Zeg erbij dat je met Hollanders om gaat. Wellicht motiveert datquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n moeilijke vraag was het niet, ik heb ze gevraagd wat ze linkshandig op voorraad hebben want die nieuwe gitaar moet er nu eindelijk wel eens komen.
Misschien had ik het wel in het fries moeten doen.
Ja, dan kan ik weken op antwoord gaan wachten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg erbij dat je met Hollanders om gaat. Wellicht motiveert dat.
Naja, ligt er aan hoeveel je oefent. Maar voordat je soepel barré kunt spelen ben je wel enkele tientallen oefenuren verder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Verluste het volgende:
[..]
Tering, en ik heb zelfs op een site gelezen dat je er een week voor nodig hebt!
Dat telt niet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb sinds vorige week dinsdag ook nog geen gitaar aangeraakt. Ja, alleen om te fiksen, niet om te spelen.
Ik ben eruit het is een Yamaha APX700 DSR, kwam er bij toeval achterquote:Op zondag 7 december 2008 20:55 schreef xenos het volgende:
Iemand enig idee op wat voor gitaar Sarah Bettens hier speelt:
Vind hem heel erg vet klinken
Nou, is een vaststaande theorie van spieren, gehoord en gelezen toen ik nog aan bodybuilding deed, hoe langer de spieren, hoe krachtiger ze kunnen worden. Dus hoe groter je handen en vingers, hoe makkelijker je uiteindelijk je barre akkoorden kunt spelen.quote:
wat een tering muziek!quote:
Interessant, verklaart misschien ook waarom ik nog steeds vrij snel kramp krijg in mijn duim als ik barré akkoorden speel. Ik heb namelijk vrij kleine handen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nou, is een vaststaande theorie van spieren, gehoord en gelezen toen ik nog aan bodybuilding deed, hoe langer de spieren, hoe krachtiger ze kunnen worden. Dus hoe groter je handen en vingers, hoe makkelijker je uiteindelijk je barre akkoorden kunt spelen.
quote:
9 voltampere. Gelijkstroom hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:42 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar als er op een adapter "9VA" staat, staat die A dan niet voor alternating, dus voor wisselstroom? Of ben ik nu simpel? Want op het zijkantje van het doosje staat weer =:.
Je weet waar ik woonquote:
Die gekke compressor (die overigens kontschopt als een malloot) wil per se 9V~. Jammer alleen dat die adapters zo kut te krijgen zijn.quote:
Enkel home pagina hoor (vanwege die Dark Fire)quote:
Ok, tof. Even afwachten tot ik weer bericht terug heb van Groove Factory, dan kunnen we even wat inplannen.quote:
Mijn Whammy (quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die gekke compressor (die overigens kontschopt als een malloot) wil per se 9V~. Jammer alleen dat die adapters zo kut te krijgen zijn..
Hm, zoals de Handyman ofzo. Maar eens kijken waar in Rotterdam-Centrum zo'n ding zit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn Whammy () wil ook alleen maar 9V~. Ik ben naar zo'n onderdelenhuis gegaan, zo'n winkel waar ze ook stofzuigerzakken voor obscure merken en afstandsbedieningen voor uitgefaseerde tv's verkopen, en daar had ik er zo eentje te pakken.
Ik heb voor mijn Whammy ook een adapter bij zo'n onderdelenhuis gekocht, eentje die eigenlijk voor een telefoon is geloof ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn Whammy () wil ook alleen maar 9V~. Ik ben naar zo'n onderdelenhuis gegaan, zo'n winkel waar ze ook stofzuigerzakken voor obscure merken en afstandsbedieningen voor uitgefaseerde tv's verkopen, en daar had ik er zo eentje te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |