Ik heb gelezen dat Neo permanent geband is, en van de andere(n)quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Ander hoenderhok, andere stok:
Zijn er, naast Nmns, al andere ex-gebanden ontwaard?
Wil nog steeds weten wat er met die lui van vorig jaar gebeurd isquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dan mag Afkicken ook bij de RLS.
Voor de verandering eens een leuk programma.
Ik ben ook eens geband ooitquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Ander hoenderhok, andere stok:
Zijn er, naast Nmns, al andere ex-gebanden ontwaard?
Oh ja, die was ook nog eventjes geband.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dementor toch? (maar goed, daar doelde je waarschijnlijk niet op)
Wat ik op zich dan wel weer vreemd vind, want zo raar gedroeg hij zich HIER niet. Over dat andere kun je slechts raden en vermoedens hebben wat er van waar is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Neo permanent geband is, en van de andere(n)weet ik het niet.
Een follow-up, net als bij 'Over mijn lijk' (ook al een RLSquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil nog steeds weten wat er met die lui van vorig jaar gebeurd is
Ik ookquote:
Wat Neo betreft ben ik het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik op zich dan wel weer vreemd vind, want zo raar gedroeg hij zich HIER niet. Over dat andere kun je slechts raden en vermoedens hebben wat er van waar is.
Schijnbaar volgt Fok! klakkeloos het advies van Rouvoet, users bekijken achter de voordeur.....
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat waren revolutionaire dagen.
Mwah, Neo's verhaal heeft twee kanten. Waar twee vechten hebben twee schuld, en dat is in zijn geval zeker zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat Neo betreft ben ik het er wel mee eens.
Ondanks zijn normale gedrag hier op FOK!.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik bemoei me overal tegenaan. Ziekelijk, dat is het.
Zolang ze het maar niet op of via FOK! ventileren of uitspelen dan....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Neo's verhaal heeft twee kanten. Waar twee vechten hebben twee schuld, en dat is in zijn geval zeker zo.
Het lijkt mij, los van alles, normaal dat Fok! zich beperkt tot dat wat hier gebeurt. Men hoeft geen rechter te spelen over het privéleven van users. Dat zoeken die users zelf maar uit (lijkt mij)
Mèn, wat voor medicijnen gebruik jij tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is niet nodig om tegen een ban op te lopen. Waarom kunnen we niet gewoon in harmonie gezellig met elkaar kletsen?
Mag wel, krijg je een ban! Dat is dan ook wat er gebeurde.......quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet op of via FOK! ventileren of uitspelen dan....
Wordt het niet eens tijd voor Het grote "hoe blijf ik een RLS banvrij" topic??quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is niet nodig om tegen een ban op te lopen. Waarom kunnen we niet gewoon in harmonie gezellig met elkaar kletsen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een dom vergoeilijkend gelul.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Neo's verhaal heeft twee kanten. Waar twee vechten hebben twee schuld, en dat is in zijn geval zeker zo.
Maar dat is dan ook dankzij Noekepoekie, want die negeerde een banverzoek. De reden is me nog niet duidelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Mijn laatste ban dateert alweer van april 2007.
En jij hebt CBL geloof ik ook zonder bans overleeft he?![]()
Ik meende dat ik je dat zag posten.
Ik heb nog één keer een doodswens geuit via TR.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook dankzij Noekepoekie, want die negeerde een banverzoek. De reden is me nog niet duidelijk
Eerste serie was leuk, kun je leuk tvdagje van makenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een follow-up, net als bij 'Over mijn lijk' (ook al een RLS) zou ik ook wel leuk vinden.
Maar ik heb het programma pas dit jaar ontdekt, dus ik 'moet' de hele eerste serie nog bekijken.
Ik kijk ook altijd vooruit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk nu meestal ook al een week vooruit, maar is wel klein kutscherm dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |