Ik krijg trek.quote:
quote:Ajax TV sprak met spits in Spanje
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:40 schreef Bananenman het volgende:
Cvitanich schiet er twee in morgen en maakt meteen duidelijk dat we geen vervanger nodig hebben op het moment
Goed. Is weer aan het spelen bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe is het met Bodul?
Goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe is het met Bodul?
Denk dat Aissati gaat uitblinken als van Basten suarez en Sulejmani een vrije rol geeft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Dvm86 het volgende:
Voor hoe lang het duren mag... ik heb weinig vertrouwen in hem in tegenstelling tot de meesten hier. Verwacht dat Aissati niet veel zal presteren en/of veel geblesseerd zal zijn. We zullen het zien aan het einde van het seizoen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat Aissati gaat uitblinken als van Basten suarez en Sulejmani een vrije rol geeft.
Haha dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga met de streekbus vanaf A'dam Centraal morgen, is dat een beetje te doen of willen er dan 100 malloten met één bus mee? We zijn er rond 11u dus we zien daar wel wat er open is en wat niet..
Van Aissati was al bekend dat Volendam te vroeg zou komen. Vanwege gebrek aan spelritme.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:49 schreef Rumille het volgende:
Gabri enkelblessure?
En ook geen Aissati
Wat moet er leuk aan zijn dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:06 schreef Fiskus het volgende:
Is hier echt niemand die een beursnotering wel wat vindt hebben?
Gabri geblesseerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef bloodysunday het volgende:
Daley Blind zit bij de selectie van Ajax voor de competitiewedstrijd van zondag in en tegen Volendam. Hoe de volledige selectie eruit ziet, lees je hier.
Ajax speelt zondagmiddag om 12.30 uur de uitwedstrijd tegen FC Volendam. Enkele weken geleden versloegen de Volendammers Ajax in het bekertoernooi met 1-0. Gabri zit niet bij de selectie. Hij kampt met een enkelblessure.
De achttien geselecteerden voor zondag zijn:
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Kennedy
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Hans Vonk
Toby Alderweireld
Robbert Schilder
Daley Blind
Sorry, ik pas de OP op de server regelmatig aan maar ik heb m'n pc al een paar dagen niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan die OP niet ergens op wikipedia ofzo zodat ie telkens geupdate kan worden? Ik schrok me laveloos toen ik al die blessures weer zag.
Edit: al aangepast zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |