Ja, maar is het een Real Life Soap of een Real Live Soap?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De soap speelt zich hier af, in de SC zelf
Ach we zijn nummer 665 ook al jaren kwijtquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:43 schreef Leandra het volgende:![]()
Heb ik # 004 gemist?? Darn die ging dan wel heel snel
Oeps, hadden we die overgeslagen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach we zijn nummer 665 ook al jaren kwijt
Vegetarische lasagne met sla erbijquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gezellig he![]()
![]()
![]()
Wat ga je koken vandaag?
Geen zin om zelf te zoeken, dus geef eens een paar hintsquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:54 schreef Marrije het volgende:
Best leuke topics in GC.
Marktplaats Sukkels deel 20 deze is wel leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin om zelf te zoeken, dus geef eens een paar hints
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!![]()
Ben je weer thuis Manu?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vervelend trouwens, bel ik m'n zus vandeweek op hoe laat het gedonder morgen begint zegt ze 2 uur, ik vandaag m'n ouders nog even bellen hoe laat ze op het station moeten staan blijkt het 3 uur te zijn. Ze gaan er inmiddels al standaard vanuit dat ik te laat kom (wat meestal ook zo is)
LOL, je zus gaat daar dus al beter mee om dan je oudersquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vervelend trouwens, bel ik m'n zus vandeweek op hoe laat het gedonder morgen begint zegt ze 2 uur, ik vandaag m'n ouders nog even bellen hoe laat ze op het station moeten staan blijkt het 3 uur te zijn. Ze gaan er inmiddels al standaard vanuit dat ik te laat kom (wat meestal ook zo is)
Nah.. een beetje een merkwaardige aanval op users die niet avontuurlijk genoeg zouden zijn volgens jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de normaal gebruikte afkorting SHO gaat ombuigen naar SSS omdat het voor Soaps, Showbizz & Sterren staat dan is het geen wonder dat je niet echt begrepen wordt of bijval krijgt.
SHO bestaat al heel lang in deze vorm en ik zou niet weten waarom daar wat aan zou moeten veranderen, mocht je Soaps daarvan willen loskoppelen dan lijkt me dat dat in TV (Film, TV & Radio) hoort, want niet alleen een RLS is een Soap, ATWT, GTST, ONM enz. zijn dat ook.
Een eigen RLS subforum lijkt me vooralsnog iig zwaar overdreven, het lijkt misschien wel handig door de lange duur van DGK en vrij snel daarop CBL als opvolger, maar voor baggerprogramma's als Ms&Mrs lijkt me een eigen RLS subforum zwaar overdreven, het voldoet ook niet aan de norm van een RLS zoals die BB en DGK dat wel deden, CBL deed dat ook niet, maar had de mazzel opgenomen te worden in de DGK villa. Verder was het gewoon een heel slap aftreksel van een RLS.
Ik zie dan ook geen enkele reden voor een halve herindeling van FOK!subfora omdat een paar mensen die sowieso nooit ergens anders geweest zijn dan in DGK en CBL even de weg kwijt zijn. FOK! is groter dan een paar ranzige Talpaproducties, en het is vooral jammer dat een paar mensen dat niet door lijken te hebben en denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK en de users die daarop afgekomen zijn.
Kijk eens wat verder en klik eens op "active topics", je weet maar nooit wat voor leuks je tegenkomt
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, je zus gaat daar dus al beter mee om dan je ouders
Ik voel dat Feyenoord gaat winnen, met mooie cijfersquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gewoon even cadeautjes dumpen en dan bier drinken met broer en hem uitlachen als Feyenoord weer aan het verliezen is
quote:
Nah, ik moet eerlijk zeggen, ik ben er ook niet zo fan van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:
Bij mij kun je het gewoon wegzuigen hoor.....geen centje pijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]zit je heel de avond met zo'n tandenstoker tussen je tanden te steken
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik moet eerlijk zeggen, ik ben er ook niet zo fan van!
Joh, flink laten sudderen met een halve fles wijn, uien en veel knoflook in die pan. Na een uurtje of vijf is het heerlijk, zonder vetrandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het lijkt me een beetje overdreven om voor dat kleine groepje zulke enorme aanpassingen te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. een beetje een merkwaardige aanval op users die niet avontuurlijk genoeg zouden zijn volgens jou.
Users die FOk! puur gebruiken om over RLS-en te OH-en en om te slowchatten met mensen die ze hebben leren kennen along the way: dat mag gewoon hoor.Je bent niet pas een "goede user" als je heel FOK! gebruikt.
Een RLS als subforum heeft wel potentie denk ik. Ook omdat er paralellen en (dus) programma-overstijgende topics zijn. Gecombineerd met de filters waar Noekje het over had: lijkt me levensvatbaar.
De huidige situatie, verdeeld oiver twee subfora met af en toe een apart tijdelijk subforum, is nou ook niet echt logisch.
Maar: geen zorgen. Vooralsnog is er niet genoeg animo voor, achter de schermen.
Klinkt als überhaupt een tamelijk overtollige discussie. Welk belang van RLS-adepten wordt in een apart RLS-subforum beter gediend dan in FTR??quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een oude discussie in + tussen SHO en FTR.
In een van beiden zou een RLS sub IMHO ook prima passen, met een filter is dat makkelijk zat, maar een SHO, FTR en RLS is een beetje erg veel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Het steekt om de zoveel tijd de kop weer op. En er is zelfs een tijdje een (RL)S-forum geweest, en dat is zoals je weet toen opgegeaan in het nieuw opgerichte SHO, en een deel verhuisde naar FTR.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Neuh, want er is geen nieuwe nr 1 gemaaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu te bezopen om tot 4 te kunnen tellen?
Of is hij beetje bozig omdat zijn nummer 1 niet weer is open gegaan?
En Cc ook al aan de fles. Dat wórdt nog wat straks.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Manu82 het volgende:
En ben nog niet bezopen, alhoewel het eerste biertje wel zo'n 45 minuten geleden open ging
Zat ik maar aan Flesquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
En Cc ook al aan de fles. Dat wórdt nog wat straks.
Daar kunnen de mods dan toch onderling wel uitkomen? Veel mensen die RLS kijken zijn nog nooit in andere subforums geweest. En als het niet werkt kun je toch nog altijd beslissen om de stekker er uit te trekkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een van beiden zou een RLS sub IMHO ook prima passen, met een filter is dat makkelijk zat, maar een SHO, FTR en RLS is een beetje erg veel.
Plus dat het dan erg onduidelijk wordt, stel dat je wat te posten hebt over "Echte Gooise meisjes", waar hoort het dan?
Ik mag de volgende pas weer open trekken als er weer gescoord wordtquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En Cc ook al aan de fles. Dat wórdt nog wat straks.
Blijkbaar is dat al eens geprobeerd? Maar ik zeg, het zijn andere tijden, gewoon wéér proberen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar kunnen de mods dan toch onderling wel uitkomen? Veel mensen die RLS kijken zijn nog nooit in andere subforums geweest. En als het niet werkt kun je toch nog altijd beslissen om de stekker er uit te trekken
En een kleine hardnekkige kernquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Het liep zelfs beter dan enkele vaste subfora dus er is best wel een grote groep.
Ook dat maar dat is geen uitzondering op FOK!. Die heeft bijna elk subforum wel.quote:
Precies, daarom zijn wij subforum waardig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook dat maar dat is geen uitzondering op FOK!. Die heeft bijna elk subforum wel.
Wij zijn niet zo anders dan de rest.
Stil johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je bij elk subforum en zelfs bij enkele topics;quote:
Al was het alleen maar om alle lurkers tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je bij elk subforum en zelfs bij enkele topics;
bijvoorbeeld in het Manchester City topic zijn Blight en ik zo ongeveer verantwoordelijk voor 60/70% van de posts, maar daarom is het nog wel een topic waard volgens mij
Ieder kliekje zijn eigen subforum, met alleen maar 1 grote lange slowchatreeks?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, daarom zijn wij subforum waardig.
En ik vlieg echt heel FOK! over maar voel niet de behoefte om overal op te reageren. Het gewoon volgen vind ik al leuk genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, daarom zijn wij subforum waardig.
Nog 35 minuten de tijd om jou weer een fles open te laten trekken, zo niet dan kunnen jullie daar weer samen gaan janken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bijvoorbeeld in het Manchester City topic zijn Blight en ik zo ongeveer verantwoordelijk voor 60/70% van de posts, maar daarom is het nog wel een topic waard volgens mij
Als onderdeel van het RLS subforum.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder kliekje zijn eigen subforum, met alleen maar 1 grote lange slowchatreeks?Ik loop nog niet zo lang mee, maar wat is daar het nut van?
Skattig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoelang ben ik al lidquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik vlieg echt heel FOK! over maar voel niet de behoefte om overal op te reageren. Het gewoon volgen vind ik al leuk genoeg.
vrijdag 30 september 2005 @ 12:00quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoelang ben ik al lidmerendeel van de tijd las ik mee maar pas de laatste maanden wat aktiever en het bevalt mij uitstekend!
Ze zijn tenminste tweede helft goed begonnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog 35 minuten de tijd om jou weer een fles open te laten trekken, zo niet dan kunnen jullie daar weer samen gaan janken.
Same here. Wat dat topic tompoes dan ook in mn AT doet, geen ideequote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik vlieg echt heel FOK! over maar voel niet de behoefte om overal op te reageren. Het gewoon volgen vind ik al leuk genoeg.
Ik heb zelfs al gemeet met F&F-ers. En dan nog wil ik gewoon hier blijven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Same here. Wat dat topic tompoes dan ook in mn AT doet, geen idee
Als het enige doel van een subforum zou zijn: daar een SC-reeks beginnen, dan is dat nut er niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder kliekje zijn eigen subforum, met alleen maar 1 grote lange slowchatreeks?Ik loop nog niet zo lang mee, maar wat is daar het nut van?
In je kekke Zweedse truitje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al gemeet met F&F-ers.
quote:
Oe, daar heb ik volgende maand ook weer een meet. Combietje met die poezenkliek, gazellie.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
En ik ga nog een keer als het goed is. Naar Amsterdam jonguh!
Kom je ook naar het veganistische paddenstoelen restaurant? Ik doe mijn Volkert shirt aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, daar heb ik volgende maand ook weer een meet. Combietje met die poezenkliek, gazellie. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik bemoei me overal tegenaan. Ziekelijk, dat is het.
Dementor toch? (maar goed, daar doelde je waarschijnlijk niet op)quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Ander hoenderhok, andere stok:
Zijn er, naast Nmns, al andere ex-gebanden ontwaard?
Ik heb gelezen dat Neo permanent geband is, en van de andere(n)quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Wil nog steeds weten wat er met die lui van vorig jaar gebeurd isquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dan mag Afkicken ook bij de RLS.
Voor de verandering eens een leuk programma.
Ik ben ook eens geband ooitquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die was ook nog eventjes geband.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dementor toch? (maar goed, daar doelde je waarschijnlijk niet op)
Wat ik op zich dan wel weer vreemd vind, want zo raar gedroeg hij zich HIER niet. Over dat andere kun je slechts raden en vermoedens hebben wat er van waar is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Neo permanent geband is, en van de andere(n)weet ik het niet.
Een follow-up, net als bij 'Over mijn lijk' (ook al een RLSquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil nog steeds weten wat er met die lui van vorig jaar gebeurd is
Ik ookquote:
Wat Neo betreft ben ik het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik op zich dan wel weer vreemd vind, want zo raar gedroeg hij zich HIER niet. Over dat andere kun je slechts raden en vermoedens hebben wat er van waar is.
Schijnbaar volgt Fok! klakkeloos het advies van Rouvoet, users bekijken achter de voordeur.....
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat waren revolutionaire dagen.
Mwah, Neo's verhaal heeft twee kanten. Waar twee vechten hebben twee schuld, en dat is in zijn geval zeker zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat Neo betreft ben ik het er wel mee eens.
Ondanks zijn normale gedrag hier op FOK!.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik bemoei me overal tegenaan. Ziekelijk, dat is het.
Zolang ze het maar niet op of via FOK! ventileren of uitspelen dan....quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Neo's verhaal heeft twee kanten. Waar twee vechten hebben twee schuld, en dat is in zijn geval zeker zo.
Het lijkt mij, los van alles, normaal dat Fok! zich beperkt tot dat wat hier gebeurt. Men hoeft geen rechter te spelen over het privéleven van users. Dat zoeken die users zelf maar uit (lijkt mij)
Mèn, wat voor medicijnen gebruik jij tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is niet nodig om tegen een ban op te lopen. Waarom kunnen we niet gewoon in harmonie gezellig met elkaar kletsen?
Mag wel, krijg je een ban! Dat is dan ook wat er gebeurde.......quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet op of via FOK! ventileren of uitspelen dan....
Wordt het niet eens tijd voor Het grote "hoe blijf ik een RLS banvrij" topic??quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is niet nodig om tegen een ban op te lopen. Waarom kunnen we niet gewoon in harmonie gezellig met elkaar kletsen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een dom vergoeilijkend gelul.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Neo's verhaal heeft twee kanten. Waar twee vechten hebben twee schuld, en dat is in zijn geval zeker zo.
Maar dat is dan ook dankzij Noekepoekie, want die negeerde een banverzoek. De reden is me nog niet duidelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Mijn laatste ban dateert alweer van april 2007.
En jij hebt CBL geloof ik ook zonder bans overleeft he?![]()
Ik meende dat ik je dat zag posten.
Ik heb nog één keer een doodswens geuit via TR.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook dankzij Noekepoekie, want die negeerde een banverzoek. De reden is me nog niet duidelijk
Eerste serie was leuk, kun je leuk tvdagje van makenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een follow-up, net als bij 'Over mijn lijk' (ook al een RLS) zou ik ook wel leuk vinden.
Maar ik heb het programma pas dit jaar ontdekt, dus ik 'moet' de hele eerste serie nog bekijken.
Ik kijk ook altijd vooruit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk nu meestal ook al een week vooruit, maar is wel klein kutscherm dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |