Die paliingboeren krijgen klop van Daley Blindquote:Op zondag 7 december 2008 12:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Al zweethandjes? Volendam uit, altijd lastig.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dag meneer Roel.En mevrouw Jewel.
Whehehe. Hattrickje van Blind, punten mee in de tas, en weer terug naar Amsterdam.quote:Op zondag 7 december 2008 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die paliingboeren krijgen klop van Daley Blind
Je cadeau van Giel!! Die had ik toch echt wel zelf gehouden.quote:Op zondag 7 december 2008 12:17 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand interesse? [TK] limited edition Oasis-Dig out your soul
Bran Van 3000. Dat plaatje begint toch ook een klassieker te wordenquote:
jah ik kan m houden omdat ik m kado van Giel heb gehad, maar ik denk dat het zo een ding is wat ik toch niet ga luisteren....quote:Op zondag 7 december 2008 12:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je cadeau van Giel!! Die had ik toch echt wel zelf gehouden.
Zo "oud" al?!quote:Op zondag 7 december 2008 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bran Van 3000. Dat plaatje begint toch ook een klassieker te worden. Ook al een jaar of tien oud
.
Zonde. Geweldige plaat, en mooi pakket. Ik had 't wel geweten.quote:Op zondag 7 december 2008 12:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kan m houden omdat ik m kado van Giel heb gehad, maar ik denk dat het zo een ding is wat ik toch niet ga luisteren....
Done. 1997 It is.quote:Op zondag 7 december 2008 12:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo "oud" al?!
Dat ga ik 's ff opzoeken.
Damn, we worden oud..quote:Op zondag 7 december 2008 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bran Van 3000. Dat plaatje begint toch ook een klassieker te worden. Ook al een jaar of tien oud
.
van t geld kan ik evt de "gewone" cd kopen, maar heb m ook al op de puter staanquote:Op zondag 7 december 2008 12:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonde. Geweldige plaat, en mooi pakket. Ik had 't wel geweten.
Hey Elizaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |