Of laat hem vechten tegen Aerts, die wil een re-match met nieuwjaar. Maar gezien z'n gedrag en z'n uitlatingen na de wedstrijd, lijkt 'ie z'n ruiten in te gooien in Japan. Schilt is ook niet populair daar en zie hoe ze hebben weg willen werken.quote:
en dan... krijgt hij wat klappen van Aerts.... die man krijgt klappen voor zn geld.quote:Op zondag 7 december 2008 15:19 schreef Steeven het volgende:
[..]
Of laat hem vechten tegen Aerts, die wil een re-match met nieuwjaar. Maar gezien z'n gedrag en z'n uitlatingen na de wedstrijd, lijkt 'ie z'n ruiten in te gooien in Japan. Schilt is ook niet populair daar en zie hoe ze hebben weg willen werken.
ik ben bang dat het hierbij zal blijven.. net Hari is een goede vechter (techniek en stijl) dat zag je aan het eerste reserve gevecht. je hoeft niet goed te zijn als je maar geliefd bent bij het publiek....quote:Op zondag 7 december 2008 15:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar even serieus, dit is natuurlijk niet de eerste keer dat er zoiets in K-1 gebeurt. Al zoveel vaker gebeurd, ik noem een Sapp, ik noem een Montanha Silva, ik noem een Botha.
Enige jammerlijke is dat dit allemaal geen professionele kickboksers waren om mee te beginnen, en Hari zou met zijn ervaring natuurlijk beter moeten weten. Maarja het is een heethoofd en bad boy, en de frustratie zat hem hoog (het is onder ingewijden geen geheim dat ze elkaars bloed wel kunnen drinken. Al is dat van Hari's kant veel erger om eigenlijk onbegrijpelijke redenen).
Zijn gage wordt in elk geval al ingehouden, maar verder? Al die andere lui hierboven zijn niet extreem hard gestraft, maar wellicht dat K-1 met Hari een voorbeeld stelt (het is immers een van de meest populaire vechters in Japan, en ze hebben hem in de toekomst nog nodig.)
quote:Op zondag 7 december 2008 15:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar even serieus, dit is natuurlijk niet de eerste keer dat er zoiets in K-1 gebeurt. Al zoveel vaker gebeurd, ik noem een Sapp, ik noem een Montanha Silva, ik noem een Botha.
Enige jammerlijke is dat dit allemaal geen professionele kickboksers waren om mee te beginnen, en Hari zou met zijn ervaring natuurlijk beter moeten weten. Maarja het is een heethoofd en bad boy, en de frustratie zat hem hoog (het is onder ingewijden geen geheim dat ze elkaars bloed wel kunnen drinken. Al is dat van Hari's kant veel erger om eigenlijk onbegrijpelijke redenen).
Zijn gage wordt in elk geval al ingehouden, maar verder? Al die andere lui hierboven zijn niet extreem hard gestraft, maar wellicht dat K-1 met Hari een voorbeeld stelt (het is immers een van de meest populaire vechters in Japan, en ze hebben hem in de toekomst nog nodig.)
In een rematch zou Aerts even hard, of misschien nog wel een harder pak slaag krijgen.quote:Op zondag 7 december 2008 15:19 schreef Steeven het volgende:
[..]
Of laat hem vechten tegen Aerts, die wil een re-match met nieuwjaar. Maar gezien z'n gedrag en z'n uitlatingen na de wedstrijd, lijkt 'ie z'n ruiten in te gooien in Japan. Schilt is ook niet populair daar en zie hoe ze hebben weg willen werken.
eensch....quote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
In een rematch zou Aerts even hard, of misschien nog wel een harder pak slaag krijgen.
Hari is een betere vechter dan Remy. Punt.quote:Op zondag 7 december 2008 14:45 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb me daar helemaal niet aan gestoord eerlijk gezegd. Goed, het was een passieve partij, maar Hari had al acht seconden gekregen (en geluk dat die ene knie net zijn hoofd mistte toen ie viel) en was aan het verliezen. Remi stond elke pot ijzersterk te verdedigen, zo goed zelfs dat het ons allemaal op aan het vallen was. Hij had constant z'n handen hoog, was niet vermoeid en oogte superscherp. Dat maakt het extra zuur, want een Remi in vorm is prachtig om naar te kijken, aangezien hij twee jaar lang al een beetje teleurstellend is geweest.
Niet als Aerts net zo vecht als tegen Schilt eerder.quote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
In een rematch zou Aerts even hard, of misschien nog wel een harder pak slaag krijgen.
eensch t zijn allemaal van die Hong-Man Choi figurenquote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef SHE het volgende:
[..]
En daar pak je dus precies het punt, je hebt het over Hari, Die had zeker beter moeten weten. Silva en Sapp zijn schoffies, altijd al geweest.
En als je je persoonlijke frustraties niet buiten een gevecht kunt houden, dan hoor je niet in de ring thuis. Maar lekker op straat, met de rest van de losers.
Nee, hij is juist geen betere vechter. Niet zozeer omdat hij gediskwalificeerd werd, maar ook omdat hij op punten achter stond op Remi en de pot zeker niet aan het winnen was. Dit was pure frustratie. Remi is op dit moment beter en sterker dan Hari.quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Hari is een betere vechter dan Remy. Punt.
En juist dan moet je laten zien wat je in huis hebt. Goed verdedigen is ook een kunst, maar een goede vechter breekt ook door die verdediging.
Hari had de wedstrijd eervol kunnen winnen, maar hij koos iets anders.
En dan is het idd karma bitch, want je kan alle talent van de wereld hebben, maar als je dat verkwanseld krijg je de deksel op je neus.
Dan wint de beste man en dat was in dit geval Remy.
vorige keer vrij simpel? Die decision was vrij discutabel, het lag echt veel dichter bij elkaar dan je nu doet overkomen...quote:Op zondag 7 december 2008 15:53 schreef Jajong het volgende:
Hoe kan je nou zeggen dat Hari een betere vechter is? Remy won de vorige keer vrij simpel en stond nu ook voor op punten...
hier ben ik het zwaar niet mee eens!quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Hari is een betere vechter dan Remy. Punt.
quote:Dan wint de beste man en dat was in dit geval Remy.
Aerts is een goede vechter... hij is het alleen geweest... hij is geen kampioen meer.quote:Op zondag 7 december 2008 15:53 schreef LuNaTiC het volgende:
nouja, schrijven we Aerts niet te snel af hier? Hij komt nota bene net af van winst van Sem Schilt, de man die verder nog door niemand anders is verslagen (nee Choi reken ik idd niet mee) in K-1.
Aerts had de pech dat ie vroeg in het gevecht gepakt werd, daarna heeft ie niet meer echt kunnen herstellen. En ook vechters kunnen natuurlijk wel eens een off day hebben. Hari is niet ontastbaar, die gaat ook wel eens down. Aerts heeft over het algemeen een hardere kin dan Hari, kan veel meer hebben, en slaat ook nog eens veel harder.
Wel vind ik dat Aerts wat langzamer is dan ie ooit was, maar dat is niet zo gek op zijn leeftijdDat is hier denk ik ook wel een factor geweest. Toch geloof ik wel dat Aerts op een goede dag ook Hari nog kan pakken hoor. Maar het kan net zo goed andersom zijn uiteraard
Waarom noem jij die Turk al 5x achter elkaar Hadi ??quote:Op zondag 7 december 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hier ben ik het zwaar niet mee eens!
Hadi is een goede vechter... klopt ... maar Remy is een betere vechter en met veel meer ervaring... kijk maar naar de eerste en 2de ronde in de finale... hij zou makkelijk op punten van Hadi gewonnen hebben.
[..]
eensch
quote:Op zondag 7 december 2008 15:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Waarom noem jij die Turk al 5x achter elkaar Hadi ??
Als wij stervelingen zo'n trap zouden krijgen zouden we nu nog in coma liggenquote:Op zondag 7 december 2008 15:36 schreef Steeven het volgende:
[ afbeelding ]
Alle mensen die zeggen dat Remi toneel speelt: please niggah. Hij wordt echt hard getrapt, kijk maar hoe zijn hoofd beweegt op die schop.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als wij stervelingen zo'n trap zouden krijgen zouden we nu nog in coma liggen
Ik vind Hari een betere vechter; hij is agressiever, technisch sterker en heeft way meer potentie dan Remy.quote:Op zondag 7 december 2008 15:53 schreef Jajong het volgende:
Hoe kan je nou zeggen dat Hari een betere vechter is? Remy won de vorige keer vrij simpel en stond nu ook voor op punten...
quote:Op zondag 7 december 2008 16:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind Hari een betere vechter; hij is agressiever, technisch sterker en heeft way meer potentie dan Remy.
Dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk en enkel gebaseerd op wat ik van 'm heb gezien.
Ik ben het eens met lunatic, dat verschil vond ik ook niet zo groot vorige keer.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef SHE het volgende:
Als Hari zijn eigen glazen bol niet zo had ingegooid dan was hij voor mij echt favoriet geweest.
kan je vanmiddag nog lekker Babylon AD kijkenquote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef SHE het volgende:
Je beoordeelt een vechter niet op een moment opname lijkt me?
Als Hari zijn eigen glazen niet zo had ingegooid dan was hij voor mij echt favoriet geweest.
Ik was juist zo eager om de wedstrijd te zien omdat ik had verwacht dat Hari zou verrassen..
helaas heeft hij dat op een manier gedaan waar niemand rekening mee had gehouden.
Maar goed, le banner is mijn tweede favoriet, dus over mijn smaak moeten we 't maar niet hebben
Botha was een uitstekende bokser en Choi is gewoon een atleet die zijn sporten serieus neemt. Die andere 2 zijn inderdaad clowns in de ring. Verder is Choi voorlopig één van de weinigen die kunnen zeggen dat ze van Schilt gewonnen hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eensch t zijn allemaal van die Hong-Man Choi figuren
totaal niet te vergelijken met Hadi
anders kots jij de pechvogel van het tournooi ff uitquote:
Choi is niet echt een kwaliteits vechter... het is de forza onder de fokusersquote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Botha was een uitstekende bokser en Choi is gewoon een atleet die zijn sporten serieus neemt. Die andere 2 zijn inderdaad clowns in de ring. Verder is Choi voorlopig één van de weinigen die kunnen zeggen dat ze van Schilt gewonnen hebben.
Hari versloeg Choi pas in de 3e ronde als ik me niet vergis en het was Choi die van Schilt won; niet andersom. Choi is pas door één tegenstander KO geslagen en bij de namen die jij noemt valt 90% van de K-1 vechters in het niet. Ook Sefo, Manhoef en Slowinsky maken geen kans tegen Bonjasky, Schilt en Hari.quote:Op zondag 7 december 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Choi is niet echt een kwaliteits vechter... het is de forza onder de fokusers
begrijp me niet verkeerd ik zou niet graag bij hem in de ring staan
maar tegen mensen als een bonjaski of een hari of een schilt valt hij duidelijk in het niets
Begin je hier nu ook al triest te doen? Jij weet kennelijk niet wat sportiviteit en respect betekenen, dus heb je niks te zoeken in de K-1, ook niet als liefhebber.quote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef Ylias het volgende:
van een mug een olifant maken.....meer niet.
Badr irriteerde zich aan het laffe spel van Bonjasky, wat dus resulteerde in die natrap...dit is niet goed te praten maar hij kreeg er ook geel voor...regels zijn regels...maar dat die Bonjasky dit incident misbruikt om zo de overwinning te halen is zielig....als je dat beseft dan laat je een traantje ja....
In de wereld van het kickboxen is het juist de sport om je tegenstander zo snel mogelijk buiten westen te slaan....dat is dus wel sportief? en zo een onschuldige natrap is ineens een ramp? Ook dit hoort bij sport...
Als voetballer krijg ik zo vaak een tik tegen mn enkel omdat de tegenstander dat makkelijker vindt dan de bal af pakken....hoort erbij...
niet overdrijven mensen....
Ah, tegen die argumentatie kunnen we natuurlijk niet op.quote:Op zondag 7 december 2008 14:03 schreef Jajong het volgende:
Waarom uberhaupt nog reageren om Emimich? Zijn hele leven bestaat uit mensen uit de tent proberen te lokken op FOK! Laat die sociaal gehandicapte droeftoeter lekker gaan man. Hij heeft geen idee waar hij 't over heeft, zoals dat meestal 't geval is.
Goeie vergelijkingquote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef Ylias het volgende:
van een mug een olifant maken.....meer niet.
Badr irriteerde zich aan het laffe spel van Bonjasky, wat dus resulteerde in die natrap...dit is niet goed te praten maar hij kreeg er ook geel voor...regels zijn regels...maar dat die Bonjasky dit incident misbruikt om zo de overwinning te halen is zielig....als je dat beseft dan laat je een traantje ja....
In de wereld van het kickboxen is het juist de sport om je tegenstander zo snel mogelijk buiten westen te slaan....dat is dus wel sportief? en zo een onschuldige natrap is ineens een ramp? Ook dit hoort bij sport...
Als voetballer krijg ik zo vaak een tik tegen mn enkel omdat de tegenstander dat makkelijker vindt dan de bal af pakken....hoort erbij...
niet overdrijven mensen....
of een nog betere:quote:Op zondag 7 december 2008 17:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Idd lekkere vergelijking. Een betere vergelijking is waarschijnlijk die lompe 2 overtredingen van davids tijdens ajax - psv vorig jaar. Sta je 2-0 achter en dan ga je mensen maar expres doodschoppen geven uit frustratie
Maroc-loverquote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
Dat hij geen kampioen is geworden, is voor hem een heel zware straf. Daardoor is hij ook 400.000 dollar misgelopen. Hij zou bovendien op oudejaarsavond in Japan vechten, maar dat gaat nu eveneens niet door. Hij heeft al een hoop geld en eer verloren.”
400.000 dollar![]()
Ik vind die Hari trouwens wel een lekker ding.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
Dat hij geen kampioen is geworden, is voor hem een heel zware straf. Daardoor is hij ook 400.000 dollar misgelopen. Hij zou bovendien op oudejaarsavond in Japan vechten, maar dat gaat nu eveneens niet door. Hij heeft al een hoop geld en eer verloren.”
400.000 dollar![]()
nee, want je verheugen op een mooie finale en 'm zo verspest zien worden, dat is leukquote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef deepart het volgende:
Verkapte kijk mij ook vechtsport doen en daarom heel intressant gaan doen over een voorval. Net alsof het het jou zooooooooo boos maakt
Sletquote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
400.000 dollar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |