Hai allemaal
Alles gaat hier op zich goed! Wel heb ik het zoals vanouds mega druk met die 2 jongens, dus vandaar de late post :-) Jesper is vandaag weer naar het kdv, dus ik mag weer even iets voor mezelf doen.
Jesper was zaterdag erg blij dat we thuis waren. De hele dag riep hij "mama, papa, thijmen!" Ik vind het zo leuk dat ie echt zo goed beseft dat Thijmen erbij hoort. Hij wil hem zo vaak kusjes geven dat ik er af en toe moe van wordt

Maar als ik Thijmen de fles ga geven veranderd hij in een klein monster. Jaloers denk ik. Of gewoon slim, want hij weet dat ik op dat moment geen kant op kan en doet dan alles wat niet mag.
Thijmen is een heel ander kind. Drinkt lekker zn flesjes, lacht regelmatig en slaapt ook goed. Nog wel veel want hij is nog aan het herstellen natuurlijk. Maarja hij is ook af en toe wat huilerig en dan maken we ons weer zorgen. We moeten echt weer even het vertrouwen terug krijgen dat hij nu niet meer in gevaar is. Het is en blijft natuurlijk gewoon een baby en die zijn nou eenmaal niet alitjd tevreden. We gaan gelukkig morgen weer op controle in de VU. Het had ook niet langer moeten duren, want ik heb echt weer even van een arts een bevestiging nodig dat het goed gaat met hem. En ik ben natuurlijk erg benieuwd hoeveel hij is aangekomen.
Maargoed.. het is allemaal wel druk en raar ja. Het is niet zo van: nou we zijn weer thuis en weer helemaal gelukkig. Alles ging de afgelopen tijd zo snel en nu is het ineens weer rustig. Het heeft even tijd nodig om alle emoties van de afgelopen tijd nu te verwerken. Ook al slapen Jesper en Thijmen goed 's nachts, wij doen bijna geen oog dicht.
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle lieve berichten! Ik vond het prettig om me verhaal te schrijven en om daarop dan weer al die reacties te lezen deed ons goed.
Aangezien Thijmen voor nu weer gezond is, post ik gewoon weer mee over hem op de algemene topics.
en omdat ik hier toch geen tijd meer voor heb Hopelijk duurt het nog een aantal jaartjes voordat Thijmen, deel 4 geopend wordt.
Laatste foto in zn ziekenhuis-bedje
![]()
En weer thuis!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.