aha is dus wat voor een volgende keer, maar kroegen zat dus veel "op" cafe dan maarquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Ga dinsdag 23 december en vrijdag alweer terug.
Zie post boven jequote:Op zaterdag 6 december 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
Heb m'n vogelhuisje opgehangen, nu wachten op een vogel
Ja, maar er is níks leukers dan op je gemak van het station naar de Groenplaats en Markt te slenteren!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, makkelijk dan, de trein uit en richting hotel.
D-reizen had net ook over de grote markt, dat het daar gezellig was met leuke winkels
cafe's , Kerst markt tot 26 september en restaurants.
Ongesluierd nog wel, en een die rookt en drinktquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh oh, weet Meki wel dat ie een blonde vrouw als kloon heeft?
Komen morgenochtend rond zes uur of een andere keer vanzelf.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
Heb m'n vogelhuisje opgehangen, nu wachten op een vogel
ik gooi vogelvoer in het vogelhuisje.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Yvonne , ik heb er zin in .
.
[..]
Komen morgenochtend rond zes uur of een andere keer vanzelf.
In mijn achtertuin zijn ze soms best kieskeurig, bruin brood lieten ze liggen en de
de twee croissants waren binnen 5 minuten weg, had iets te veel gebakken,
croissants zaten met zijn zessen in een pak.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens een rundervinkje braden dan
Dat is hartstikke aardig van je, maar ik heb geen vogelhuisje dus gooi brood op het grasquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:01 schreef Laysa het volgende:
ik gooi vogelvoer in het vogelhuisje.....
Bij de Aldi zijn ze ¤ 5 deze week dus was niet zo duur en er zitten 's morgens best vaak vogeltjes op de balkonrelingquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is hartstikke aardig van je, maar ik heb geen vogelhuisje dus gooi brood op het gras
en ook brokken speculaas.![]()
speculaas....dat ik daar niet op kom.....en dat vinden ze lekker?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is hartstikke aardig van je, maar ik heb geen vogelhuisje dus gooi brood op het gras
en ook brokken speculaas.![]()
goed idee eigenlijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
speculaas....dat ik daar niet op kom.....en dat vinden ze lekker?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:23 schreef BONG4002 het volgende:
WB markvr
Doe mij maar een glaasje VOLLE melk
In Noord-Holland wel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:11 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |