Kom een keer bij je etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb er altijd wel:
Ketjap
Maggi
Mosterd
Paprikapoeder
Zwarte peper
Zeezout
Olijfolie
Basilicum
in.
Jammer, maar wel te snappen !quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij maakt ook snel vrienden hè?![]()
ik kom wel terug als die voetbalmeuk wegeëbt is vanavond
Baalde van sommige opmerkingen van mij? Na 1 opmerking deed je al achterlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het een vet misverstand allemaal ?? Ik baalde van sommige opmerkingen van je . Dan hou ik mijn snufferd dus niet. Nu baal ik van mijn posts ..
Terwijl je dus al bezig bent met een post om de prijs te kunnen delen, ja, dan krijg lekker de vinketering.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
Met een zure winares die ik eigenlijk van harte een vette harde schop onder haar hol wil verkopen..
Sommige mensen marineren alleen hun vlees maar. Zo van ... hup op de vleesplank, marinade erover en laten intrekken.quote:
Dat is sympathiekquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Ik heb voor het DS pakket gekozen.
Wie er een Nintendo DS cover groen, een wit lederlook tasje of zwart lederlook tasje wil moet maar even PM-en. Het 6-in-1 tasje voor de DS, (met diverse toebehoren) gaat naar LS en de metal Crystal Case wil iemand in mijn directe omgeving wel graag onder zijn boom.
plusquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb er altijd wel:
Ketjap
Maggi
Mosterd
Paprikapoeder
Zwarte peper
Zeezout
Olijfolie
Basilicum
in.
Ff snel gelezen.. Ga hier op reageren maar later. Heb bezoek en domweg geen tijd. Een ding wilde je niet kwetsen ofzo .. Vond het raar !! maar goed spreek je nog welquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Baalde van sommige opmerkingen van mij? Na 1 opmerking deed je al achterlijk.
Terwijl ik op een normale manier vertelde dat het een beetje een rare prijs is? Ik ben ook niet achterlijk Soury, ik heb dat spul dagelijks in handen. Sterker nog, ik verkoop het zelf. Wat denk je, dat ze niet weten wat ze weggeven bij BigDennis? Van Fok uit vind ik het heel erg leuk dat ze dingen regelen ja. En dat heb ik ook gezegd. Heel leuk dat ze zich druk maken om toch leuke prijzen weg te kunnen geven. De wedstrijd zelf vond ik geweldig en ik heb vreselijk gelachen om alle kloons die van harte op mij stemden. Maar mijn God, ik DEED het niet eens voor de prijzen. Zal ik je eens wat zeggen?
Ik deed het omdat ik een leuk gedicht in gedachten had voor de Buuv. That's all.
Ik wíst niet eens dat er een prijs aan vast zat in eerste instantie. Pas toen ik door was, wist ik dat.
Ik hóef niet eens een prijs en ik zet het zeker niet op marktplaats, ik hoef er niets aan te 'verdienen'.
Maar als je dan zoiets om je oren krijgt:
[..]
Ff snel gelezen.. Ga hier op reageren maar later. Heb bezoek
Terwijl je dus al bezig bent met een post om de prijs te kunnen delen, ja, dan krijg lekker de vinketering.
Ik wacht tot woensdag ofzo en daarna komen de tasjes jouw kant op.
Zet het lekker op Marktplaats!
Ik kerf gewoon en dan trekt het er ook lekker inquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommige mensen marineren alleen hun vlees maar. Zo van ... hup op de vleesplank, marinade erover en laten intrekken.
Ik snijd het vlees altijd met rechthoekjes in, zodat het ook lekker in de vlees trekt en niet alleen het buitenlaagje.
Hier verse koriander en verse gember en verse knoflook. Af en toe ook wat verse muntbladeren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
plus
Kerrie
Kummel
Korianderpoeder
Cayenepeper
HotCurrie
Bonekruid
Nootmuskaat
verse peterselie
verse selderij
vesre koriander
verse Tijm
Gemberpoeder
Kruidnagelen
Grof zeezout
Fijn zeezout
En zomers vele kruiden uit de tuun
Nu Najib
naabquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
APK is Ajax fan en heeft een BHem ava![]()
Misschien een een idee om hem ff in VBL af te zeiken ?
Of weet je dat topic niet te vinden![]()
Haha hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef Manu82 het volgende:
Kan iedereen gewoon de tyfus krijgen met zijn/haar gezeik
Ik ben al klaar hoor, sterker nog, ik was nog niet eens begonnenquote:
Had het ook niet over jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben al klaar hoor, sterker nog, ik was nog niet eens begonnen
Dat kon ook niet, want ik was nog niet begonnen.quote:
Ik zie het al. PSV - FC Groningen 0-2quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef Manu82 het volgende:
Kan iedereen gewoon de tyfus krijgen met zijn/haar gezeik
Heb je gedichten wedstrijd niet gevolgdquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben al klaar hoor, sterker nog, ik was nog niet eens begonnen
AJAXquote:
1-2?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
Amraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |