quote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GAWD MN VRIENDIN HEEFT BAZENCADOS
Kijk M Shinen
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Er is er maar een die Kratos zou kunnen spelen in een film:
[ afbeelding ]
Zo, dat is goedkoop zegquote:Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef Fallen het volgende:
SUPER AANBIEDINGEN BIJ
http://www.shopto.net/index.php?currency=EUR
Resistance 2 ¤ 26,-
LittleBigPlanet ¤ 26,-
MotorStorm 2: Pacific Rift ¤ 26,-
Tomb Raider: Underworld ¤31,-
en nog wel wat meer voor leuke prijzen.
Shipping is meestal £ 4,10 (volgens de site). Alleen voor mensen met CC (geen paypal of andere methodes helaaas...)
Het zal vast Vin Diesel wel weer worden, tenzij Jaffe nog wat te zeggen heeft. Hollywood is té voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar ik vind Goldberg wel een goede ja (die met dat plaatje waar die lijkt op Kratos. Mensen die denken dat dat The Rock is
Maar het zal altijd een acteur worden die het nét niet is.
Is dat een beetje een betrouwbare site? Want voor ¤ 26,- kan ik MotorStorm 2 toch niet laten liggenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef Fallen het volgende:
SUPER AANBIEDINGEN BIJ
http://www.shopto.net/index.php?currency=EUR
Resistance 2 ¤ 26,-
LittleBigPlanet ¤ 26,-
MotorStorm 2: Pacific Rift ¤ 26,-
Tomb Raider: Underworld ¤31,-
en nog wel wat meer voor leuke prijzen.
Shipping is meestal £ 4,10 (volgens de site). Alleen voor mensen met CC (geen paypal of andere methodes helaaas...)
Laatkomertjequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wow! Ik begin wel een beetje hyped te worden voor dit spel.
Kratos? LMFD!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er kan er maar een Kratos zijn, en dan is Jason Staham.
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef disjfa het volgende:
Topic gaat nergens meer over hé, mannen die het hebben over welke man ze naakt willen zien in een gameverfilming die gewoon niet moet gebeuren
Zou dat wel betrouwbaar zijn daar te bestellen?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Mrakz0r het volgende:
Die shopto.net. Daar zijn ze helemaal gek geworden. Resistance 2 voor 25,99??? Tomb Raider Underworld voor 30,99. etc.
Dat vroeg ik me dus ook al af. Zal er een addertje onder het gras zitten? Kan me voorstellen dat ze geen winst maken op deze sales. Aan de andere kant wordt dit wel vaak gedaan om mensen te lokken (wat dus behoorlijk lukt).quote:Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Zou dat wel betrouwbaar zijn daar te bestellen?
HUGSquote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik voel mij hier wel geïntimideerd door SF
Het moet sowieso iemand met een Arabisch uiterlijk zijn imo.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef capital_P het volgende:
Hoewel ik geen fan ben van Vin Diesel, denk ik wel dat hij Kratos zou kunnen spelen.
Kan niet wachten op GOWIII trailer en ook stiekem niet op HOME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |