12-09-1999 om 12:57 PM schreef oliebol2000 het volgende:
...Karin haalt twee matrassen op uit de mannekamer en brengt deze naar het drooghok (voormalig meidenkamer), waarom is me nog even onduidelijk...

pi_229129
BadGirl dat zou natuurlijk kunnen ja , wel echt een opruimer is die Karin dan gelijk he?
  donderdag 9 december 1999 @ 13:58:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229130
Ja ze heeft wel wat weg van dat nepmielerolding he?
  donderdag 9 december 1999 @ 14:05:00 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229131
Ik heb een vraag die mij al een tijdje op de lippen brandt. Hoewel het volledig niet mijn zaak is, ben ik toch benieuwd (en een beetje jaloers).

Komt ie: Oliebol(Margot)2K: Mag ik vragen wat je IRL voor 'beroep' hebt? Ik ken namelijk helemaal niemand die +/- 16uur per dag naast 'tv' kijken, helemaal 'niks' te doen heeft.......

Ik hoop dat ik geen impertinente vraag stel!

donderdag 9 december 1999 @ 14:25:00 #15
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229132
**Ze neurien samen het bananenlied**

Dit zag ik zojuist op de streams, getikt door Oliebol. Maar als het goed is hebben ze dat bananenlied maar 1 keer gehoord, en dat was de donderdag dat anouk (?) weg ging, toen stonden die lui buiten te spelen. Kunnen ze het nu nog neurien dan?? Ok, het blijft wel in je kop zitten natuurlijk

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229133
quote:
op 12-09-1999 om 02:05 PM schreef smallsister het volgende:
Ik heb een vraag die mij al een tijdje op de lippen brandt. Hoewel het volledig niet mijn zaak is, ben ik toch benieuwd (en een beetje jaloers). Komt ie: Oliebol(Margot)2K: Mag ik vragen wat je IRL voor 'beroep' hebt? Ik ken namelijk helemaal niemand die +/- 16uur per dag naast 'tv' kijken, helemaal 'niks' te doen heeft.......
Ik hoop dat ik geen impertinente vraag stel!

Hai Smallsister, nee hoor tuurlijk mag je die vraag wel stellen, ik plak alleen even een antwoord erbij die ik ook op Mimi heb gegeven omtrent dezelfde vraag als je het goed vindt. Komtie:
quote:
op 12-08-1999 om 09:12 AM schreef oliebol2000 het volgende:
[QUOTE]op 12-08-1999 om 09:07 AM schreef mimi het volgende:
Oliebol, dan nog maar even een serieuze vraag geheel off topic. Waar haal je de tijd vandaan voor al die streamverslagen ?

Hai Mimi , omdat ik een lang ziekbed heb een hele tijd al. De streams geven me inhoud, mij een gevoel van nuttig zijn en een welkome afleiding voor andere mindere leuke dingen die het leven soms geeft. Ik hoop voldoende antwoord gegeven te hebben op je vraag. Verder wil ik er niet in details op ingaan, dat is ook absoluut niet van belang voor hier, ik ben bang dat anders weer mensen komen die reacties geven, (op zich niet erg maar als ze maar goed bedoeld zijn) of uitspraken c.q dingen zeggen die vervelend voor mij worden. Ik ga me daarvoor niet verantwoorden.

In ieder geval doe ik het (nog) met veel plezier!![/quote]

Smallsister zo hopelijk genoeg geantwoord op jou vraag en geloof me, jaloers hoef je echt niet te zijn.
------------------

donderdag 9 december 1999 @ 14:40:00 #17
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229134
Oliebol2k,

van heel erg harte beterschap, echt! Mijn excuus voor de wat 'ongevoelige' opmerking aangaande jaloezie.....

Ik stel het vreselijk op prijs wat je allemaal doet, nogmaals mijn hartelijke dank.

Smallsis.

pi_229135
Smallsister is goed, no hard feelings. btw. je vroeg nog wat mijn beroep is/was, ik ben Verpleegkundige van beroep, alleen zijn nu de rollen omgedraaid en dat is soms verdomd lastig, dat zijn de verveelste patienten zeggen ze wel eens
------------------

donderdag 9 december 1999 @ 14:55:00 #19
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229136
quote:
op 12-09-1999 om 02:44 PM schreef oliebol2000 het volgende:
ik ben Verpleegkundige van beroep, dat zijn de verveelste patienten zeggen ze wel eens

Daar kan ik me wat bij voorstellen
Je weet tenslotte hoe het (goed) moet gebeuren......

Gelukkig heb je iets om je bezig te houden

Succes ermee!

pi_229137
quote:
op 12-09-1999 om 02:25 PM schreef bogus het volgende:
**Ze neurien samen het bananenlied**
Dit zag ik zojuist op de streams, getikt door Oliebol. Maar als het goed is hebben ze dat bananenlied maar 1 keer gehoord, en dat was de donderdag dat anouk (?) weg ging, toen stonden die lui buiten te spelen. Kunnen ze het nu nog neurien dan?? Ok, het blijft wel in je kop zitten natuurlijk
bogus.

ik bedoel het bananenlied van Henry Bellafonte, eeh even kijken hoe dat ook alweer ging.."theoooo, theooooooeo, we are come from......we wanna go home, de, iesadee, iesadee, isadeeeeoooo" zoeits dus
------------------

pi_229138
quote:
op 12-09-1999 om 03:03 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Oliebol, vanmorgen schreef je ook al dat maurice zich aan het scheren was. !

Kierewiet dat klopt, maar hij wilde nu zich met warm water scheren zei hij dus tja..dat kan he
pi_229139
*grin* zie dat ik 't zelfde verslag zit te schrijven als oliebol Ik trek me weer even terug, want 2 mensen tegelijk over 't puzzeluurtje is een beetje teveel van het goede
pi_229140
Die screenshots zijn geweldig mooi, Margot! Aan je scherm zal het niet liggen, een plaatje is een plaatje en is onafhankelijk van de weergave, of het nou op een 19 inch of een 9 inch monitor zou zijn. Het grabben van een scherp stukkie stream en het bijwerken in Paintshop is echt geniaal. Dat maakt een wereld van verschil. (Ik had het ook al gezien, dat je van die hoge kwaliteits plaatjes hebt).

Is het echt heel veel werk of zou er een aparte topic met screengrabs (met zoals in bad met de bewoners (screenshots) niet al te veel moeite zijn? Ik zou daar erg in geinteresseerd zijn (hoewel de paar screenshots in de streamverslagen de boel ook enorm opleuken). Het is maar een ideetje.

Verder, weer eens: hartelijk bedankt voor jullie kundige verslaggeving, Oliebol2k, Q, Quenda, Kierewiet en een ieder streamverslaggeefster/gevers.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

donderdag 9 december 1999 @ 16:02:00 #24
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229141
quote:
op 12-09-1999 om 04:00 PM schreef JayBee het volgende:

Verder, weer eens: hartelijk bedankt voor jullie kundige verslaggeving, Oliebol2k, Q, Quenda, Kierewiet en een ieder streamverslaggeefster/gevers.

Laat ik me hier maar bij aansluiten, Allemaal een dikke

Groetjes, Casey

donderdag 9 december 1999 @ 16:07:00 #25
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229142
Jaybee en Oliebol, het is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom ik ze (screenshots) niet zo mooi krijg en begreep je uitleg mbt tot het wachten op een timing niet (rest wel). Kan het misschien zijn dat ik afhankelijk ben van KPN en niet de kabel?
  donderdag 9 december 1999 @ 16:14:00 #26
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_229143
Alle streamverslaggevers weer hartelijk bedankt voor jullie bijdrage. Oliebol 2000, ik weet dat jij er steeds op hamert dat jullie dit met z'n allen doen maar ik moet toch even mijn bewondering uitspreken naar jou toe. Ongelooflijk jouw bijdrage vandaag. In één woord geweldig!
Ik wist trouwens niet dat je zoveel werk had met die plaatjes, dus naast een bedankje voor de dagelijkse foto's ook bedankt voor de moeite die je daarvoor doet.
Terug uit het enge bos
pi_229144
quote:
op 12-09-1999 om 03:11 PM versloeg Q de streams als volgt:
Nog steeds gezellig aan het puzzelen. het lijkt erop dat ze hem vandaag af gaan krijgen.

"9 in 45 minuten!" roept ruud. Dat geeft zo'n beetje het puzzeltempo aan

45 minuten gedeeld door 9 stukjes is per stukje 5 minuten. De puzzel is 3000 stukjes, dus dan zou 3000 stukjes keer 5 minuten een totale tijdsbesteding van 15000 minuten geven. 15000 minuten is 250 uur. 250 uur gedeeld door 5 bewoners is dus per bewoner een tijdsbesteding van 50 uur. Voor een weekopdracht hebben de bewoners 5 dagen dus dat is per dag, voor elke bewoner een tijdsbesteding van 10 uur.

Dat is te doen, maar ik schat in dat het puzzeltempo gemiddeld over de bewoners over deze afgelopen 3 dagen hoger lag dan deze door Ruud geleverde indicatie omdat ze al zo ver vorderen. (Als ik de streamverslagen goed begrijp.)

P.S. Ik heb toch wel goeie aannamen gedaan, right? Ze krijgen de weekopdracht zondag te horen en mogen de gehele maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tot 12 uur 's middags werken. Of is het van maandag 12 uur 's middags tot vrijdag 12 uur 's middags? Dan is het 12 1/2 uur per bewoner per dag puzzeltijd.

donderdag 9 december 1999 @ 16:28:00 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229145
Jay.. ik denk dat het meer een binominale exponentiele functie befreft snel in het begin langzaam in het midden en weer wat sneeler aan het einde... plus not de variantie per bewoner mee gecalculeerd met multivariate non lineaire regressie denk dat

SPAN=-Bottom+Top
Part1=Span*Fraction1/(1+10^(X-LogEC50_1))
Part2= Span*(1-Fraction1)/(1+10^(X-LogEC50_2))
Y=Bottom + PART1 +PART2

uhmmmm ongeveer om 7 uur klaar

pi_229146
jaybee
ja, inderdaad. maar je weet niet of het het puzzeltempo van iedereen is he misschien is ruud wel een heel langzame puzzelaar
het klopt wel zo'n beetje denk ik.
Maar nu het einde nadert gaat het steeds sneller natuurlijk
pi_229147
Voor het grabben van de streamplaatjes gebruik ik "HTML Help Image Editor". Dit is een onderdeel van de HTML Help Workshop van Microsoft (om windows98 help files te maken).
Deze "workshop" is vrij te downloaden van: http://msdn.microsoft.com/workshop/author/htmlhelp/download.asp (ca. 4 MB).

Met die HTML Help Image Editor kun je met de muis een frame aanklikken die je gecaptured wilt hebben. Om vervolgens het plaatje redelijk sociaal van grootte te krijgen geef ik een eerste een scale van 60%, en dan save_as in jpg formaat met een flinke compressie ratio.

De workshop zelf is een programmeursgereedschap, dus voor de meesten niet echt interessant, de bijbehorende editor is dus wel voor een ieder handig om te gebruiken (wel alleen engelstalig).

pi_229148
Het was een hele versimpeling door een constant tempo aan te nemen. De meting was ook Ruuds puzzeltempo, en die is -denkik- niet echt goed representatief voor bv Maurice en Bart (ik geloof dat vooral Bart er nog al in op gaat).

Met kansberekening is ook een leuke berekening te maken over hoe lang een puzzel zal gaan duren. Ga ik niet doen. Hebben ze bij Veronica ook echt niet gedaan om een beetje zicht te krijgen op hoe zwaar deze weekopdracht zou zijn. Hoe rijk zijn die bewoners trouwens ondertussen? Al die weekopdrachten gaan als een speer de laatste tijd. (Ik geloof dat ik nu weer off-topic zit).

pi_229149
quote:
op 12-09-1999 om 04:00 PM schreef JayBee het volgende:
Is het echt heel veel werk of zou er een aparte topic met screengrabs (met zoals in bad met de bewoners (screenshots) niet al te veel moeite zijn? Ik zou daar erg in geinteresseerd zijn (hoewel de paar screenshots in de streamverslagen de boel ook enorm opleuken). Het is maar een ideetje.

Hai en thanks Jaybee, misschien is het best een idee en op zich is het niet moeilijk om een aparte topic te openen voor evt. screenshots, als ik er wat maak maak ik ze op grootte zodat ze echt scherp zijn dat heb je inmiddels gezien. De plaatjes moeten op een server en die van mij kan dat wel wegens snelheid en ruimte geen probleem daar het een eigen domein is maar of het gewaardeerd wordt door de rest weet ik eigenlijk niet. Als het zo is dat de vraag groter wordt wil ik dat best doen, met veel plezier, het is wel veel werk maar ik heb de tijd . Ik zie het wel wat de reacties zijn. We kunnen het ook altijd uitproberen, dus ik zal erover nadenken.

In de streamverslagen beperk ik tot max. drie meer moeten het er ook niet worden, maar een aparte topic wil ik rustig aan meewerken.
------------------

pi_229150
Zijn er meer mensen die zulke noeste screenshot arbeid op prijs zouden stellen?

Als er een topic mee gevuld zou gaan worden, dan is kwaliteit weer net iets minder van belang dan kwantiteit. Zo lang je het zelf maar leuk blijft vinden Oliebol2k, en niet het gevoel hebt dat je ergens toe verplicht bent.

Ik hoop dat er dan ook weer voldoende hulp is met screengrabben. Ik heb wel eens eerder screenshots aangeboden, ik help zo af en toe wel rond middernacht met wat plaatjes dan.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

donderdag 9 december 1999 @ 17:43:00 #34
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229151
Lijkt me leuk, ik kan geen streams volgen dus dit is zeer gewaardeerd. Helpen? Hmmm, een paar maanden geleden werd mi uitgelegd hou e-mail werkte, lijkt me dus geen goed idee

Groetjes, Casey

pi_229152
quote:
op 12-09-1999 om 05:40 PM schreef JayBee het volgende:
Zo lang je het zelf maar leuk blijft vinden Oliebol2k, en niet het gevoel hebt dat je ergens toe verplicht bent.

Nee ik voel me niet verplicht en vindt het juist harstikke leuk, zoals ik zei heb ik echt de tijd wel en ook de ruimte wel voor de screenshots alleen zou het prettig zijn dat anderen het ook een goed idee vinden anders is het zonde van de tijd en inspanning. In de streamverslagen moet je er niet meer opzetten dan maximaal 3 dat doe ik nu al en die staan er dan ook wel goed in en is niet echt storend. Er zijn zo vaak over de dag gezien zulke leuke momenten dat ik ze wel neem voor je weet maar nooit, ze hoeven ook niet zo groot te worden, die afmeting die ik altijd heb, misschien iets groter is voldoende denk ik dat houdt het laden ook niet zo op.

Afijn ik hoor het nog wel
------------------

pi_229153
heel leuk idee, een aparte screenshot topic Ik ben voor
pi_229154
Misschoien wel een goed idee dat eerst met Danny te overleggen, want voor veel plaatjes moet hij wel ruimte en capaciteit hebben. Als dat niet het geval is ligt de boel in no time op zijn gat !
Blijft zich verbazen
pi_229155
quote:
op 12-09-1999 om 06:14 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Misschoien wel een goed idee dat eerst met Danny te overleggen, want voor veel plaatjes moet hij wel ruimte en capaciteit hebben. Als dat niet het geval is ligt de boel in no time op zijn gat !

Kierewiet dat maakt niet uit omdat de plaatjes dan op mijn eigen server staat daar laat ik ze vandaan halen dus heeft niets te maken met ruimte van Fokzine
  donderdag 9 december 1999 @ 18:56:00 #39
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229156
Mensen, ik ben een groot voorstander en ben nog steeds onder de indruk van de plaatsjes van Oliebol. Doen!
  donderdag 9 december 1999 @ 19:53:00 #40
2004 sunshine
Still shining!
pi_229157
Go Oliebol Go !
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  donderdag 9 december 1999 @ 19:56:00 #41
798 voyeur
bemoeit zich
pi_229158
Mimi: Overigens op je vraag in het begin: nee, iedereen mag elk (vervolg-)topic openen. Dat is niet aan mij of wie dan ook voorbehouden.

maar wat een fantastische titel heb je gekozen voor dit topic. Toen ik gisterenavond al die stoom in de tuin zag kwam ik ook al op het idee maar je was me voor..

Wil degene die deel 9 opent het weer terugzetten. Het is één keer leuk

Here we are now, entertain us.
pi_229159
Hai Oliebol
nu ik toch schrijf (doe ik niet zo vaak op dit forum, ben meer een lezer), veel dank aan jou en alle anderen voor het schrijven van de streamverslagen. Dank jou speciaal, omdat je zoveel gekat te horen krijgt van sommigen.

De reden dat ik schrijf: je laatste plaatje in de avondverslagen van vanavond geeft bij mij alleen een kruisje te zien,

verder lijkt het me erg leuk als er een topic met streamshots komt, dus als je er zin in hebt: doen!

pi_229160
Venus welkom, als het goed is is het al verholpen dus moet je het kunnen zien?
pi_229161
ja, Oliebol, het is nu te zien.
  donderdag 9 december 1999 @ 20:46:00 #45
2004 sunshine
Still shining!
pi_229162
Ik las net dat Karin Maurice hielp bij het aankleden enzo. Doe nou eerst je T-shirt aan.
Volgens mij betekend dat, dat Karin behoorlijk over haar toeren is van het vertrek van Maurice. Ik kijk maar naar mezelf, zo reageer ik ook (overdreven behulpzaam) als ik over de zeik ben .
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_229163
Nog even over vanmiddag

quote:
op 12-09-1999 om 12:57 PM schreef oliebol2000 het volgende:
...Karin haalt twee matrassen op uit de mannekamer en brengt deze naar het drooghok (voormalig meidenkamer), waarom is me nog even onduidelijk...

Dat mag nu na de avondstreams duidelijk zijn. Karin wist al dat ze neit meer op de grond hoefde te slapen. Of ze zou zelf weggaan, of ze zou het bed van één van de mannen kunnen gebruiken. Ze is niet blij dat nu vlak bij de voeten van Ruud komt te liggen, geloof ik.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 9 december 1999 @ 21:08:00 #47
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_229164
Een aparte topic met screenshots vind ik een geweldig idee. Zoals ik al een keer eerder heb gezegd kan ik geen streams bekijken en ben daarom blij met iedere foto. Dus oliebol 2000 bedankt voor de mooie plaatjes van vandaag en aan iedereen die aan het streamverslag heeft meegewerkt: bedankt!

Leuk om nu al te kunnen "zien" hoe het er op dit moment in het huis aan toe gaat m.b.t. het naderende vertrek van Maurice.

Terug uit het enge bos
pi_229165
ik wil even zeggen dat ik gierend gek wordt van die #(*#$&*(#$&*(#$(&* reclame bij de streams die ene van QXL is al erg, maar nu krijg je 3 van die spotjes en het duurt maar en het duurt maar voordat ik eindelijk bb-beeld krijg. Heel erg irritant, vooral omdat de streams vaak wegvallen en je dus dan weer opnieuw moet starten en dan kan je dus *WEER* wachten tot die vervelende spotjes weg zijn.
*GRMBL*
sorry moest ik even kwijt.
als iemand weet hoe dit te omzeilen is, hoor ik het graag. ik kijk niet via de kabel, dus voor mij is bbspy geen oplossing omdat die alleen 4 streams tegelijk laat zien. dacht ik tenminste. als het niet zo is hou ik me aanbevolen

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 09 December 1999).]

vrijdag 10 december 1999 @ 00:10:00 #49
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229166
quote:
M: moet ik van jullie nog iemand bellen
R: bellen?.. wat is dat ook alweer?
R: zal ik je het nummer geven vanne..
M: ja ik ken het niet uit mijn hoofd
K: mischien is het nummer wel veranderd
B: dat 2 weken zo snel kan gaan he
K: komt door de opdrachten
K: volgende week lego-en ( weten ze dit al dan?)

B zegt: dat 2 weken zo snel kan gaan.
Twee weken terug vertrok Anouk, heeft die hier misschien iets mee te maken? Just fishing

Of Karin die 10 weken terug al op bericht van Wim wachtte.....

RE, echt ontzettend bedankt voor je bijdrage vanmiddag. Het was gewoon een spannend boek. Ik snap ook niet dat er hier niet al 1500 mensen zijn over gevallen. In de streamverslagen van vlak voor Maurice's vertrek worden heel veel vage dingen gezegd.

Oja, en bijkomstig voordeel is dat je fotootje (dit is me al eerder opgevallen) een perfecte videoclip is voor mijn Squarepusher LP. Uniek

bogus.
the fear is here.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229167
quote:
op 12-09-1999 om 10:21 PM schreef Q het volgende:
als iemand weet hoe dit te omzeilen is, hoor ik het graag.

ik ben het helemaal met je eens je kunt die reclame omzeilen door als die reclame in de buffer wordt gezet om dan op "vorige" te klikken ( |<< ) dan wordt meteen de stream geopend. Ik hoop dat je me begrijpt, zoniet kan iemand anders het misschien beter uitleggen.
groetjes
beppie

vrijdag 10 december 1999 @ 01:22:00 #51
242 Pinball
Electric Monk
pi_229168
Ik heb 't al eerder gedaan, maar kan het niet laten:
Alle st(r)eamvolgers bedankt! Zelfs nu (01.15) kan ik ondanks m'n trage modem volgen wat er gebeurt!!

Wat betreft een screenshots-topic: ik ben dus voor!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229169
Ja moor, kan wel effe hier denk ik, maar wat ik in de afgelopen anderhalf uur heb opgevangen van die mannen daar kun je een interessante weekuitzending van maken voor op zondag. Echt! Klasseverhalen in dat bad. ! Let uit mijn tikwerk eens goed op over wat men van VOO acties vind, hoe willem denkt dat de populariteit inelkaar steekt etc etc. dat duidt toch wel op het feit dat hij doorheeft hoe het in elkaar steekt, maar ook dat hij dat aan de anderen verteld, e niet stikum voor zichzelf houdt.

Nu ik dit 2 uur heb zitten aankijken ben ik erg benieuwd naar hoe het morgen wordt verknipt. Want knippen zullen ze wel moeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 10 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_229170
Ben ook verrast, Kierewiet, waar ik opeens in viel. Kon jammergenoeg veel minder verstaan dan jij, je hebt nog veel opgepikt.
Morgen inderdaad de controle
Pingpongen nu geeft weinig interessants, vandaar even dit postje..
  vrijdag 10 december 1999 @ 02:47:00 #54
1464 ART
FOK!member
pi_229171
Ik vind dat je het klasse hebt opgetikt Kierewiet. Het was buitengewoon lastig te verslaan. Technisch ben ik simpelweg niet in staat mee te verslaan, maar wat jij (en ook Moor) hebt getikt geeft volgens mij heel goed de essentie van de gesprekken weer. Laat VOO daar maar eens een band van uitbrengen.
Interessant vind ik dat zodra Bart over Sabine begint, de andere bewoners de neiging hebben om hem af te remmen. Alsof ze hem willen beschermen tegen de reactie van Sabine als hij eruit komt.

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 10 december 1999 @ 03:14:00 #55
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229172
Wat ben ik blij dat jullie op zaten te letten! Kom net binnen en heb het badverslag gelezen. Heeel jammer dat ik het heb gemist en dus voor de beelden aangewezen ben op VOO, maar dank dank dank voor de verslagen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')