Ok, ja ik ben er denk voor 11 uur, want één van mijn vrienden wil graag naar binnen voordat er betaald moet wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Ehm ik ben als het goed is om 23:15 @ a'dam sloterdijk en dan nog met de tram enzo..en beter hebben die gasten geen honger anders moet ik eerst nog in zo'n achterbaks shoarma tentje gaan zitten.. maar vast niet :3 anyway ik ben er denk tussen half 12 en 12 ofzo. Jij? En hoe was t gala?
Haha ja nou scheelt toch weerquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, ja ik ben er denk voor 11 uur, want één van mijn vrienden wil graag naar binnen voordat er betaald moet worden
Het gala was leuk, maar ik was gisteren een soort van ziek..(en vandaag ook wel nog een beetje).
Dus ik was eigenlijk zelfs eerder naar huis gegaan
Kom ik bij de nachtbushalte en rijdt die #%$-bus net weg. Moest ik weer een half uur wachten op de bus...
Daarnet hoor ik ook dat er nog een vriend meegaat en dat ie gaat rijden! Dus ik heb vannacht zelfs met mijn koffers een lift terug naar Naaldwijk.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Club Rascal is trouwens voor alle (Westlandse) indie-lovers een absolute aanrader!
Ehm nee..quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef PieterBas het volgende:
Iemand nog wat opgevangen over die zelfmoordpoging bij Griek in Naaldwijk
Bij de grote Griek (Akropolis)? Daar heb ik nog gewerkt...quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef PieterBas het volgende:
Mijn vader kwam daar gisteren mee.. Was aan het hardlopen.. en zei dat iemand wou gaan springen bij de Griek
Dat weet ik niet? Zal het nog wel even vragen, want ik kan er vrij weinig van lezen in de Westlandse mediaquote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bij de grote Griek (Akropolis)? Daar heb ik nog gewerkt...
Maar waar vanaf dan?
Tja, ik vond het ook maar een raar verhaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:02 schreef ThaRooP het volgende:
Een maat van mij werkt daar ook, maar die heeft het er ook niet over gehad..
Neuj, zat bij een vriend, anderen gingen nog wel, maar ik vond 't wel bestquote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Zo, allemaal de kerst overleefd?
Ik ben gisteren voor het eerst in het TJ café geweest...En het was eigenlijk nog best wel leuk. Jullie nog uitgeweest?
En hoelang heb je in de rij gestaan?quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in het TJ café geweest...En het was eigenlijk nog best wel leuk. Jullie nog uitgeweest?
Oh geen idee...denk 5 minuten ofzo? Ging best snel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En hoelang heb je in de rij gestaan?![]()
Ik zat net als dubidub bij een vriend
Ow, ik hoorde dat er weer een flinke rij stond, dan was je er zeker wel vroeg?quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Oh geen idee...denk 5 minuten ofzo? Ging best snel.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ehmm..ik denk rond 12 uur ofzo? Maar de rij ging best snel.quote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ow, ik hoorde dat er weer een flinke rij stond, dan was je er zeker wel vroeg?
Haha ik vond de muziek echt zo tof he (L) lol nah maar ik vermaakte me wel hoor!quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat vond je van de muziek!?
Toch maar niet naar NL3 gegaan?
Rotterdam was echt niet leuk gewoon. We zouden naar Watt gaan, maar daar bleek niets te zijn behalve een optreden. Dus toen wilden een paar van mijn vrienden naar café het Plein (ofzo) en dat is gewoon echt verschrikkelijk. Dus...quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Haha ik vond de muziek echt zo tof he (L) lol nah maar ik vermaakte me wel hoor!Alleen als die klote skihut liedjes komen dan ga ik even gauw naar de wc ofzo :3.
En nee Nl3 lukte niet met vervoer enzo, en fietsen was geen optie want dan zou ik doodvriezen![]()
So..en hoe wast in rotturdamm?
Morgen naar Naaldwijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Gaan jullie met oud en nieuw trouwens ook allemaal naar zo'n feest? Ik ga in ieder geval niet. We gaan met vrienden rond een vuurkorf zitten en gourmetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |