Mijn katten komen vanwege een vermoedelijke kattenmepper dus niet buiten...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:59 schreef Deliah het volgende:
Luikje naar buiten en buiten dan een zandhoop, heb je er binnen geen last meer van.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn katten komen vanwege een vermoedelijke kattenmepper dus niet buiten...
Eh, ze krijgen van alles, ik probeer ze niet aan 1 merk te laten wennen namelijkquote:Op zondag 7 december 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
Wat voor voer krijgen ze? Kan ook veel schelen
En anders die Silica-kattenbakvulling eens proberen?
Ja, er verdwijnen verdacht veel katten hier in de buurt, en ik durf dat dus niet aanquote:
Ik weet van Whiskas dat dat enorm kan stinken, en dat kan met andere (goedkope) merken ook best zo zijn. En van het natvoer zou ook nog kunnen. Geef je goedkoop supermarktvoer, of betere brokken?quote:Op zondag 7 december 2008 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, ze krijgen van alles, ik probeer ze niet aan 1 merk te laten wennen namelijk
Maar ze krijgen 's avonds van die natte derrie en voor de rest gewoon droge brokken en af en toe wat rauw vlees.
En daar schijnen die Litter Pearls weer goed tegen te helpenquote:Op zondag 7 december 2008 15:30 schreef Hekates het volgende:
Helaas ruik je de urine nog wel steeds, maar dat is ook wat minder geworden dan met de brokken die hij hiervoor kreeg.
Ik zou het probleem liever bij de bron aanpakkenquote:Op zondag 7 december 2008 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je wel eens overwogen een elektrische kattenbak te kopen? Het kost wel veel, maar dat kan het volgens mij echt waard zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Aoraki het volgende:
Onze kat kregen wij toen hij 7 jaar was. Hij wist ook niet hoe hij om moest gaan met een kattebak met luikje. Maar zonder deksel op de kattebak lag heel de kamer vol met grid als hij begon te graven.
Dus heb ik het luikje uit de deksel gesloopt. Eerst was het nog wat onwennig, maar hij moest zo nodig dat hij er toch maar op ging. Dus in een keer goed![]()
Wat wel een grappig gezicht is dat hij er soms met zijn kop uitsteekt terwijl hij aan het poepen is!![]()
Hij krijgt alleen maar droge brokken en ik heb gehoord dat dat heel veel verschil uitmaakt. We ruiken hem bijna niet tenzij Mr. Aoraki hem al 3 dagen niet verschoond heeft. We hebben ook de klontvormende korrels van AH huismerk.
Er zijn genoeg toiletdeo's op de markt voor kattenbakken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef Burdie het volgende:
Toiletverfrisser naast de bak zetten?.
Herkenbaar, maar zolang het krengetje ook met mij wandelt naar de wc om naar mij te gaan kijken vind ik dat ik mag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
InderdaadIker kijkt echt altijd zo van: WTF zit jij me aan te loeren, ik zit te schijten
Toshi moet altijd precies op de bak als ik sta te scheppen. Dan graaft ie een holletje en gaat dan op zn gemak plassen met een suffe kop erbij. Ik help hem daarna altijd effe en zitten we samen zijn pies te begravenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:11 schreef As_33 het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar zolang het krengetje ook met mij wandelt naar de wc om naar mij te gaan kijken vind ik dat ik mag.
Dat doet de mijne ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef Dipkip het volgende:
Dat doet een van mijn kittens ookzodra je aan het scheppen gaat duikt ie die bak in om wat te doen, al moet ie keihard persen, hij moet en zal er wat op doen als jij er mee bezig bent
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |