quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie tegenwoordig steeds meer bordjes op stations, goede zaak!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef shroomer het volgende:
Mensen weten niet dat je links moet staan op de roltrap. Is nog niet ingebakken hier. Maar verwacht dat er wel een keer bordjes geplaatst gaan worden op diverse plekken. Zoals bv. in Engeland.
Eerder vertrekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
mensen die stil staan op de roltrap, terwijl je haast hebt
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:33 schreef Adidah het volgende:
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Als je bijvoorbeeld in de supermarkt haast hebt, dan komt dat 9 van de 10 keer domweg door slechte planning. Voor haast in het verkeer idem dito. En over opgefokt mensen bij de pinautomaat wil ik al helemaal niet beginnen.
Als ik door heb dat mensen mij proberen op te jagen dan ga ik altijd expres dwars doen. Dus:Gas terug nemen als mensen gaan kleven. Gaatjes dicht rijden als ik in mijn spiegels iemand aan zie komen die links en rechts aan het inhalen is. Bij de kassa aandachtig mijn kleingeld tellen als ze achter mij lopen te duwen. Expres stil blijven staan op de roltrap als mensen zich onbehouwen langs iedereen heen proberen te wurmen. Lekker langzaam alle pin opties lezen als ik door heb dat mensen al bijna naast je staan omdat ze haast hebben.
Ze zoeken het maar lekker uit. Ik laat mij door niemand opjagen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |