Niet zo heel veel verschil zo op het eerste oog.quote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef ooge het volgende:
ik zit nu even te twijfelen tussen de HD4850 of de GeForce 9800GTX+
hier een stukje over de kaart en wat user comments:quote:Op zondag 7 december 2008 15:38 schreef miodzio het volgende:
[..]
Niet zo heel veel verschil zo op het eerste oog.
http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=566&card2=571
Misschien iemand anders die er wat zinnigs over kan zeggen.
Niks, het is gewoon een losertje dat zijn frustratie kwijt moet na de 1-2 tegen Utrechtquote:Op zondag 7 december 2008 17:06 schreef ooge het volgende:
wat is daar zo grappig aan
behalve dat je het gewoon aan elkaar schrijft, mongool.quote:
Je hebt een knoert van een grammaticale fout aan de orde gesteld, de wereld is bijgekomen van de opwinding en bedankt je. En nu optiefen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
behalve dat je het gewoon aan elkaar schrijft, mongool.
En zinnen beginnen met een hoofdletter, potverwijtende zwarte kutketel.quote:Op zondag 7 december 2008 17:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
behalve dat je het gewoon aan elkaar schrijft, mongool.
als ie nog een 4850 in sli wilt hebben, denk ik dat 600 watt voeding geen overbodige luxe is.quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef thatsme het volgende:
600watt voeding is wel een beetje een overkill, 500watt is al meer dan genoeg!
Het gaat over een budget-game PC...quote:Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef Einal2 het volgende:
[..]
als ie nog een 4850 in sli wilt hebben, denk ik dat 600 watt voeding geen overbodige luxe is.
single corequote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef Repeat het volgende:
En wat is het best als gamen je eigenlijk niet zo interesseert maar je meer bezig bent met gewoon werk? Photoshop, unrarren/rarren, parren etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |