Die gekke compressor (die overigens kontschopt als een malloot) wil per se 9V~. Jammer alleen dat die adapters zo kut te krijgen zijn.quote:
Enkel home pagina hoor (vanwege die Dark Fire)quote:
Ok, tof. Even afwachten tot ik weer bericht terug heb van Groove Factory, dan kunnen we even wat inplannen.quote:
Mijn Whammy (quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die gekke compressor (die overigens kontschopt als een malloot) wil per se 9V~. Jammer alleen dat die adapters zo kut te krijgen zijn..
Hm, zoals de Handyman ofzo. Maar eens kijken waar in Rotterdam-Centrum zo'n ding zit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn Whammy () wil ook alleen maar 9V~. Ik ben naar zo'n onderdelenhuis gegaan, zo'n winkel waar ze ook stofzuigerzakken voor obscure merken en afstandsbedieningen voor uitgefaseerde tv's verkopen, en daar had ik er zo eentje te pakken.
Ik heb voor mijn Whammy ook een adapter bij zo'n onderdelenhuis gekocht, eentje die eigenlijk voor een telefoon is geloof ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn Whammy () wil ook alleen maar 9V~. Ik ben naar zo'n onderdelenhuis gegaan, zo'n winkel waar ze ook stofzuigerzakken voor obscure merken en afstandsbedieningen voor uitgefaseerde tv's verkopen, en daar had ik er zo eentje te pakken.
Ja als er niet overheen word geboden MOET je hem wel kopen hequote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Daantke het volgende:
Tweedehands mint condition Zoom h2 voor 116 euro is best goedkoop toch?
Ik had zondag een bod geplaatst op ebay en er werd niet eens overheen gebodendus ik denk dat ik em wel koop.
Hoeveel is iets betaalbaarder?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand bekend met de Bogner Alchemist? Is een nieuwe, iets betaalbaardere Bogner. http://www.bogneramplification.com/index_alchemist.php
Klinkt puik, ik ga d'r binnenkort maar eens eentje checken!
1100 euro voor een combo.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoeveel is iets betaalbaarder?
anders mogen ze hem opzoeken en doodmakenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als er niet overheen word geboden MOET je hem wel kopen he
mazzelaarquote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Daantke het volgende:
Tweedehands mint condition Zoom h2 voor 116 euro is best goedkoop toch?
Ik had zondag een bod geplaatst op ebay en er werd niet eens overheen gebodendus ik denk dat ik em wel koop.
Dan wil ik z'n explorerquote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
anders mogen ze hem opzoeken en doodmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |