Ik kende hem al ja. Geweldig, wat een held.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef the_undertaker het volgende:
God ik kwam me vandaag ook weer een geweldig radio interviewtje van Johan tegen over Borsato en de toppers ed
Um... ja. Ik moest dat ding nog eens updaten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef -J-D- het volgende:
We hadden hier ooit toch eens een Derksen-uitspraken-bingo gemaakt?
Nah in die discussie met v Basten was die kansloosquote:Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef Twerk het volgende:
Ook ff netjes Deel 1 van Jensen dan:
+
"Ja Marco, je probeert nu te scoren, maar dan moet je wel met concrete voorbeelden komen"
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef Twerk het volgende:
O dat zal best zo zijn. Van basten deed idd ook wel pogingen.. Maar op mij kwam het nogal geforceerd over.
Klopt die is er ook. Ik kan alleen maximaal vijf afleveringen zien, maar niet het gehele archief in 1x. Door er 1 aan te klikken schuift het wel steeds iets op, maar echt opschieten doet dat niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:47 schreef Superfast het volgende:
Weet iemand hier hoe je afleveringen van lang geleden terug kunt kijken?
Er is wel een soort van archief anders had je dit ook niet kunnen checken:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)edateerdeTrainer.htm
Zou schitterend zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hopen dat Johan niet vastvriest, het is behoorlijk koud nu daar. Had me wel mooi geleken, een best Johan vanuit Chicago... Johan met ijspegels aan de snor, bibberend van de kou, de mailtjes voorlezen
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Twerk het volgende:
"Welkom bij Beste Johan, vanuit Chicago ditmaal.. Overigens neem ik die zelfingenomen, ziekelijk nationalistische, notoire hotdog vreters niet zo serieus hoor.. Al ben ik wel blij even verlost te zijn van het land waar men Frans Bauer als een goede zanger ziet.. Ik was net nog in een klein stoffig platenzaakje en vond nog een oude,exclusieve LP van Skp James.."
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
of
"Ik vind die Ben Bernanke zo'n blaaskaak. Die komt met een rapport waar louter open deuren ingetrapt worden en hij moet de economie van de VS gaan redden. Maar dat verbaast mij niets in een land waar Sarah Palin bijna vice-president was geworden. "
Idd. Ook nog op springveren... Volgens mij was het gewoon symbolisch, zo van: "Ik zit zo in amerika en jullie zoeken het maar uit de komende weken met jullie gezeik per mail"quote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef MaxC het volgende:
Die vinger naast hem in de aflevering van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |