Dit is whiskey likeur. Goede whiskey drink je inderdaad puur.quote:
Die sprinkhaan dinges?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gifje was het smerigste wat ik ooit heb gezien.
dan heb ik liever dat wijfquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dit is whiskey likeur. Goede whiskey drink je inderdaad puur.
Deze shit is te zoet om direct te drinken voor genot.
Die van youtube? Nee joh!quote:
1 keer maar ? tskk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:32 schreef NoelGallagher het volgende:
whiskeyEen keer kankerlam van geweest ;D
Ja, drinkenquote:
- Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
- Zal ik doen.
- Jawel, maar niet zo dik.
anyway Ik heb de cd van the Fratellis.
Ben je een zwerfjongere uit Rio de Janeiroquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:33 schreef afcajos het volgende:
Ik snuif lijm uit een zak 14.gif
lees ik ga het geld verbrassen aan wietquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Yeah, ik heb geld van m'n moeder gekregen om een spencer te kopen
Ik heb hem nu ook gezien LOLOLOL!!!!!!11quote:
Voordat ik weer aan de petrikov red ga.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:34 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zeg maar net voor het punt dat je misselijk wordt.
Herbert Spencer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Yeah, ik heb geld van m'n moeder gekregen om een spencer te kopen
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, drinken![]()
En ik ben lui, dus vandaar
Er zijn van die rat-mensen (die onder de grond leven) in Rusland, hun sparen poep in een zak of pot en houden die een x aantal dagen dicht. Daarna lekker snuiven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je een zwerfjongere uit Rio de Janeiro
Op het laatst poept ie het ook nog uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
DAT GIFJE OMFG!!!!!!!!1![]()
![]()
Dat zou pijn doen_!
Ook zonder maat is het leuk hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Alcohol is leuk, met mate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |