abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:13:31 #121
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63886182
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:33:27 #122
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_63893586
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.

maak je nou een grapje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63899690
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Ik zie tegenwoordig steeds meer bordjes op stations, goede zaak!
Rechts...
pi_63899980
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
Eerder vertrekken?
pi_63900157
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.

Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:

• Gas terug nemen als mensen gaan kleven.
  • Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is.
  • Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen.
  • Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen.
  • Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.

Ze zoeken het maar lekker uit. Ik laat mij door niemand opjagen .

• Ga ik ook een keer doen
    pi_63900238
    terechte klacht inderdaad.
      woensdag 10 december 2008 @ 12:47:19 #127
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_63902800
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eerder vertrekken?
    Dat is zo verschrikkelijk kortzichtig
    Horrible Cunt!
    pi_63903660
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eerder vertrekken?

stel je moet de bus van 8 uur hebben. voor de trein van half 9.. en de busrit duurt 29 minuten.... dus je komt om 8:29 op het station.

dan ga jij een half uur wachten ipv je even te haasten op het station?
    dat vind ik knap, mijn half uur is wat meer waard dus nee, ik haast me liever even op de roltrap.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')