Geen idee, maar Do kwam in 't kerstnummer toch?quote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk.Iemand een idee of er nog anderen zijn?
ik heb me er eigenlijk nog niet in verdieptquote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk.Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Volgens mij hoorde ik op de radio dat uuh Joep van 't Hek ook weer van de partij is.quote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk.Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Die staat toch al lang met d'r blote poes op het internet?quote:Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen idee, maar Do kwam in 't kerstnummer toch?
Ik ga nog naar Arie Koomenquote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk.Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Joep vind ik nooit zo leuk, hij zeikt de laatste paar shows te veel...quote:Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik op de radio dat uuh Joep van 't Hek ook weer van de partij is.
Hij is echt heel coolquote:
Dunno zou best kunnen...quote:Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die staat toch al lang met d'r blote poes op het internet?
Ja dat idee heb ik dus ook, ben echt benieuwdquote:Op maandag 8 december 2008 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is echt heel coolOok een relaxte gast om mee te praten in de foyer na de voorstelling. Guido Weijers is een stuk media-geiler en springt voor elke camera.
Salonsocialist... links lulllen en rechts vullenquote:Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Joep vind ik nooit zo leuk, hij zeikt de laatste paar shows te veel...
joep zeikt altijdquote:Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Joep vind ik nooit zo leuk, hij zeikt de laatste paar shows te veel...
Vroeger schopte hij tegen zere schenen. Nu is het gewoon een klein verzuurd chagrijnig mannetje.quote:
idd wat beller zegt..quote:Op maandag 8 december 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroeger schopte hij tegen zere schenen. Nu is het gewoon een klein verzuurd chagrijnig mannetje.
Preciesquote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd wat beller zegt..
in zijn shows lult hij altijd links...
maar zelf is hij net zon VVD vriend als de mensen waar hij tegenaan schopt.
Ik hou helemaal niet zo van cabaretquote:Op maandag 8 december 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
ik vind youp ook niet zo
Ik wel, ben er gek opquote:Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van cabaret
ligt er dus wel duidelijk aan wiequote:Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van cabaret
nieuwe show van jochem is top!quote:Op maandag 8 december 2008 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wel, ben er gek op
Ik ga in februari of maart ofzo nog naar Jochem Meijer en dan is het wel weer redelijk afgelopen voor mij dacht ik.
ik hou ook wel cabaret.quote:
je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?quote:Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet zo van cabaret
Precies WLquote:Op maandag 8 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?![]()
die vinhd ik heeeel goed gevonden!quote:Op maandag 8 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |