abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 09:31:31 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63844246
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk. Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63844290
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk. Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Geen idee, maar Do kwam in 't kerstnummer toch?
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
pi_63844292
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk. Iemand een idee of er nog anderen zijn?
ik heb me er eigenlijk nog niet in verdiept
  maandag 8 december 2008 @ 09:33:43 #279
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63844306
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk. Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Volgens mij hoorde ik op de radio dat uuh Joep van 't Hek ook weer van de partij is.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 09:33:58 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63844310
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Geen idee, maar Do kwam in 't kerstnummer toch?
Die staat toch al lang met d'r blote poes op het internet?
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 8 december 2008 @ 09:34:12 #281
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63844319
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Welke caberatiers gaan eigenlijk allemaal een oudejaarsconference doen dit jaar? Ik heb nu de try-out van Arie Koomen (voor BNN) en Guido Weijers (voor SBS) gezien en Arie was tot nu toe nog wel de leukste eigenlijk. Iemand een idee of er nog anderen zijn?
Ik ga nog naar Arie Koomen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 8 december 2008 @ 09:34:37 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63844324
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Volgens mij hoorde ik op de radio dat uuh Joep van 't Hek ook weer van de partij is.
Joep vind ik nooit zo leuk, hij zeikt de laatste paar shows te veel...
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 8 december 2008 @ 09:35:40 #283
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63844350
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik ga nog naar Arie Koomen
Hij is echt heel cool Ook een relaxte gast om mee te praten in de foyer na de voorstelling. Guido Weijers is een stuk media-geiler en springt voor elke camera.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63844360
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die staat toch al lang met d'r blote poes op het internet?
Dunno zou best kunnen...
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
  maandag 8 december 2008 @ 09:36:27 #285
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63844367
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is echt heel cool Ook een relaxte gast om mee te praten in de foyer na de voorstelling. Guido Weijers is een stuk media-geiler en springt voor elke camera.
Ja dat idee heb ik dus ook, ben echt benieuwd
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 8 december 2008 @ 09:36:44 #286
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63844373
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Joep vind ik nooit zo leuk, hij zeikt de laatste paar shows te veel...
Salonsocialist... links lulllen en rechts vullen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 8 december 2008 @ 09:37:25 #287
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63844391
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Joep vind ik nooit zo leuk, hij zeikt de laatste paar shows te veel...
joep zeikt altijd
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 8 december 2008 @ 09:38:53 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63844424
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

joep zeikt altijd
Vroeger schopte hij tegen zere schenen. Nu is het gewoon een klein verzuurd chagrijnig mannetje.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 8 december 2008 @ 09:40:31 #289
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63844461
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vroeger schopte hij tegen zere schenen. Nu is het gewoon een klein verzuurd chagrijnig mannetje.
idd wat beller zegt..

in zijn shows lult hij altijd links...
maar zelf is hij net zon VVD vriend als de mensen waar hij tegenaan schopt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 8 december 2008 @ 09:42:37 #290
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63844506
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd wat beller zegt..

in zijn shows lult hij altijd links...
maar zelf is hij net zon VVD vriend als de mensen waar hij tegenaan schopt.
Precies
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_63844516
ik vind youp ook niet zo
pi_63844566
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
ik vind youp ook niet zo
Ik hou helemaal niet zo van cabaret
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
  maandag 8 december 2008 @ 09:46:03 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63844584
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet zo van cabaret
Ik wel, ben er gek op

Ik ga in februari of maart ofzo nog naar Jochem Meijer en dan is het wel weer redelijk afgelopen voor mij dacht ik.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63844604
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet zo van cabaret
ligt er dus wel duidelijk aan wie
maar ja da's ook weer normaal!
  maandag 8 december 2008 @ 09:47:47 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63844607
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik wel, ben er gek op

Ik ga in februari of maart ofzo nog naar Jochem Meijer en dan is het wel weer redelijk afgelopen voor mij dacht ik.
nieuwe show van jochem is top! ben der in okt. geweest

heeft iemand de nieuwe van najib gezien zaterdag?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 8 december 2008 @ 09:47:48 #296
234800 Aho
Automagische prutser?
pi_63844610
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik wel, ben er gek op
ik hou ook wel cabaret.

Vooral van Najib en Bert Visscher. Hoewel meeste mensen die ik ken daar nei zo van houden. Ik vindt het gewoon heerlijk zo'n adhd-er....zoef
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
pi_63844620
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet zo van cabaret
je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_63844628
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:

[..]

je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?
Precies WL
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
  maandag 8 december 2008 @ 09:49:50 #299
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63844642
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:

[..]

je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_63844643
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:

[..]

je hebt hier af en toe al genoeg cabaret wou je zeggen ?
die vinhd ik heeeel goed gevonden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')