je hebt wel plekken rond het centrum waar je gratis kun parkerenquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik pak alleen de bus als ik hier de stad in moet....omdat parkeren allejesus duur is...maar ik neem eigenlijk altijd mn auto
Ga je naar Blondie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd om te douchen en iemand met een bezoek te gaan vereren!!
Rond het centrum van Jipsingboermussel misschien jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je hebt wel plekken rond het centrum waar je gratis kun parkeren
echt????quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je hebt wel plekken rond het centrum waar je gratis kun parkeren
ja want zover ik weet kost het hier zon 10 euri per uur ofzo iets.....echt achterlijk...maja...linke stad he...dan krijg je datquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rond het centrum van Jipsingboermussel misschien ja
Weet een paar plekken, bij gezondheidscentrum Bottendaal is bijvoorbeeld een gratis parkeerplaatsquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt????.....ach lijn 8 is ook wel makkelijk
Nimwegenquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
over welke stad hebben jullie het sowieso?
Mooi, want je praat wel erg makkelijk over mijn punt heen dat het er niet toe doét of het al dan niet waar is, om vervolgens de aktie af te doen met dat zij "ook mensen op hun ziel heeft gestaan".quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik heb er wel genoeg over gezegd Gert. Vind het wel prima en ga mij er geen minuut meer druk over maken.
Begrijpelijk , lekker makkelijk toch die auto, parkeren is wel vaak te duur en het kan in bepaaldequote:Op zaterdag 6 december 2008 16:17 schreef Laysa het volgende:
ik pak alleen de bus als ik hier de stad in moet....omdat parkeren allejesus duur is...maar ik neem eigenlijk altijd mn auto
heb je hem al geplaatst in [NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD ??quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is mooi hè?![]()
Nu effe naar Gert kijken op Ned.1
Biertje erbij, beetje lezen, muziek keihard aan, beetje kaartenquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb het meer over uitjes maken met de trein, heerlijk wat indoemelen of lekker om me heen kijken, lezen.........dat kan je niet in een auto.
ghehe....ach hier in het bos komen wel eens mensen die dan op de pakeerplaatsen van bewoners staan...maar dan pleur ik mn auto er gewoon achter...briefje onder de ruitewisser waar ze moeten aanbellen....en daarna doen ze het niet meerquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:41 schreef Manu82 het volgende:
Ach heb niet zo'n probleem met parkeren, heb nu nog geen auto en sta op de wachtlijst voor parkeerplaats hier voor als er een auto komt. En familie komt altijd op zondag of 's avonds en dan is parkeren gratis
Ja, hier hebben ze dus zo'n ding dat omhoog kan en dat alleen met een sleutel naar beneden gaat. Maar dat is waarschijnlijk omdat het in het centrum ligt. Wil alleen zsm zo'n sleutel hebben aangezien het toch maar een paar euro per maand kost en het nu al wel handig is voor bezoekquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe....ach hier in het bos komen wel eens mensen die dan op de pakeerplaatsen van bewoners staan...maar dan pleur ik mn auto er gewoon achter...briefje onder de ruitewisser waar ze moeten aanbellen....en daarna doen ze het niet meer
ik voel een bezoek op komenquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, hier hebben ze dus zo'n ding dat omhoog kan en dat alleen met een sleutel naar beneden gaat. Maar dat is waarschijnlijk omdat het in het centrum ligt. Wil alleen zsm zo'n sleutel hebben aangezien het toch maar een paar euro per maand kost en het nu al wel handig is voor bezoek
Vrij duur? Het hele jaar tot nu toe betaal ik gemiddeld 7,64 cent per kilometer. Probeer dat eens met een auto?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:43 schreef Manu82 het volgende:
Biertje erbij, beetje lezen, muziek keihard aan, beetje kaarten![]()
Het is alleen vrij duur
Heb je een abo dan ofzo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij duur? Het hele jaar tot nu toe betaal ik gemiddeld 7,64 cent per kilometer. Probeer dat eens met een auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |