abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64309296
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef the_undertaker het volgende:
God ik kwam me vandaag ook weer een geweldig radio interviewtje van Johan tegen over Borsato en de toppers ed

Ik kende hem al ja. Geweldig, wat een held.

Hij schijnt ook elke zaterdagochtend een radioprogramma te presenteren op Radio Rijnmond ofzo (op vrijwillige basis)..

Ook 1 van zijn stokpaardjes: "Nederland is een smakeloos land geworden.. In een land waar men Frans bauer goed vindt kijk ik nergens meer vanop "...

En over de toppers: "Die 3 vreselijke amsterdammers" .. Net zoals dat ie laatste over Rene Froger zei: "Die ordinaire amsterdammer" .. De ergernis druipt er ook vanaf, heerlijk.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 24 december 2008 @ 00:27:48 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64309799
Johan Derksen, de man die zichzelf ongestraft maar eindeloos mag blijven herhalen (joule).

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 24 december 2008 @ 01:15:23 #178
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64311406
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_64311464
Ook ff netjes Deel 1 van Jensen dan:

+

"Ja Marco, je probeert nu te scoren, maar dan moet je wel met concrete voorbeelden komen"
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 24 december 2008 @ 01:44:25 #180
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64312286
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef -J-D- het volgende:
We hadden hier ooit toch eens een Derksen-uitspraken-bingo gemaakt?
Um... ja. Ik moest dat ding nog eens updaten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64312579
Marco moet ook niet zwammen. Johans mening gaat in een rechte lijn en niet zo: /\/\/\
pi_64312632
Idd. Voorbeeld wat van Basten aanhaalde over Vergoossen sloeg ook al nergens op.
  woensdag 24 december 2008 @ 02:01:32 #183
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64312748
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef Twerk het volgende:
Ook ff netjes Deel 1 van Jensen dan:

+

"Ja Marco, je probeert nu te scoren, maar dan moet je wel met concrete voorbeelden komen"
Nah in die discussie met v Basten was die kansloos

Heeft die later in "Beste Johan" ook ruim toegegeven .

Zoiets van : "Tja van Basten heeft mij het hele jaar dingen horen roepen en heeft goed opgelet en toen die met me aan tafel zat was ik natuurlijk aan de beurt"
pi_64312797
Dat vond ik wel meevallen + Johan zou zoiets nooit zo toegeven.. Iig niet ruimschoots.

Op welk punt eigenlijk kansloos?
pi_64313083
Hij heeft gezegd dat Van Basten en Jansma zich goed voorbereid hadden, met Jansma in de Derksen rol. Hij zei iets van "Van Basten heeft me toen aangepakt, maar dat mag, ik mag mensen ook aanpakken dus hij mag mij ook aanpakken."
pi_64313129
O dat zal best zo zijn. Van basten deed idd ook wel pogingen.. Maar op mij kwam het nogal geforceerd over.
  woensdag 24 december 2008 @ 02:32:23 #187
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64313311
quote:
Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Twerk het volgende:
O dat zal best zo zijn. Van basten deed idd ook wel pogingen.. Maar op mij kwam het nogal geforceerd over.

Hij heeft zelf meerdere malen toegegeven dat hij werd "aangepakt" door van Basten en als je dat stukje ziet snap je wel waarom

Ach de rollen voor een keertje omgedraaid shit happens zelfs als je baas Derksen bent
pi_64313336
Yep.. Alleen dat toegeven kan ik nauwelijks geloven... Anyway: Hij is nu op vakantie naar The States, lucky bastard
  woensdag 24 december 2008 @ 02:47:06 #189
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64313544
Weet iemand hier hoe je afleveringen van lang geleden terug kunt kijken?

Er is wel een soort van archief anders had je dit ook niet kunnen checken:

http://www.vi.nl/VoetbalI(...)edateerdeTrainer.htm
pi_64313616
quote:
Op woensdag 24 december 2008 02:47 schreef Superfast het volgende:
Weet iemand hier hoe je afleveringen van lang geleden terug kunt kijken?

Er is wel een soort van archief anders had je dit ook niet kunnen checken:

http://www.vi.nl/VoetbalI(...)edateerdeTrainer.htm
Klopt die is er ook. Ik kan alleen maximaal vijf afleveringen zien, maar niet het gehele archief in 1x. Door er 1 aan te klikken schuift het wel steeds iets op, maar echt opschieten doet dat niet.

Ik zou die aflevering nog weleens willen zien dat hij begint over Henk Timmer en zijn theatrale gedrag na een nederlaag (en later zijn mening over Jeroen "een hele hele matige keeper" Verhoeven).
  woensdag 24 december 2008 @ 02:53:14 #191
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64313644
Hé Twerk, laten we slapen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64313658
Nah. Why?
pi_64316959
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Hopen dat Johan niet vastvriest, het is behoorlijk koud nu daar. Had me wel mooi geleken, een best Johan vanuit Chicago... Johan met ijspegels aan de snor, bibberend van de kou, de mailtjes voorlezen
Zou schitterend zijn
pi_64323412
"Welkom bij Beste Johan, vanuit Chicago ditmaal.. Overigens neem ik die zelfingenomen, ziekelijk nationalistische, notoire hotdog vreters niet zo serieus hoor.. Al ben ik wel blij even verlost te zijn van het land waar men Frans Bauer als een goede zanger ziet.. Ik was net nog in een klein stoffig platenzaakje en vond nog een oude,exclusieve LP van Skp James.."

[ Bericht 38% gewijzigd door Twerk op 24-12-2008 13:54:01 ]
  woensdag 24 december 2008 @ 14:20:10 #195
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64324620
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Twerk het volgende:
"Welkom bij Beste Johan, vanuit Chicago ditmaal.. Overigens neem ik die zelfingenomen, ziekelijk nationalistische, notoire hotdog vreters niet zo serieus hoor.. Al ben ik wel blij even verlost te zijn van het land waar men Frans Bauer als een goede zanger ziet.. Ik was net nog in een klein stoffig platenzaakje en vond nog een oude,exclusieve LP van Skp James.."

of

"Ik vind die Ben Bernanke zo'n blaaskaak. Die komt met een rapport waar louter open deuren ingetrapt worden en hij moet de economie van de VS gaan redden. Maar dat verbaast mij niets in een land waar Sarah Palin bijna vice-president was geworden. "
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64324869
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

of

"Ik vind die Ben Bernanke zo'n blaaskaak. Die komt met een rapport waar louter open deuren ingetrapt worden en hij moet de economie van de VS gaan redden. Maar dat verbaast mij niets in een land waar Sarah Palin bijna vice-president was geworden. "

"Overigens word ik nu alweer doodmoe van al die hysterische Amerikaanse domoren die allemaal achter die babbelzieke, populistische baantjeszieke neger aanlopen die over 3 weken president schijnt te worden. Overigens lijkt me net dat net zo'n griezel als Bush, hooguit met een iets menselijker gezicht"
  woensdag 24 december 2008 @ 14:50:03 #197
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64325627
"Bush? Ik kan die zelfingenomen blaag toch niet serieus nemen? Ik vind het maar een hele middelmatige president. Maar verder heb ik niets tegen die man, een hele fijne collega!"
pi_64325879
Die vinger naast hem in de aflevering van vandaag
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64326153
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef MaxC het volgende:
Die vinger naast hem in de aflevering van vandaag
Idd. Ook nog op springveren... Volgens mij was het gewoon symbolisch, zo van: "Ik zit zo in amerika en jullie zoeken het maar uit de komende weken met jullie gezeik per mail"
  woensdag 24 december 2008 @ 15:08:59 #200
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64326210
ik mis hem nu al

hoewel, ik ga ook met winterstop
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')