Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.quote:
hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de busquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek![]()
Opgelostquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
ze je tas dan tegenover je ipv naast je
Ik doe het eigenlijk ook in de bus, maar verving bus door trein om pimper over te komen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de bus
ik heb nergens voor betaaldquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Stephan123 het volgende:
Ok laten we het zo doen
Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren (quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
ze je tas dan tegenover je ipv naast je
Dan vind je ik je een idioot en vind ikzelf dat die persoon gewoon lekker al die stoelen mocht nemen en als eerste die stoel te nemen waar je met je dikke kont op zatquote:
Terwijl de rest van de coupé volledig leeg is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef Mendeljev het volgende:
Je hebt ook nog het type mensen dat dan naast je gaat zitten!
Kankerstoerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb daar ook zo'n hekel aan, ook omdat ik nogal lang ben.
[ afbeelding ]
Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet???". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen
".
Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen![]()
Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |