abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63809343
Ik heb een groot probleem:

Ik ga zo'n 2 jaar goed om met een vriendin. Ik kan zeggen dat het m'n beste vriendin is. We gaan regelmatig met elkaar om en praten over alles. Nou bijna alles dan, ik ben namelijk al meer dan een jaar verliefd op haar en dat heb ik haar niet verteld. Ze is namelijk de vriendin van een goede vriend van me, via hem ken ik haar dan ook. Zij hebben dan ook al jaren een relatie.

Nu kan ik natuurlijk geen relatie met haar aangaan, ik wil haar niet afpakken zo zit ik niet in elkaar, maar ik wordt er wel gek van dat ik m'n gevoel over haar niet kenbaar kan maken. Ik wil het haar vertellen maar het gevolg daarvan is dat wij nooit dezelfde vriendschap kunnen hebben.

Ik ben zo verliefd dat ik al een jaar niet achter andere meisjes aan ga, wat ik daarvoor wel regelmatig deed.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat is jullie gedachte hierover? Moet ik vertellen dat ik verliefd op haar ben? Het vreet aan me.

Alvast bedankt!
pi_63809402
Friendzone; No chance.
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:26:12 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63809404
Tering man. Als je dit verteld dan krijg je ongetwijfeld gezeik. Je moet gewoon een tijd niet meer met haar afspreken en het contact verbreken of iets. Want anders komt er echt ellende.
Sterkte ermee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:29:42 #4
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_63809458
Je bereikt er niet zoveel mee als je het vertelt.
Zou je blij worden als ze de relatie met haar vriend verbreekt voor jou, waarna je de vriendschap met die vriend van je wel kan vergeten?
Als je dat risico wilt nemen dan kan je het wel vertellen, ook al is de kans natuurlijk groot dat ze er weinig mee kan.

Is het misschien een idee, mocht je echt iets willen zeggen, om het eerst tegen die vriend van je te zeggen? Dan kan hij zich ook niet genaaid voelen dat je achter zijn rug om dat soort dingen tegen zijn vriendin zegt.
pi_63809598
Ik wil eigenlijk het boek sluiten door niet meer met haar om te gaan of contact te hebben, maar is het slim om eerlijk te zijn en zeggen dat je niet meer met haar wilt/kunt omgaan omdat je verliefd bent?
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:41:49 #6
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_63809684
Waarom staar je je zo blind op haar? Er is meer....
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_63809809
1. Als je het vertelt, is het enige wat zal gebeuren het naar de klote gaan van je vriendschap met haar en die vriend.

2. Zoek verder, en zet je gedachten ergens anders op.

3. Friendszone topic.
pi_63810028
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:48 schreef Xeanor het volgende:
1. Als je het vertelt, zal ze never nooit voor jou kiezen of wat dan ook. Dan is je vriendschap met haar naar de klote, en met die vriend.

2. Zoek verder, en zet je gedachten ergens anders op.

3. Friendszone topic.
Dat dus. Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen is de vriend van m'n beste vriendin geen vriend van mij. Ik heb me er echter al vrij snel overheen gezet dat het nooit meer dan een heel goede vriendschap gaat worden, en echt verliefd worden doe ik eigenlijk alleen nog maar op andere meiden. Soms bedenk je wel hoe het zou kunnen zijn met haar en betrap ik mezelf er op dat ik toch wel heel veel voor haar voel. Maar zodra ik dan weer een ander geweldig meisje ontmoet ga ik weer helemaal achter dat andere meisje aan en ben ik erg blij en gelukkig dat het 'alleen' m'n beste vriendin is.

Ik zou iig nooit het contact verbreken met je beste vriendin; het enige wat je moet doen is op vrouwenjacht gaan en een ander scoren!
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:57:17 #9
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63810029
Of je gaat verder zoals je nu gaat, en accepteerd dat je in de friendzone zit. En je probeert nooit wat omd e vriendschap niet te belemmeren.
Maar als je geen contact meer met haar wil omdat je het niet aan kan, kan je het net zo goed vertellen, want dan zal je zelf niet het 'what if' gevoel krijgen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:45:36 #10
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_63811293
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:37 schreef Tiago85 het volgende:
Ik wil eigenlijk het boek sluiten door niet meer met haar om te gaan of contact te hebben, maar is het slim om eerlijk te zijn en zeggen dat je niet meer met haar wilt/kunt omgaan omdat je verliefd bent?
Wat heet slim..Kijk, er zal zowiezo iemand niet blij mee zijn en dat is haar vriend.
Als je toch niet meer met haar om wilt gaan uiteindelijk, kan je het wel zeggen, maar bedenk je wel dat je er waarschijnlijk meer kapot mee maakt dan dat je er mee wint.

Maar..aan de andere kant kan je ook denken, liever spijt van wat ik heb gezegd dan de "what if"..
Wees alleen bereid om eventueel een vriendschap te verliezen/verstoren.

Gewoon zeggen dus en hier posten wat er gebeurt, ik ben wel benieuwd namelijk.
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:47:41 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63811341
Hoe zal zij het opvatten als e uit het niets (voor haar dan) de vriendschaps relatie zomaar laat doodbloeden.. ze wil wss wel een reden horen denk e niet?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_63811469
Say goodbye and go.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63811572
Of je praat eerlijk over je gevoelens of je kropt het op wat je na jaren alsnog op kan breken; dat je de enige juiste waarheid altijd hebt verzwegen. Hoe ze reageert? 90% kans dat je in de friendszone zit. Er zijn wel relaties na jaren van 'close friendship' onstaan.. maar dat zijn er vrij weinig.

Wees wel gewaarschuwd; opbiechten kan je vriendschap permanent beschadigen ( de manier hoe ze over je denkt etc ) .. wees daarom voorzichtig

[ Bericht 0% gewijzigd door Netstorm op 06-12-2008 21:16:59 ]
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:04:25 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_63811702
Verliefd worden op je beste vriendin? Bad Idea.
Niets zeggen en opkroppen.
(Un)masking for the greater good.
pi_63811906
Niet blijven fantaseren over haar, even beetje afstand nemen tot het over is en vooral weer achter de andere meisjes aangaan.
Als het ment to be was, was ze wel jouw meisje ipv die van je vriend.
pi_63812724
Tijdelijk helemaal afbreken. Je hoeft haar niets te zeggen tenzij je het idee hebt dat het wederzijds is en dan nog, dan komt het er wel uit wanneer je afstand neemt.
  zondag 7 december 2008 @ 21:43:21 #17
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_63834528
Joey en Dawson (Dawsons Creek) werkte het ook niet voor...No Chance, ze ziet je als een vriend.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_63839299
your screwed!
I'm not the man you think I am!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')