Dat nummer van Britney Spears toch ook?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef marky het volgende:
Het is natuurlijk lastig om dit nummer te zingen want het origineel komt uit de computer.
Troost je, de ergste ellende heb je (hoop ik!) gemist.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is al afgelopen, waardoor ik genoodzaakt ben om naar deze ellende te kijken.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Troost je, de ergste ellende heb je (hoop ik!) gemist.
Brandi d'r eerste optreden. Fucking hell!Elke noot vals en toen toch nog een 8 en twee 9's.
Praat me bij, praat me bij!! Wie was redelijk, wie was bagger, wie was megaslecht? Wat zong Brandi? Is Jim in beeld geweest?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Troost je, de ergste ellende heb je (hoop ik!) gemist.
Brandi d'r eerste optreden. Fucking hell!Elke noot vals en toen toch nog een 8 en twee 9's.
Dat Beyonce-nummer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Praat me bij, praat me bij!! Wie was redelijk, wie was bagger, wie was megaslecht? Wat zong Brandi? Is Jim in beeld geweest?
If I Were A Boy?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Beyonce-nummer.
Wat ik zei: het valste uit 6 jaar talentenjachten. Inclusief Herman, inclusief Jim.
Jim nog niet gezien, die is er niet volgens mij. Rebecca daarentegen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Praat me bij, praat me bij!! Wie was redelijk, wie was bagger, wie was megaslecht? Wat zong Brandi? Is Jim in beeld geweest?
Behalve Patricia die vond het fantastisch daarintegenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh en Floor zong 'Oops I did it again'
En dat was niet best.
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Norman is deze avond echt genaaid.
Ik hoop dat ie nog even heel sterk uit de hoek komt zo. Twee keer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Norman is deze avond echt genaaid.
En tóch kijken he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Hapertje het volgende:
Wat een naargeestig programma is dit toch!
Ontzettende NEP-gezelligheid, een totaal ondeskundige en ongeschikte jury, waardeloze zang en dans, slechte regie, belabberde presentatie, punten die buiten proporties zijn... ik wil IDOLS!
Geerquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jim nog niet gezien, die is er niet volgens mij. Rebecca daarentegen...
Brandi zong 'If I were a Boy' van Beyonce. De lage gedeeltes waren te laag voor haar en de hoge gedeeltes... ai ai ai... * Greys grijpt plastic zakje maar weer om in te ademen. Serieus, er waren weinig noten NIET vals. En dan ook echt nagels-over-het-schoolbord-vals!
En daarna huilde ze tranen met tuiten, begon ze een zeikverhaaltje over de clicktrack die niet goed stond in haar oren bij het begin en trapte de jury er in en gaven ze haar achten en negens.
Bij Norman (Angel van Lionel Richie) viel al het geluid weg bij de eerste twee zinnen, die raakte daardoor enigszins van slag, maar dat wuifden die leden van de jury gewoon weg als excuus en die kreeg zessen.
Sidney zong Mandy van Westlife (hallo generatiekloof!) en dat viel wel mee, voor zijn doen. Steffie zong Beautiful van Christina A. en dat ging heel verdienstelijk. Deon zong Sex Bomb erg a-sexy.
En verder komt er steeds een Piet heel irritant door het beeld met oninteressante kado's voor de kandidaten.
En Geer maakt er een heerlijke warboel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |