Ik krijg trek.quote:
quote:Ajax TV sprak met spits in Spanje
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:40 schreef Bananenman het volgende:
Cvitanich schiet er twee in morgen en maakt meteen duidelijk dat we geen vervanger nodig hebben op het moment
Goed. Is weer aan het spelen bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe is het met Bodul?
Goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe is het met Bodul?
Denk dat Aissati gaat uitblinken als van Basten suarez en Sulejmani een vrije rol geeft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Dvm86 het volgende:
Voor hoe lang het duren mag... ik heb weinig vertrouwen in hem in tegenstelling tot de meesten hier. Verwacht dat Aissati niet veel zal presteren en/of veel geblesseerd zal zijn. We zullen het zien aan het einde van het seizoen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat Aissati gaat uitblinken als van Basten suarez en Sulejmani een vrije rol geeft.
Haha dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga met de streekbus vanaf A'dam Centraal morgen, is dat een beetje te doen of willen er dan 100 malloten met één bus mee? We zijn er rond 11u dus we zien daar wel wat er open is en wat niet..
Van Aissati was al bekend dat Volendam te vroeg zou komen. Vanwege gebrek aan spelritme.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:49 schreef Rumille het volgende:
Gabri enkelblessure?
En ook geen Aissati
Wat moet er leuk aan zijn dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:06 schreef Fiskus het volgende:
Is hier echt niemand die een beursnotering wel wat vindt hebben?
Gabri geblesseerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef bloodysunday het volgende:
Daley Blind zit bij de selectie van Ajax voor de competitiewedstrijd van zondag in en tegen Volendam. Hoe de volledige selectie eruit ziet, lees je hier.
Ajax speelt zondagmiddag om 12.30 uur de uitwedstrijd tegen FC Volendam. Enkele weken geleden versloegen de Volendammers Ajax in het bekertoernooi met 1-0. Gabri zit niet bij de selectie. Hij kampt met een enkelblessure.
De achttien geselecteerden voor zondag zijn:
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Kennedy
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Hans Vonk
Toby Alderweireld
Robbert Schilder
Daley Blind
Sorry, ik pas de OP op de server regelmatig aan maar ik heb m'n pc al een paar dagen niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan die OP niet ergens op wikipedia ofzo zodat ie telkens geupdate kan worden? Ik schrok me laveloos toen ik al die blessures weer zag.
Edit: al aangepast zie ik.
Evenveel ritme als Cvita die in de basis begintquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Aissati was al bekend dat Volendam te vroeg zou komen. Vanwege gebrek aan spelritme.
Halfvol al. Ik kom ook met een groepje. Mannetje of zes, zeven, dacht ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silenus ging met 4 en ik ga met 3 dus dan zit de kwart bus al vol
Niemand? Anders moet ik gaan zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:05 schreef kevin6188 het volgende:
Even een vraagje. Weet er iemand een adres van een sportzaak of wat waar je je Ajax-shirt kunt laten benadrukken zonder dat je het shirt in de betreffende winkel moet hebben gekocht? Bij voorkeur in de omgeving Amsterdam. Gaat om een verjaardagscadeau.
Alvast bedankt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Evenveel ritme als Cvita die in de basis begint
Niet gewoon in de Arena? Weet niet of ze alleen met daar gekochte shirtjes doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niemand? Anders moet ik gaan zoeken.
Nee, doen ze blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet gewoon in de Arena? Weet niet of ze alleen met daar gekochte shirtjes doen.
Wordt een mooie FOK-borrel morgen in de bus!
Ik snap Van Basten helemaal in Volendam wordt er op kunstgras gevoetbalt en met een speler die een lange tijd in de lappenmand zat en nog niet zo veel gespeelt heb moet je het risico gewoon niet nemen. Het is jammer voor morgen maar anders kan het weer fout gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Aissati was al bekend dat Volendam te vroeg zou komen. Vanwege gebrek aan spelritme.
Sowieso is december belangrijk. Dat is de maand waarin het de afgelopen jaren keihard misging.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:48 schreef versteegrob het volgende:
Hopen nu dat Gabri, Aissati er tegen NAC wel bij zitten. Belangrijke wedstrijden deze maand.
In de 1e speelronde toch zelfs? (van Jong Ajax)quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:22 schreef _Mike_ het volgende:
Ja Aissati is al in de 2de speelronde geblesseerd geraakt.
Kan ook, ik ging er vanuit 2de ronde omdat hij tegen Willem II wel mee kon doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de 1e speelronde toch zelfs? (van Jong Ajax)
Ironisch ook wel dat als Aissati had meegespeelt we wellicht drie punten uit Tilburg meegenomen hadden en Aissati al vele malen hadden kunnen zien schitterenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de 1e speelronde toch zelfs? (van Jong Ajax)
Als heb je niets aan in het voetbal.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ironisch ook wel dat als Aissati had meegespeelt we wellicht drie punten uit Tilburg meegenomen hadden en Aissati al vele malen hadden kunnen zien schitteren
Ik hoorde gisteren de weermeneer zeggen dat het best aardig wordt zondag. Beste dag van het weekend, voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik hoop dat het morgen geen kutweer wordt, dat in combinatie met kunstgras is geen goede combinatie voor Ajax in een uitwedstrijd. Jammer van Aissati ik had hem graag zien spelen.
Weet je, ik deed nog zo mijn best om heel duidelijk te maken dat het allemaal heel suggestief was wat ik typte, zo gebruikte ik :"als" "had" "wellicht" "hadden" "kunnen", maar toch presteer je het deze parel van een cliché op te rakelen en uit te spuwen, chapeau Mike, chapeau!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als heb je niets aan in het voetbal.
quote:Maagverkleining Peter Beense goed verlopen
AMSTERDAM - Peter Beense heeft vrijdag met succes een maagverkleining ondergaan. Dat heeft de volksartiest laten weten. In een ziekenhuis in België is een eerder aangebrachte maagband verwijderd en is zijn maaginhoud kleiner gemaakt. Beense ligt momenteel op de intensive care.
De meer dan tweehonderd kilo zware zanger had vanwege zijn obesitas onder meer last van gewrichtspijnen. "Wat een ander heeft met roken, heb ik met eten, hoewel ik niet eens zo'n grote eter ben", zei hij vorig jaar tegen Novum Nieuws. "Ik houd van lekkere dingetjes en veel drinken. Dat moet ik zien in te dammen."
De 45-jarige Beense staat bekend om feestnummers als 'Fiesta' en 'Ay ay ay Ajax'. Hij heeft een eigen café in de Korte Reguliersdwarsstraat in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |