Kunnen ze op het reguliere 3FM nog meer op 538 en andere crapzenders gaan lijkenquote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
3FM start nieuwe online zender: 3FM Alternative
[..]
Zonde want het is wel een erg toffe single..quote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De live-versie van The Fallen is 4x gedraaid. 2x op de dag na Pinkpop, 1x een paar dagen later en 1x bij MYA in de live request (half september).
En dat melden ze nu pas? Ik had dat bericht een week geleden al...quote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pff dat is toch niet te hopen..quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ze op het reguliere 3FM nog meer op 538 en andere crapzenders gaan lijken.
Soms is RF echt super snel maar dat is duidelijk niet altijd het geval.quote:Op zondag 7 december 2008 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat melden ze nu pas? Ik had dat bericht een week geleden al...
Geen ideequote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dit muzikale geneesmiddel snel zult horen op 538.
Laat ze eerst op de radio eens wat alternatiever worden voordat ze dit soort onzin beginnenquote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit ook wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 7 december 2008 14:30 schreef TheZapster het volgende:
Laat ze eerst op de radio eens wat alternatiever worden voordat ze dit soort onzin beginnen
Dat bedoel ik dus met de kerstliedjes gektequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |