quote:
Maar dan moet ik dus mijn huis delen met iemand? Ik wil gewoon graag wat voor mezelf, een eigen plekje! Ik heb me nu ingeschreven bij de woningbouwvereniging, en ik hoop dat ik urgentie krijg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lies ik zoek huurders voor mijn huis en iemand gaf mij een tip van deze site, is dat niet ook iets voor jou om woonruimte te zoeken? http://www.woningdelen.nl/confirm.php?confirm=3YQHXcndsVScWi1a
Was jij niet de man, die naast zondag het vlees snijdtdt, ook de webicons had uitgeschakeldquote:
Ik begrijp dat je iets wil voor jezelf hoor, ik dacht misschien als tijdelijke oplossing ik weet natuurlijk niet hoe snel je moet/wil verhuizen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus mijn huis delen met iemand? Ik wil gewoon graag wat voor mezelf, een eigen plekje! Ik heb me nu ingeschreven bij de woningbouwvereniging, en ik hoop dat ik urgentie krijg.
Maar iig thanks voor het meedenken!
Nee ik gebruikte adblock in FF om avatars te blocken, maar reis nu over het interweb met Chrome.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was jij niet de man, die naast zondag het vlees snijdtdt, ook de webicons had uitgeschakeld![]()
Kansarme dwangbuispassagierquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:47 schreef APK het volgende:
Nee ik gebruikte adblock in FF om avatars te blocken
Geil !quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nee ik gebruikte adblock in FF om avatars te blocken, maar reis nu over het interweb met Chrome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nog steeds beter om naar te kijken dan die bekkem van jouquote:
Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds beter om naar te kijken dan die bekkem van jou
Zat even in het verkeerde topicquote:
owquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat even in het verkeerde topic
Voetbal--> Psv --> Salico --> fluiten --> toezingen
Vast maar heb er absoluut geen begrip voor als een klein stel idioten spelers uit gaan fluiten die voor de eigen club aan het spelen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ow Salcido ja![]()
Grappig wel dat Powel bij Groningen eigenlijk in precies hetzelfde schuitje zit.
Jij maakt ook snel vrienden hè?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
Geen idee wie je bent, wat je van mij moet...
Doei.
True thatquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vast maar heb er absoluut geen begrip voor als een klein stel idioten spelers uit gaan fluiten die voor de eigen club aan het spelen zijn
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij maakt ook snel vrienden hè?![]()
ik kom wel terug als die voetbalmeuk wegeëbt is vanavond
Vlees whatever in brokken snijden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar klinkt lekker, ik ben gek op saté, als je tijd hebt, mag je wel een keer het recept hier neerzetten voor me!![]()
(Ohja, kipsaté dan )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |