quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier wel in Noord-Holland.
Ben achteraf wel bezorgd dat ze de dunne krijgen in die kleine buikjes,
het was 1 grote speculaaspop en 2 brokken.![]()
quote:
Geen bokbier?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:35 schreef Soury het volgende:
3 Droge witte wijn, 6 bier (fluitjes) 1 baco en een portie bitterballen ..
Die ga ik straks etenquote:
quote:
ow....dat klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik gebruik dat als marinade .. Gister al gedaan dus het vlees ligt al 24 uur in het bokbier/olie/knoflook en vet hete saus
Is het ookquote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:03 schreef Laysa het volgende:
kheb nog nooit bokbier op....ben meer van de wijn en sterke drank...wijn daar kan je ook lekker mee marineren.....
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
ik persoonlijk kom niet verder dan een zakje saté marinade mix, met olie.![]()
Goedenavond fok!
Top dat je er mensen blij mee kan maken!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Ik heb voor het DS pakket gekozen.
Wie er een Nintendo DS cover groen, een wit lederlook tasje of zwart lederlook tasje wil moet maar even PM-en. Het 6-in-1 tasje voor de DS, (met diverse toebehoren) gaat naar LS en de metal Crystal Case wil iemand in mijn directe omgeving wel graag onder zijn boom.
haloww....en als je daar dan ketjap door heen jast wordt ie lekker zoetig........quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
ik persoonlijk kom niet verder dan een zakje saté marinade mix, met olie.![]()
Goedenavond fok!
Maar klinkt lekker, ik ben gek op saté, als je tijd hebt, mag je wel een keer het recept hier neerzetten voor me!quote:
Leef je maar uit op m'n ava. Via mijn profiel kan je de link wel sturen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Wilde je de link PM en, maar was niet beschikbaar![]()
Kan nog veel mooier hoor, maar je had haast
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Wie er een Nintendo DS cover groen, een wit lederlook tasje of zwart lederlook tasje wil moet maar even PM-en. Het 6-in-1 tasje voor de DS, (met diverse toebehoren) gaat naar LS en de metal Crystal Case wil iemand in mijn directe omgeving wel graag onder zijn boom.
Ik maak ook altijd mijn eigen marinades.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
haloww....en als je daar dan ketjap door heen jast wordt ie lekker zoetig........
Wat voor vlees het is maakt niet zo veel uit.. Ik gebruik er varkenslapjes voor. Stom toeval had dat per ongeluk gekocht en wist niet wat ik er mee moest doen . Maar experiment was gelukt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar klinkt lekker, ik ben gek op saté, als je tijd hebt, mag je wel een keer het recept hier neerzetten voor me!![]()
(Ohja, kipsaté dan )
ik mik ook vaak gewoon alles bij elkaar...zo ook met koken...en meestal is het lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd mijn eigen marinades.
Vraag me niet wat ik er allemaal in doe, want ik trek keukenkastje open en maak het dan op smaak met wat me dan voor handen ligt. Ik kan dus ook nooit 2x hetzelfde maken. En over marinade gesproken, m'n wekfles is bijna leeg, dus moet binnenkort maar ff weer nieuwe maken.
Was het een vet misverstand allemaal ?? Ik baalde van sommige opmerkingen van je . Dan hou ik mijn snufferd dus niet. Nu baal ik van mijn posts ..quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Lies ik zoek huurders voor mijn huis en iemand gaf mij een tip van deze site, is dat niet ook iets voor jou om woonruimte te zoeken? http://www.woningdelen.nl/confirm.php?confirm=3YQHXcndsVScWi1aquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar klinkt lekker, ik ben gek op saté, als je tijd hebt, mag je wel een keer het recept hier neerzetten voor me!![]()
(Ohja, kipsaté dan )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |