Even deze post hier opslaan voordat hij verwijderd is!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:45 schreef Emimich het volgende:
TS is een kloon van de_boswachter. Precies dezelfde schrijfstijl en smiley-gebruik en in z'n postgeschiedenis zie je naast heel veel bagger ook nog posts in topics als Wedden op Sport, een topic over Marmaris en reageert hij in een topic van Sandstorm waarin hij zegt dat Sandstorm een ban heeft!
Tot zover uw Sherlock.
Wie geht's mit der kaste?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even deze post hier opslaan voordat hij verwijderd is!
Nee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
NG! Die opmerking over bangbros was echt koning/baaz
Srsly, waarom vraag je hem dat elke keer als hij in de SC post?quote:
Welke?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
Kastequote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Srsly, waarom vraag je hem dat elke keer als hij in de SC post?
Doe maar kaste maken in plaats van detective spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even deze post hier opslaan voordat hij verwijderd is!
anders vergeet ie hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Srsly, waarom vraag je hem dat elke keer als hij in de SC post?
Klopt, ik zit vol met geweldige opmerkingen enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ze dat zou doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.
Mijn vriendin zou dat nooit doen.
Teruglezen mafketelquote:
Je hebt je goede momenten 14.gifquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik zit vol met geweldige opmerkingen enzo.
Wheheehhehehehe, je 2de lovende kwoot ove rmijquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat zou doen?
[..]
Teruglezen mafketel
[..]
Je hebt je goede momenten 14.gif
Wen er maar niet aan, mafketelquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wheheehhehehehe, je 2de lovende kwoot ove rmij
Ik zeg ook alleen maar dat de opmerking niet leuk wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ze dat zou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |