Het zal je maar gezegd wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef -J-D- het volgende:
'Marco van Basten misbruikte zijn spelers als kleuters'
"Een echte Dordtse naam"
Nog steeds toch? 'Specials' en dan in het menu'tje eronder 'Doordekken'. Is netjes bijgewerkt tot 12-12.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik alleen oude afleveringen mee, normaal staan ze onder Specials
Geen profvoetballer die met Jonker wil samenwerken... nou 2.5 or 3 procent ofzo, of wat is het?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef groenen het volgende:
Johan overschat zijn enquête wel een beetje hoor, zoveel bijzonders staat er nu ook weer niet in.
2.5 of 3% dat is dan waarschijnlijk de selectie van Willem IIquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Geen profvoetballer die met Jonker wil samenwerken... nou 2.5 or 3 procent ofzo, of wat is het?
deze groenen, deze irritante wijsneusquote:Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef groenen het volgende:
Johan overschat zijn enquête wel een beetje hoor, zoveel bijzonders staat er nu ook weer niet in.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:37 schreef FJD het volgende:
In z'n eentje vind ik hem te grof en niet leuk maar vorig jaar met Wim wastie geniaal![]()
V Hanegem heeft niks te melden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:37 schreef FJD het volgende:
In z'n eentje vind ik hem te grof en niet leuk maar vorig jaar met Wim wastie geniaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |