Korg DS-10 is ook gewoon 1 van de tofste stukjes software dit jaar voor de ds.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef merino het volgende:
[..]
Hangt er ook beetje vanaf wie wat zegt vaak. Shane ben ik het namelijk verreweg het meest mee eens. Hij noemde zelfs Korg DS-10 de held
Klopt ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom kan ik in Qore de KZ2 theme niet downloaden?
Edit: Aaah, wacht es ff. Je moet Qore opstarten vanuit een US account. Dan werkt het wel.
Wel als je een annual subscription hebtquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt ja.
Voor de rest vond ik Qore totaal niet boeiend.
Die stond zeker toch alleen maar stof te happen?quote:
Zelfde als de DS versie , maakt dus niet uit.quote:Op zondag 7 december 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Animal Crossing laat je zomaar aan je voorbij gaan.
Pixeljunkquote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef Remake het volgende:
Zijn er naast WipEout HD nog PSN games die een must have zijn?
Ik vind Prince of Persia Classic erg leuk.quote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef Remake het volgende:
Streetfighter 4, Heavy Rain, FF13...quote:Op zondag 7 december 2008 01:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik kijk eigenlijk totaal niet uit naar volgend jaar.
behalve voor KZ2 natuurlijk
Pixeljunk Eden, Pixeljunk Eden, Pixeljunk Edenquote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef Remake het volgende:
inFamousquote:Op zondag 7 december 2008 01:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik kijk eigenlijk totaal niet uit naar volgend jaar.
behalve voor KZ2 natuurlijk
us accountquote:Op zondag 7 december 2008 01:30 schreef Remake het volgende:
En Streetfigher PSN natuurlijk, die gaat 2008 niet meer redden.
En Beach tnx for de tip
R & C quest for bootyquote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef Remake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |